1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
Helyi - nagy ötlet
Mókuska játszótér fejlesztése (Kútvölgy)
A Városkúti út tetején lévő Mókuska játszótéren legyen nyilvános mosdó amit az ide érkező családok higiénikus módon tudnak is ...
Nyitott Budapest
Mindenkinek netesély
A Fővárosi Szabó Ervin Könyvtárban minden budapesti lakçímkártyával rendelkező beíratkozott ingyenesen használhassa az internetet a könyvtárhálózat számítógépein. Valamint a további programokat ...
Nyitott Budapest
Idősek és fiatalok szabadidő és élményparkja a közös kikapcsolódásért
Egy olyan generációkon átívelő közösségi parkot szeretnénk létrehozni, amely egyszerre nyújt sportolási, kikapcsolódási lehetőséget az idősek, a felnőttek és a gyermekek számára ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó járda a kőbányai Fertő utcában
A Fertő utca déli oldalán nincs járda a Makk utca és a Hízlaló tér közötti szakaszon. Ezt a hiányt kellene ...
Nyitott Budapest
Telediszkó
Legyenek a városban telediszkók német mintára!
Lehetnének magyar számok is! Szuper stresszoldó és nyugtató hatasa van! Imadjak kulfoldon ...
Nyitott Budapest
A tánc mindenkié, szabadtéri közösségi táncterek kialakítása
A tánc mindenkié kezdeményezés célja, hogy Budapest különböző kerületeiben olyan, tánchoz alkalmas szabadtéri helyszínek jöjjenek létre, ahol mind a profi, mind az ...
Helyi - nagy ötlet
A gyalogátkelőhelyek figyelemfelkeltő kialakítása
Betelepíthető meglévő oszlopokra és tartószerkezetekre, és szükség esetén egy lámpatestben megoldható a közvilágítás és a zebra világítása is. Hogy sötétben is látható ...
Helyi - kis ötlet
Akadálymentes gyalogátkelők Budapesten, legyen a zebra mindenkié!
Szeretném, ha Józsefvárosban a Népszínház utca végénél a Teleki térnél a gyalogátkelő akadálymentes lenne. Ott van a Lidl, sokan vásárolnak ott idősek, ...
Helyi - nagy ötlet
Diákbarát közlekedés a Kiscelli utcában
A Kiscelli utca és a San Marco utca kereszteződésében, mind a Kiscelli utcában, mind a San Marco utcában felfestett gyalogos átkelő megvalósítása, ...
Helyi - nagy ötlet
Növény- és oxigéndús megállók
A villamos megállók fásítása, nagyon fontos lenne. Pl Lehel utca/ Róbert Károly körút (1 es villamos, legbüdösebb megálló) megállónál borzasztó nap, mint ...
Helyi - kis ötlet
A Vaspálya utcára kanyarodás fejlesztése
A Kőbányai és Pongrác útról, valamint a Mázsa térről érkezők, akik a Vaspálya utca felé mennének, bár kanyarodhatnának több sávon, mégis csak ...
Zöld Budapest
Gyorsabb átszállások a tömegközlekedésben
A főváros egészítse ki a meglévő közlekedési alkalmazásokat egy olyan funkcióval, amely megmutatja, hogy a tömegközlekedési eszköz melyik részébe érdemes felszállni a ...
Helyi - kis ötlet
Az Újszász utca átnevezése Újszász úttá
Lecserélni az ősszes Újszász utcán lévő utca táblát Újszász útasra, és esetleg átnevezni a legtöbb fontosabb dokumentumon lévő ...
Helyi - nagy ötlet
Budai alsó rakpart fásítása
A budai alsó rakpart jelenleg ingyenes P+R parkolóként működik, miközben a város egyik legértékesebb közterületéről van szó. Az ötlet megvalósítása során a ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Nyitott Budapest
Applikáció, amin társat találhatsz olyan programokhoz, amire nincs kivel menned
Egy olyan applikáció, amire a Budapesten működő kulturális intézmények (pl. mozik, színházak, galériák) programjai felkerülnének, és amin keresztül két érdeklődő, akik nem ...
Helyi - nagy ötlet
Kétirányú kerékpáros közlekedés a Neumann János utcán az Infoparkban
Jelenleg az Infoparkban lévő Neumann János utca (irányítószám: 1117) csak a Bogdánfy u. és a Hevesy György út között biciklizhető mindkét irányba. ...
Helyi - nagy ötlet
D14-es kompjárat bekötése Csepel kerékpáros infrastruktúrájába.
Csepel belvárosában kiépített kerékpáros infrastruktúra meghosszabbítása királyerdőn keresztül Csepel déli oldalán elterülő zöldterület a Kis-Duna part felé. A D14-es Csepel Soroksári ...
Nyitott Budapest
Budapest Anno
Megmutatni magyaroknak és külföldieknek egyaránt, hogyan nézett ki egy budapesti utca a XX. század elején. Mintha egy filmben lennénk: egy meglévő, vagy ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720