1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros összektöttetés kialakítása a Thököly út - Csömöri út között
Kerékpáros nyomvonal kialakítása a Thököly út - Csömöri út között. Jelenleg végetér a kerékpáros sáv a Tisza István térnél és ezt lehetne ...
Helyi - nagy ötlet
Új Köztemető megnyitása aktív mobilitást használók részére
Budapest legnagyobb alulértékelt, többfunkciós területei a temetők, amelyekben olyan funkciókat is lehetne engedélyezni, amely nem sért kegyeletet.
Ilyen lenne az átmenő forgalom aktív ...
Helyi - nagy ötlet
Új zebra az Üllői úton a Lőrinci piac felé
Új gyalogos-átkelőhely létesítése az Üllői úton az Üllői út és a Vasvári Pál utca kereszteződésénél a Lőrinci piac ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegálló a Maros utcai megállónál (123,35,135,124 buszok)
A jelzett helyen nincs hová beállni az eső elől, pedig igen tágas hely állna rendelkezésre egy fedett megálló ...
Zöld Budapest
Tisztább levegő apró odafigyeléssel
A budapesti tömegközlekedés működtetése nagyon fontos, de egyben borzasztóan környezetterhelő és forráspazarló is. A környező országokban, de pl. az Egyesült Államokban is ...
Helyi - nagy ötlet
Élőhely kezelés és bemutatás a Nagytétényi Duna part természetvédelmi területen.
A Nagytétényi Duna part az M0 híd és az érdi határ között mintegy 4,5 km-en 2022 óta élvez helyi, fővárosi védelmet. Ehhez ...
Zöld Budapest
Az ivóvízfogyasztás népszerűsítése és a műanyaghulladék mérséklése az iskolások körében
Budapest-arculattal ellátott kulacsok kiosztása a fővárosi iskolások számára, az egészségtelen üdítőitalok helyetti ivóvízfogyasztás népszerűsítése és az egyszer használatos PET-palackok használatának csökkentése ...
Előzetes kategória
Fővárosi épületterv a Szigetre
A jelenlegi főpolgármesteri hivatali épület elavult, fűtése korszerűtlen, széles, vastag falak és tetőzete évtizedes karbantartások hiánya miatt napelemek elhelyezésére nem megfelelő. ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát az Illés utca déli szakaszára!
Létesüljön új gyalogátkelőhely az Illés utcában a Kőris és a Korányi utca közti ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Esélyteremtő Budapest
Menhely konténer
Télen a hajléktalanoknak szállás lehetőség, közparkokban, privát szférát ad, szigetelt, zárható, minikonténer. Fagyhalál ellen ...
Nyitott Budapest
Közélet a buszmegállókban
A budapesti utasvárókban szinte mindig van reklámfelület. Van példa az ilyen felületek időnkénti társadalmi célú használatára is, a JCDecaux pl. többször biztosít ...
Helyi - kis ötlet
A Vaspálya utcára kanyarodás fejlesztése
A Kőbányai és Pongrác útról, valamint a Mázsa térről érkezők, akik a Vaspálya utca felé mennének, bár kanyarodhatnának több sávon, mégis csak ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Nyitott Budapest
köztéri töltőhelyek
A kisebb és nagyobb közterületeken legyen konektor és akár töltőzsinor is, viszont úgy, hogy az kivehető ne legyen és több fajta zsinor ...
Nyitott Budapest
Bkk és a kirándulás
Kedves Önkormányzat!
A BKK segítene az általános iskoláknak, hogyha mennek valahova (például: közelben lévő múzeumba vagy színházba) akkor egy-egy buszjátatot indutani számukra. A ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságosabb zebra a Szent László út elején
A Szent László út és a Dévényi utca kereszteződésénél a meglévő gyalogos-átkelőhely átalakítása úgy, hogy a gyalogosok biztonságosabban tudjanak átjutni az úttest ...
Nyitott Budapest
Telediszkó
Legyenek a városban telediszkók német mintára!
Lehetnének magyar számok is! Szuper stresszoldó és nyugtató hatasa van! Imadjak kulfoldon ...
Előzetes kategória
Védőfal a metróállomásokra
A metróállomásokon lehetne a peronra építeni védőfalakat, amelyeknek az ajtajai ott lennének, ahol a metrókocsi ajtajai is kifognak ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720