1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Szabad gyerekszállítást a szülőknek!
Bölcsödék, óvodák, általánosiskolák és középiskolák bejáratai környékén parkolóhelyek fenntartása szülők ...
Helyi - nagy ötlet
Tegyük színesebbé a békásmegyeri aluljárót
A békásmegyeri, HÉV-hez kapcsolódó aluljárót naponta sokezer ember használja, főként úticéljának elérésére. Az aluljáró falai áznak, a mennyezeti burkolat omladozik, a lépcsők ...
Helyi - kis ötlet
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek Vízivárosban
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése Víziváros terein a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a meglévő gyalogátkelőhelyek ...
Esélyteremtő Budapest
Karókat el a mozgássérültektől!
Parkolóhely szabaddá tétele mozgássérült kártyával rendelkezők részére az erre alkalmas széles járdákon, az ezt akadályozó oszlopok, karók elbontásával, illetve a járdaszegély magasságának ...
Helyi - nagy ötlet
Második Esély Hajléktalan Ellátó
A volt általános iskola, óvoda újragondolása, hajléktalan szálló építése. A hajléktalaság kisegítésére a már meglévő termekből kicsi, 3-4 fős zárható szobákat ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld Árpád út
A IV, kerületben található Árpád út járdaszegélyénél fák, bokrok, növények ...
Helyi - nagy ötlet
Több,önálló mosdót a Margit-szigetre!
Több, igényes mosdó kihelyezése a Margit-szigeten. A sziget területén arányosan eloszlatva, NEM vendéglátóipari egységhez kapcsolva, bankkártyás fizetési ...
Helyi - nagy ötlet
Csepel - Gubacsi híd
Felújítása elengedhetetlen. Adjunk teret a biztonságos biciklis közlekedésnek is.
Demszky óta ...
Helyi - kis ötlet
A Margit híd, budai hídfő buszmegálló környezetének rendezése
A Margit híd budai hídfő buszmegállóban árnyékoló-esővédő tető építése és pad lehelyezése. A szűk járda miatt hagyományos buszmegálló nem fér el, egyedi ...
Helyi - kis ötlet
Free Street art a falon
A XIII. Thurzó utca és park határán van egy mélygarázs, a kerület tulajdona. A lejáró fala ocsmány, koszos és ijesztő. Legyen Street ...
Nyitott Budapest
Zsebkendőbe köhögj, tüsszents!
Ez nem fejlesztés. A javaslatom az, hogy felhívjuk embertársaink figyelmét a közlekedési eszközökön, illetve bármely fővárosi önkormányzat hatáskörébe, tulajdonosi joggyakorlása alatt álló ...
Helyi - kis ötlet
500 méter mini dzsungel a szürke beton ellen
Az Illyés Gyula egy 2x2 sávos nagy forgalmú útszakasz, amit mindkét oldalon lakóházak szegélyeznek. nagy a gyalogos forgalom is minden napszakban. A ...
Helyi - kis ötlet
Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten ("Leafy Lounge: Shady Stops in green Budapest")
A "Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten" célja, hogy Budapest egyik legkedveltebb parkja, a Városliget körül található buszmegállókat zöld növényzettel borítsuk ...
Helyi - kis ötlet
A XVII. és X. kerület kerékpáros összekötése
Képtelenség családdal, gyerekkel bringán eljutni a X. kerületből a XVII. kerületbe úgy, hogy aszfalton megyünk és nem megyünk az autók közé a ...
Helyi - nagy ötlet
3 az 1-ben funkciójú röplabda pályát a Rákos-patak mellé!
A Tahi utca és a Rákos-patak közötti kihasználatlan zöld területre egy a városligetihez hasonló gumiborítású pálya létesítése volna a cél.
Ez a multifunkcionális ...
Előzetes kategória
Élhetőbb környezet
A Fővárosi Önkormányzat Pszichiátriai Betegek Otthonáról van szó. Nagyon le van pusztulva az épület. Fel kéne újitani. Alaposan ráférne. Ennyi pénz minimum ...
Esélyteremtő Budapest
Mobil Szépségszalon
Lakóautó átalakítása mobil szépségszalonná, amivel heti 1-2 alkalommal 1-1 közterületen leparkolnék és az arra járók igénybe vehetnének 1 szépségápolási szolgáltatást 20-30 ...
Előzetes kategória
kelenföld-albertfalva
Én nap mint nap ingázok albertfalva és kelenföld közöt és elég sokkat átt kell szálni ha villamosal vagy ha busszal megyek. Szerintem ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Helyi - kis ötlet
A Vaspálya utcára kanyarodás fejlesztése
A Kőbányai és Pongrác útról, valamint a Mázsa térről érkezők, akik a Vaspálya utca felé mennének, bár kanyarodhatnának több sávon, mégis csak ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
1-21 elem, összesen: 720