1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Közvilágítás a Ceruzás játszótérre
Kb. két közvilágítási lámpa segítené a játszótér használatát ősztől tavaszig, amikor az óvodai, ill.. az iskolai foglalkozás után (kb. 16 órától) már ...
Zöld Budapest
Zöldhomlokzat program Pilotprogram
Budapest Belvárosában kevés a zöldfelület ezért alternatív lehetőségekkel kell nővelni a zöldfelület ...
Nyitott Budapest
Elektromos BBQ parkokban
Budapesti parkokba helyezzünk el elektromos BBQ-kat, amelyeket mindenki szabadon ...
Helyi - nagy ötlet
kutyafuttató kialakítása
A XIV. és XVI. kerület találkozásásánál (Szederkényi u. - Vazul u. - Körvasút sor) találkozásánál található egy kihasználatlan terület, amit remekül lehetne ...
Nyitott Budapest
Közösségi grillezőhelyek Budapesti parkokban és a Duna-parton
Közösségi grillezőhelyek kialakítása Budapest parkjaiban és Duna-parti területein, például a Népszigeten, a Kopaszi-gáton vagy belvárosi parkokban. Az ötlet lényege, hogy fixen telepített ...
Előzetes kategória
Kerékpáros komfort a Lánchídon
A Lánchídra érvényes forgalomkorlátozásnak szükséges érvényt szerezni, mert az ott áthaladó gépjárművek 99%-a nem tartja be a sebességkorlátozásra és előzésre vonatkozó szabályokat. ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Nagyvárad térre
A Nagyvárad térnél három irányban van zebra, a negyediket is ki kellene ...
Helyi - kis ötlet
pihenőpadok
az utóbbi időben már elindult, de jó lenne több pihenöpad városszerte, különösen a parkokban, zöld ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogosbarát közlekedés a Sasadi úton
A Sasadi úton felfestett gyalogos átkelők (azaz a zebrák) felett megfelelő világítás biztosítás, azaz a zebra láthatóságának ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert Kőbányán
Legyenek Kőbányán is közösségi kertek. Erre kihasználatlan, leromlott állapotú területeket célszerű felhasználni. Fontos, hogy körülkerített, zárható területen legyenek, olyan helyen, ami gyalog, ...
Helyi - kis ötlet
Balázs Béla utcai villamosmegállók biztonságosabbá és kényelmesebbé tétele
A 23-as és 24-es villamosok vonalán a Balázs Béla utcai megállóba szereljenek végig korlát ot az autóút mellé, alakítsanak ki fedett várakozó ...
Helyi - kis ötlet
Zebra létesítése az Öv utca Ilosvai Selymes utca sarkára
Zebra létrehozása, amely biztosítja az Óvodából kijövő gyerekek biztonságos átkelését a forgalmas Öv ...
Helyi - nagy ötlet
Kétirányú kerékpáros közlekedés a Neumann János utcán az Infoparkban
Jelenleg az Infoparkban lévő Neumann János utca (irányítószám: 1117) csak a Bogdánfy u. és a Hevesy György út között biciklizhető mindkét irányba. ...
Helyi - nagy ötlet
Csúszásmentesítés a forgalmas budapesti gyalogátkelőhelyeken
Javaslom, hogy Budapest legforgalmasabb és legszélesebb gyalogátkelőhelyeinek felületét lássuk el csúszásmentes bevonattal. Ez különösen indokolt a város frekventált csomópontjaiban, ahol a gyalogosforgalom ...
Helyi - kis ötlet
Érkezésjelző tábla
A villamosok indulását mutató elektronikus tábla a Tas Vezér utcai megállóban (Nagy gyermek forgalom ...
Zöld Budapest
Gyepesítés a tereken a parkokban a jàtszótereken és a kutyafuttatókon belül Budapesten és környékénl
Esőtől védett helyeken vagy erre kitalàlt tàrolókban(aminek a felületén reklàmnak is helyet lehet adni példàul/Szerencsejàték zrt stb) elhelyezhető fűmag csomagokra szeretnék tàmogatàst ...
Helyi - nagy ötlet
Örs vezér tere zöldítése
Az Örs vezér terén, az ottani betondzsungel helyén a zöldfelületek mennyiségének és minőségének növelése, talajkapcsolatos fák, cserjék és évelők ...
Zöld Budapest
kerékpárszállítás lehetővé tétele a CAF villamosokon
A rövid és hosszú CAF villamosok többcélú terének kerékpár befogadására alkalmassá ...
Zöld Budapest
Megállók eső vagy fény védelme
A busz/villamos/egyéb megállók beállói látszólag igen, valójában nem nyújtanak védelmet eső ellen, és a nyári napsütés ellen sem.
Valahogy meg kéne oldani, hogy ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720