1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Új kreszpálya a meglévő játszótérre és WC
Teljesen kihasználatlan játszótér egy szuper helyen. Nyaranta szinte senki sincs, pedig árnyékos és egy park közepén van. A kavicsos részekre (fa kivágás ...
Zöld Budapest
Zöld villamosvágányok kialakítása
Villamosvágányok és azok környékén lévő indokolatlanul lebetonozott vagy kővel borított felületek zöldítése olyan szakaszokon, ahol a jelenlegi forgalmi rend szerint nem közlekednek ...
Nyitott Budapest
Kutya adó
Kutyák után adót kellene fizetni.
Ez régen is volt. Ezáltal kevesebb kutya és ürülék lenne az utcákon, és a bérházak sem a kutya ...
Esélyteremtő Budapest
Könnyebb tájékozódás az aluljárókban
Színes csíkok felfestése az aluljárókba a padlóra, a metró kijáratoktól, az átszállási lehetőségekhez, a ...
Zöld Budapest
Miként lehetne a park gondozókból energia termelő szakmunkásokat képezni?
Budapesten közterületein, parkjaiban évente cca. 100 000 tonna zöld hulladék keletkezik, amelyet környezet romboló módon a Főkert és annak alvállalkozói a komposztáló ...
Helyi - kis ötlet
Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten ("Leafy Lounge: Shady Stops in green Budapest")
A "Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten" célja, hogy Budapest egyik legkedveltebb parkja, a Városliget körül található buszmegállókat zöld növényzettel borítsuk ...
Helyi - kis ötlet
Lakó-pihenő övezet bevezetését az Íjász utcában
"Mátyásföld csendes, nyugodt utcája". Valamikor kezdődhetett volna így akár egy hirdetés is, de az Íjász utca végének totális beépítésével az addigi kertvárosi, ...
Nyitott Budapest
Információs táblák kihelyezése a fővárosi tulajdoni utcák névadóiról
Kerületi mintára tájékoztató táblák elhelyezése a fővárosi tulajdonú utcák utcanév tábláihoz, amely bemutatja az adott utca nevének eredetét, a legfontosabb tudnivalókat a ...
Helyi - kis ötlet
Kültéri osztályterem a Rákos-pataknál
A Rákos-patak Budapest alulértékelt természeti értéke, így is kezeli az önkormányzat. Hogy a fiatalabb generációkat megismertessük a patakkal, élővilágával, múltjával, egy természetközeli, ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv kialakítása a Váci úton az Dunyov István utca és a Petneházy utca között
A Váci úton a Dunyov István utcától a Petneházy utcáig mindkét irányban pollersorral megerősített kerékpársáv kialakítása, mindkét végén a meglévő szervizúthoz ...
Helyi - nagy ötlet
Fákat a Ferenc körútra
A Ferenc körút Boráros tér és Tompa utca közötti szakaszán jelenleg egyetlen fa sem áll, pedig a körút teljesen szakasza fásítva van. ...
Helyi - nagy ötlet
A Thököly út erzsébetvárosi szakaszának fásítása
A Thököly út zuglói szakasza egy üde fasor, míg az erzsébetvárosi rész meglehetősen kopár, ahol van is fa, elég ritkán, nincs összefüggő ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros összeköttetés Budakeszi és Budapest között
Budakeszi úttal párhuzamosan futó erdei út rendbe tétele, hogy több közlekedő számára nyújtson reális közlekedési alternatívát a gépjármű és a busz mellett ...
Zöld Budapest
Zöldfelületi parkolás nem bírságolható jogértelmezés miatt
KRESZ értemezési vita.
google.com/url?sat&sourceweb&rctj&opi89978449&urlgovcenter.hu/Testuleti/PublicUp/DownloadForPublikalas.aspx%3Ffilename%3D2EBC6C02-CAF7-4DAF-946A-FBD69363878E.docx&ved2ahUKEwiIl9PC-4iLAxVYgv0HHRMRNEwQFnoECBkQAQ&usgAOvVaw37y8zvHIlC4-tS8QX8ilFJ
"... az úttest menetirány szerinti jobb szélén, azzal párhuzamosan, egy sorban szabad. Nem felel meg ennek az előírásnak, ha valaki ...
Zöld Budapest
Megállók eső vagy fény védelme
A busz/villamos/egyéb megállók beállói látszólag igen, valójában nem nyújtanak védelmet eső ellen, és a nyári napsütés ellen sem.
Valahogy meg kéne oldani, hogy ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Helyi - nagy ötlet
100E busz megálló a Corvin negyednél
Az ötlet senmilyen pénzügyi forrást nem igényel, csak menetrend módosítást, mivel a megálló az éjszakai buszoknak már rendelkezésre áll a Corvin negyednél.
A ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhelyek járdaszintre emelése - ha 30-as zóna van, ennek a határán
Alakítsunk át gyalogátkelőket úgy, hogy a gyalogosok a járdával egy szintben tudjanak átkelni az úton, a kerekesszékesek és rolátorosok akadályát megszüntetve, az ...
Helyi - nagy ötlet
Etele tér rendbehozatala, parkosítása
Etele tér fásítása, árnyékos helyek kialakítása, ivókút(ak) és nyilvános WC építése
(mivel jelenleg sem metrónál, sem a Kelenföldi pályudvaron nincs). - ...
Esélyteremtő Budapest
Kártyás fizetési lehetőség kiépítése köztéri illemhelyeken
Biztosítsuk azt, hogy a jelenleg működő, az önkormányzat által fenntartott köztéri illemhelyeken lehessen bankkártyával is ...
1-21 elem, összesen: 720