1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Napvitorlák a Hollán Ernő utcában
Az újlipótvárosi Hollán Ernő utca sétálószakán, a Szent István körút és a Budai Nagy Antal utca között, színes napvitorlákat lehetne telepíteni, melyek ...
Helyi - nagy ötlet
Második Esély Hajléktalan Ellátó
A volt általános iskola, óvoda újragondolása, hajléktalan szálló építése. A hajléktalaság kisegítésére a már meglévő termekből kicsi, 3-4 fős zárható szobákat ...
Nyitott Budapest
Tisztább Budapest
Budapest tisztasága nagyon sok kívánnivalót hagy maga után. Ázsiai szinten tartunk. Hasonlítsuk össze Bécs városával igen csak szégyenletes amit Budapesten látunk. Esete ...
Helyi - nagy ötlet
Meglévő kerékpárút mentén árnyékot adó, élővilágot támogató növényzet létrehozása
A Rákosligeti határút- Bökényföldi út mellett futó meglévő kerékpárút menti sáv beültetése magas fákkal, cserjékkel a Cinkotai út- Rákosligeti határút elágazástól ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
Helyi - nagy ötlet
akadálymentes lejutás az aluljáróba a Blahán és az Astoriánál
A Blaha Lujza téri metróhoz minden sarkon 2 lépcső /összesen 8/ vezet a felszínről az aluljáróba. Legalább az egyiknél legyen mozgólépcső, vagy ...
Helyi - kis ötlet
Kis lépések nagy távolságok - Egészséges Takarítás
Legyen a Nagy Diófa és Klauzál utca a legegészségesebb Belső - Erzsébetvárosban!
Alakuljon külön fővárosi munkacsoport erre, hogy legyen egészségesebb az eléggé elhanyagolt ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos átkelő a gyerekekért gyalogos felüljáró a Kiscelli úton
A Kiscelli út és a Pércsi Lajos Lépcső találkozásánál javaslom egy gyalogos felüljáró építését. Ez a szakasz rendkívül balesetveszélyes, mivel a meredek ...
Helyi - nagy ötlet
Mártonhegyi Kiserdő közösségi és turisztikai fejlesztése
Ezen a területen jelenleg nincs elegendő, illetve megfelelő sétaút, pihenő, valamint biztonságos tűzrakóhely. A környék lakói már így is szívesen látogatják ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely létesítése a Kalász utca végén a Királyok útján
A Kalász utca végződésében, ami a Nánási út és a Királyok útjának határát képezi, gyalogos átkelőhely létesítése a Királyok ...
Nyitott Budapest
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése városszerte a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a gépjárművel közlekedőknek mindenképpen lassítaniuk kelljen, ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Hungária körúton a Thököly út és az Egressy út között
A Hungária körút Budapest forgalmas folyosója, amelyen éjjel-nappal hömpölyög a forgalom. A Thököly út es az Egressy út közötti 750 méter hosszú ...
Előzetes kategória
Fedett és védett kerékpártárolók csomópontoknál
Fedett, kamerával védett B+R kerékpártárolók létesítése metróállomásoknál, vagy egyéb fontos közlekedési ...
Helyi - kis ötlet
Bogdánfy utca járdasziget zöldítése
A Bogdánfy utcán a forgalom két irányát elválasztó járdaszigeten legyen végig alacsony ládákban alacsony zöld ...
Helyi - nagy ötlet
Hegyi telebusz
A Látó-hegyen élők számára a közösségi közlekedés nem opció a távolság és a domborzat miatt. Számunkra a legközelebbi BKV-megálló 800m-ra és 80m ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mammut-1 és Mammut-2 bejáratai közé a Lövőház utcában!
A Mammut 1 és Mammut 2 között egész nap gyalogosok tömege kel át. A hely már jó ideje gyakorlatilag zebraként működik, de ...
Helyi - nagy ötlet
tobb zold terulet a tisztabb levegoert es elhetobb varosert
mar elindult a fasitas a varosba, kerjuk ezt fejleszteni . mind a belvarosba es a kulso keruletekbe. nagyon sok parlagon levo epuletek, ...
Nyitott Budapest
Elektromos rolleresek és biciklisek kitiltása a járdáról
Tiltsuk ki a fővárosban a rollereseket és a bicikliseket vagy legalább a 20km/h-val közlekedni tudó járműveket a járdáról, mert baleset ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Előzetes kategória
Kerékpáros komfort a Lánchídon
A Lánchídra érvényes forgalomkorlátozásnak szükséges érvényt szerezni, mert az ott áthaladó gépjárművek 99%-a nem tartja be a sebességkorlátozásra és előzésre vonatkozó szabályokat. ...
1-21 elem, összesen: 720