1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Két új gyalogátkelőhely az Örs vezér terére
Az Örs vezér tere nyugati és északi oldalára (Kerepesi út és Nagy Lajos király útja felé) egy-egy gyalogátkelőhely ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - kis ötlet
Fedett kerékpártároló az újpesti víztorony környékére (kamerával)
A környéken sokan választják a kerékpáros közlekedést, amelyhez megfelelő infrastruktúra is rendelkezésre áll, azonban a biztonságos (bekamerázott) és rendezett tárolásra kevés lehetőség ...
Helyi - nagy ötlet
Második Esély Hajléktalan Ellátó
A volt általános iskola, óvoda újragondolása, hajléktalan szálló építése. A hajléktalaság kisegítésére a már meglévő termekből kicsi, 3-4 fős zárható szobákat ...
Előzetes kategória
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Alig tudtuk megszokni és a kedvezményeit ...
Helyi - nagy ötlet
Járdaszigetek Nagykörút
A Nagykörúton több villamos peronnál lehetséges visszaállítani a gyalogosok elsőbbségét a villamos peron- járdasziget és a járda ...
Nyitott Budapest
A tánc mindenkié, szabadtéri közösségi táncterek kialakítása
A tánc mindenkié kezdeményezés célja, hogy Budapest különböző kerületeiben olyan, tánchoz alkalmas szabadtéri helyszínek jöjjenek létre, ahol mind a profi, mind az ...
Helyi - kis ötlet
BKK autómaták kihelyezése
BKK automaták kihelyezése az Erdőkerülő utcai villamosmegállóba és a szintén az Erdőkerülő utcai busz ...
Előzetes kategória
P+R gyarapodás
A P+R parkolóhelyek számának a növelése a városba érkező forgalom számára fontosabb csomópontok ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhely a Lehel utcán a Lőportár utca kereszteződésében
Létesüljön gyalogátkelőhely a XIIi. kerületi Lehel utcán a Lőportár utca ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Előzetes kategória
A soroksári buszos közlekedés fejlesztése
Soroksáron élek, nagyon szeretem az itteni közlekedést, de szerintem lehetne sokkal jobb is. Rengeteg potenciál van az itteni buszvonalakban. A 166-os fél ...
Helyi - nagy ötlet
Új gyalogátkelőhely a biztonságos átjutás érdekében
A nagyforgalmú Karolina úton úgy gondoltuk, hogy lenne hely mégegy gyalogátkelőhely számára. Az újonnan létesült bevásárlási lehetőséget ( ALDI) a bicikliútról és ...
Nyitott Budapest
LMBTQI Közösségi Ház
Az LMBTQI Közösségi Ház egy biztonságos, befogadó és hozzáférhető tér lenne, ahol a közösség tagjai találkozhatnak egymással, támogató szolgáltatásokat vehetnek igénybe, és ...
Helyi - kis ötlet
Utastájékozatató a János u - Rákosi út kereszteződéshez
A János utca és a Rákosi út kereszteződéshez úgy kellene kitenni egy BKK utastájékoztatót, ami mutatja a buszok érkezéseit, hogy mind a ...
Helyi - kis ötlet
133E és 33-as buszjáratok sűrítése
A címben említett járatok induljanak gyakrabban, a Budafoki út felé lakóknak sokszor akár 10-15-20 perceket is kell várni egy ...
Helyi - kis ötlet
Ivókút kialakítása a Kósa Pál sétánynál lévő sportpályák közelében
A nemrégiben felújított kosárlabda és focipálya közelében szükséges lenne egy ivókút kialakítása ...
Zöld Budapest
Légszennyezettségi mérőhálózat játszótereken
A fejlesztés keretében egy tucat budapesti játszótéren telepítenénk légszennyezettség-mérő állomásokat kísérleti jelleggel. Az eszközök célja a szállópor koncentráció (PM2.5 és PM10) mérése, ...
Helyi - kis ötlet
Kerékgyártó utca, hiányzó közösségi funkciók
A Kerékgyártó utca ezen szakasza (útburkolat, járdák, stb.) korábban fel lett újítva, de a fás, füves középső rész fejlesztése elmaradt.
Budapesten kevés olyan ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv kialakítása a Váci úton az Dunyov István utca és a Petneházy utca között
A Váci úton a Dunyov István utcától a Petneházy utcáig mindkét irányban pollersorral megerősített kerékpársáv kialakítása, mindkét végén a meglévő szervizúthoz ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
1-21 elem, összesen: 720