1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Jól kivilágított gyalogátkelőhely a Tétényi út elején
A XI. kerületi Tétényi út elején van egy fontos gyalogátkelőhely, ami a forgalmas, 2-szer 2 sávos Tétényi úton biztosít átkelést. A zebra ...
Nyitott Budapest
Nyilvános vécék
Budapestszerte legyenek korszerű, higiénikus, karbantartott, 06-24-óráig nyitva tartó vécék forgalmi csomópontokban, frekventált helyeken. Mert ez ...
Nyitott Budapest
Közösségszervezés, előadások, interaktív workshopok, játékosított ismeretterjesztés
A rendszeres nyilvános közösségépítő programok nemcsak fejlesztik a kulturális életet, ismeretterjesztőek és szórakoztatóak, de még össze is hozzák az egymás közelében lakó ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpársáv felfestése a Budaörsi út melletti járdára
Kerékpársáv felfestése a Budaörsi út melletti járdának a Dayka Gábor utca-Sasadi út közötti részén mindkét ...
Nyitott Budapest
Telebusz lefedettség bővítése a Budai külkerületre
A BKk által üzemeltetett telebusz szolgáltatás lefedettségének bővítése a Frankhegyi és Alsószállási ...
Helyi - nagy ötlet
Kulturált WC létesítése a Flórián téri aluljáróban
Az aluljáró egyik régóta üresen álló üzlethelyiségéből kulturált, kis alapterületű illemhelyet lehetne csinálni, ami a teljes áthaladó közönséget kiszolgálhatná. Ideálisan az 1-es ...
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás- Pólus kerékpár út
A zugló vasútállomás és Pólus közötti vonalon nincs kiépítve elkülönített kerékpárút, csak az úton futó kerékpársáv van ami a Bosnyák térnél ...
Nyitott Budapest
Elektromos rolleresek és biciklisek kitiltása a járdáról
Tiltsuk ki a fővárosban a rollereseket és a bicikliseket vagy legalább a 20km/h-val közlekedni tudó járműveket a járdáról, mert baleset ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljön két új gyalogos átkelőhely az Örs vezér terére!
Az Örs vezér tere nyugati és északi oldalára (Kerepesi út és Nagy Lajos király útja felé) létesüljön egy-egy gyalogos ...
Helyi - nagy ötlet
Dunai strand a város közepén!
Baselben láttam a Rajnán,és háború elött volt Bp.en(Kiscelli múzeumban van fotó róla)Stég fából a avíz mellett.rajta büfé ,zuhanyozo,napozó,öltöző.Mellette lépcsővel ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadstrand a Népszigeten
Szabadstrand létesítése a Népszigeten a Duna partján a Palotai-szigettel szemben lévő ...
Helyi - nagy ötlet
A légkábeleket kiváltani földkábelekkel
Az áramszolgáltatóval karöltve a városi légkábeleket ki kellene váltani földkábelekkel (lehetõség szerint akár napkitörés hatásai elleni árnyékolással is - a földkábelre sokkal ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés érdekében ahol lehet el kell különíteni és jól láthatóan illetve folyamatosan fel kell festeni a ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert a Budafoki kísérleti lakótelepen
A budafoki József Attila utcai kísérleti lakótelepen több ezer ember él, akik közül sokan szeretnek kertészkedni, akár idősek, akár fiatalok. A lakótelep ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely a Bártfai utca-Fejér Lipót utca sarkánál
Nagy szükség lenne egy biztonságos gyalogos átkelőhelyre ezen a sarkon, mert sokan megyünk itt át kisgyerekekkel az óvodába, játszótérre és hiába jobbkezesek ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros összektöttetés kialakítása a Thököly út - Csömöri út között
Kerékpáros nyomvonal kialakítása a Thököly út - Csömöri út között. Jelenleg végetér a kerékpáros sáv a Tisza István térnél és ezt lehetne ...
Helyi - kis ötlet
Apáczai Csere János utca kerékpáros közlekedés kétirányúsítása teljes hosszon
Apáczai Csere János utca kerékpáros közlekedés kétirányúsítása teljes hosszon felfestve illetve ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720