1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Legyen óra a Déli pályaudvarnál!
Egy négyoldalas órát szeretnénk a Déli pályaudvarnál lévő 61-es villamos megállójának zebra felöli végén lévő sárga oszlopra. Mutatós órát szeretnénk óra, ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi veteményes/kiskert a Tabánba
A fejlesztés a Tabánban történne. Egy kerítéssel elkerített, nem túl nagy területű közösségi veteményeskert a terv, ahol különböző egyszerűbb fűszernövények, zöldségek, esetleg ...
Helyi - nagy ötlet
231-es busz végállomásának kialakítása Rákospalotán
A 231-es busz végállomásának kialakítása indokolt Rákospalotán az Epres sor és Széchenyi tér találkozásánál, amihez a szükséges hely is rendelkezésre áll csak ...
Helyi - nagy ötlet
Játszókert
Egy olyan bezárható játszótér/kert megvalósulását szeretném, amit hétköznap délelőtt az iskolások használhatnak, kb. 14:00 óráig, utána -és hétvégeken egész nap- pedig a ...
Helyi - kis ötlet
Metro M2 utastájékoztató táblák cseréje
Cserélje a fővárosi önkormányzat a 2-es metro utastájékoztató tábláit, beleértve az analóg órákat, illetve a ...
Nyitott Budapest
Buda-Pest modernizálása
az lenne az ötletem hogy modernizáljuk Buda-Pestet ugyanis a nagy részére ráférne. Nem azt akarom mondani hogy újitsunk fel mindent de mégis ...
Helyi - nagy ötlet
Lomtalanítás félévente
A helyi önkormányzat által megoldott még egy lomtatlanítási lehetőség szakaszosan a XIII. ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca zöldítése, járdák szélesítése
Városmajor utca felosztásának és forgalmi rendjének módosítása a taktikai urbanizmus eszközeivel. Járdák szélesítése, parkolási rend módosítása, növények ültetése, ellenirányú kerékpársáv kialakítása a ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC az M4 metró kelenföldi végállomására
Naponta több százezer ember is megfordulhat az egyik legnagyobb közlekedési csomóponton a 4-es metró végállomásán, mégsincs egy nyilvános WC az aluljáróban. ...
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
Helyi - nagy ötlet
Új buszjárat a XXII. kerületben a Campona irányába
Új buszjárat létrehozása a Gádor utca/Háros utca térségéből a Budatétény vasútállomás (Campona) megállóig. A buszjárat útiránya lehetne: Balatoni út/Háros utca-158 busz vonala-Tóth ...
Helyi - kis ötlet
Közvilágítás a Ceruzás játszótérre
Kb. két közvilágítási lámpa segítené a játszótér használatát ősztől tavaszig, amikor az óvodai, ill.. az iskolai foglalkozás után (kb. 16 órától) már ...
Helyi - nagy ötlet
Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele
A Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele, P+R parkoló és rendezett zöldterület ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett, a Határ út és az Aranyvölgy utca (meglévő kerékpárút) ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Helyi - kis ötlet
árnyékolás, parkosítás
legyen igazi park jellege, fákkal, zöld növénnyel, barátságosabb környezetet ...
Nyitott Budapest
Közösségi tárolók
Belvárosban sok lakónak kicsi a lakása, és nem tudja hol tárolni a holmijait, mert nincs tárolója a társasházban. II. kerületben találkoztam ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
Esélyteremtő Budapest
Kultúrált, interaktív aluljárók
Legyen az aluljárók üres üzlethelyiségeiben ingyenes dekoratív, interaktív megjelenési lehetőség civil szervezetek számára! A jelenlegi állapot katasztrófális. Nem olyan ötletre gondoltam, ami ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720