1-21 elem, összesen: 720
Esélyteremtő Budapest
Babakocsi / kerekesszék rögzítő pántok a BKK járatain
Rögzítő pántok felszerelése a buszokon, villamoson, metrón a biztonság növelése ...
Helyi - kis ötlet
Újvidék tér, aszfalt helyett fákat és évelőket
Újvidék téren a tér részévé tett korábbi útszakaszon legyen az aszfalt feltörve és a helyére kerüljenek talajkapcsolatos fák és évelők, valamint a ...
Nyitott Budapest
közkonyha egyetemistáknak
a főváros egy belvárosi elhelyezkedésű ingatlanában egy olyan, egyetemi campusokhoz közel lévő, tágas, jó hangulatú konyha/étkezde kialakítására lenne szükség, ahol egészséges napi ...
Nyitott Budapest
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése városszerte a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a gépjárművel közlekedőknek mindenképpen lassítaniuk kelljen, ...
Előzetes kategória
Fényvisszaverő sávok
A Fővároshoz tartozó utak fehér sávosztóinak és zebráinak bevonása jó minőségű, tartós fényvisszaverő festékkel, hogy esőben, sötétben is jól láthatóak legyenek a ...
Nyitott Budapest
Belvárosi üres üzletek hasznosítása
Többször végigsétáltunk a Rákóczi úton, Nagy körúton (és kisebb belvárosi utcákon), és sajnálatos módon igen lehangoló a sok üres üzlet, letakart kirakat... ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Nyitott Budapest
Parkolási opciók növelése
El kell indítani, hogy a főváros egyeztetéseket kezdeményezzen a nagy parkolóházakkal, plázákkal, amelyek parkolóhelyekkel bírnak.
Ennek hála lehetőség nyílna, hogy az esti ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra kell a Váci útra!
A Váci út WestEnd - Rajk László utca közötti szakasza nem autópálya! A gyalogos forgalom átvezetése két kerület és a város ...
Esélyteremtő Budapest
Találjanak egymásra a lakhatást keresők és az egyedülálló idősek
Az önkormányzat közreműködhetne abban, hogy közvetítsen a lakhatást kereső fiatalok és az egyedülálló idősek között. Ehhez létre lehetne hozni egy honlapot, call ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldülő megállók
Kőbánya alsó vasút- és buszmegállók környékének alacsony költségvetésű fejlesztése érdekében több praktikus és közösségi megoldás is megvalósítható. Alapvető tisztasági és karbantartási munkálatok, ...
Helyi - kis ötlet
árnyékolás, parkosítás
legyen igazi park jellege, fákkal, zöld növénnyel, barátságosabb környezetet ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca megreformálása
A Városmajor utca gyalogos szempontból egyik oldalról használhatatlan. Több helyen alig 1 méter széles járda, gyorsan haladó autók, kevés zebra. Az ötlet ...
Helyi - nagy ötlet
Lámpás gyalogosátkelőhely létesítése
Egy gyalogátkelőhely létesítése a fent említett kereszteződésben biztonságosabbá tenné azt, mert így a gyalogosok, a zebra távolsága miatt, csak átszaladgálnak az autók ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi petanque pálya
A dzsungel park sima területén,ahol amúgy is sportolásra kijelölt zóna van,megvalósulhatna egy petanque pálya. A területet sokan használják futásra,kondicionálásra,ping-pongozásra. Minden korosztály képviselve ...
Helyi - nagy ötlet
rákos pataki vízisport
Egyik legjobb szabadtéren végezhető rekreációs foglalkozás, az evezés. Erre nagy lehetőség nyílna ha Budapest legnagyobb kerületében végig folyó Rákos patak 1km es ...
Helyi - kis ötlet
Gellérthegyi lépcsők és útburkolatok feljavítása
Gellérthegy lépcsőinek és járdáinak állapota néhol nagyon rossz állapotban van, de a mivel a 11. kerület jelzi, hogy ez fővárosi terület, ő ...
Zöld Budapest
Sebességmérővel a gyorshajtás ellen.
Telepített sebességmérők elhelyezése több olyan utcában, ahol gyakoriak a ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720