1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Sándy Gyula köz Kerékpár tároló "Barlang"
A címben említett helyen a Pénzmúzeumnak van egy dísz vonata. Ezzel szembeni falrész megbontásával ki lehetne alakítani ott egy helységet ahol fedett ...
Helyi - nagy ötlet
kutyafuttató kialakítása
A XIV. és XVI. kerület találkozásásánál (Szederkényi u. - Vazul u. - Körvasút sor) találkozásánál található egy kihasználatlan terület, amit remekül lehetne ...
Nyitott Budapest
Utcazene pont egy forgalmas helyen
Hivatalos szervezésű és fenntartású utcazene pont a városban, ahol online időpontot foglalva bárki felléphet pl. egy ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos trolimegállót
Trolimegállóban a szabálytalan parkolás ellehetetlenítése parkolásgátló oszlopok telepítésével és a megálló járdájának szélesítését ...
Nyitott Budapest
STOP az aluljárókban!
A főváros legforgalmasabb aluljáróiban, pl.: Nyugati pályaudvar, Népligeti aluljáró...stb. .mozgatható paravánok kihelyezése, s ezeken közérdekű és a társadalmi és természeti környezetünket javító ...
Helyi - kis ötlet
Grillezőhelyek kőbányai parkokban
Közösségi grillezőhelyek kialakítása kőbányai parkokban. Fixen telepített grillezőállványok létesítése olyan helyeken, ahol megoldható a megfelelően tűzvédett kialakítás (1-2 méteres körben tűzbiztos talajfelszín), ...
Helyi - nagy ötlet
Több,önálló mosdót a Margit-szigetre!
Több, igényes mosdó kihelyezése a Margit-szigeten. A sziget területén arányosan eloszlatva, NEM vendéglátóipari egységhez kapcsolva, bankkártyás fizetési ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Helyi - nagy ötlet
Nád utca felújítása
Nád utca teljes felújítása, burkolatcseréje faltól-falig, a járdákkal és esetleges zöldterületekkel ...
Helyi - kis ötlet
Zajvédő plexi falak telepítése a Budaörsi úton
A Budaörsi út mellett kifelé a jobb oldalon a Dayka Gábor úttól a Sasadi útig letesitett lakóházak zajterhelése -főleg nyáron ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros pumpapálya a Moszkva sétány és az Árpád-híd találkozásánál
Sziasztok
Szeretnék egy kerékpáros pumpapályát létrehozni a 13. kerületben a Moszkva sétány és az Árpád-híd találkozásánál a volt ELMŰ-s sportpálya ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Helyi - kis ötlet
Vezér utcai és a Mogyoródi úti bicikli utak összekötése
A Mogyoródi úton található bicikliút nagyszerű kapcsolatokat biztosít a Városliget és a Belváros felé, viszont sajnos végetér a Nagy Lajos király útjánál. ...
Nyitott Budapest
Parkolási opciók növelése
El kell indítani, hogy a főváros egyeztetéseket kezdeményezzen a nagy parkolóházakkal, plázákkal, amelyek parkolóhelyekkel bírnak.
Ennek hála lehetőség nyílna, hogy az esti ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Előzetes kategória
Budai fonódó villamos kiegészítése a 18-as villamossal, Krisztina körúton.
Dél-Buda - Óbuda fonódó villamos vonal Krisztina körúti hiányzó szakaszának, a 18-as villamos visszaállításával történő teljessé tétele.
Döbrentei tér - Déli p.u. közötti ...
Helyi - nagy ötlet
Új kreszpálya a meglévő játszótérre és WC
Teljesen kihasználatlan játszótér egy szuper helyen. Nyaranta szinte senki sincs, pedig árnyékos és egy park közepén van. A kavicsos részekre (fa kivágás ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
1-21 elem, összesen: 720