1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Csikk gyűjtő és megsemmisítő dobozok telepítése
Csikk gyűjtő és megsemmisítő fémdobozokat telepítenék főbb fővárosi csomópontokon, tereken, megállókban, mert szörnyen csúfítja Bp-et, károsítja a ...
Helyi - nagy ötlet
Élhetőbb Budafoki utat! (zöldítés, buszsáv, P+R)
Szükségessé váltak a Budafoki út Lágymányosi hídtól kezdődő, a hídtól kifelé eső szakaszát érintő fejlesztések, amik a környéken lakók és közlekedők életminőségét ...
Helyi - kis ötlet
A Vaspálya utcára kanyarodás fejlesztése
A Kőbányai és Pongrác útról, valamint a Mázsa térről érkezők, akik a Vaspálya utca felé mennének, bár kanyarodhatnának több sávon, mégis csak ...
Helyi - kis ötlet
Lámpás gyalogátkelő létesítése a Csillaghegyi Strandfürdőnél
Lámpás gyalogátkelőhely létesítése a Csillaghegyi Strandfürdőnél az uszodába járó gyerekek, idősek és a helyiek biztonságának megóvása ...
Nyitott Budapest
Parkolási opciók növelése
El kell indítani, hogy a főváros egyeztetéseket kezdeményezzen a nagy parkolóházakkal, plázákkal, amelyek parkolóhelyekkel bírnak.
Ennek hála lehetőség nyílna, hogy az esti ...
Helyi - kis ötlet
Járda kiszélesítése a Babér utcában
A 13. kerületben lévő Babér utca járdájának kibővítése és a parkolósáv megszüntetése a Váci út és Madarász Viktor utca között található szakaszon ...
Helyi - kis ötlet
Hollós Korvin Lajos utca zöldterület rendezése
A jelenlegi "zöldterület jelenleg hulladéklerakóként illetve parkolóként vagy használva. Itt egy szabadidőpark nagyon jó lenne, esetleges fitneszparkkal, autóparkolóval vagy esetleg egy ...
Nyitott Budapest
interaktív vasüt modell kiállítás a pályaudvar történetéről
A nyugati pályaudvarról szóló terepasztalon, 6 különböző korszakon be lehetne mutattni, a vasút történelmét!
A gyerekek, irányíthatják a különböző modelleket, és átélhetik ...
Helyi - nagy ötlet
Agora összekötése a Göncz Árpád városközpont aluljáróval
Az Agora irodaházak kialakításakor kialakításra került egy "agora", egy teresedés, ami azonban jelenleg egy támfallal van elválasztva az aluljáró "E" jelű kijáratától. ...
Nyitott Budapest
Nyilvános vécék
Budapestszerte legyenek korszerű, higiénikus, karbantartott, 06-24-óráig nyitva tartó vécék forgalmi csomópontokban, frekventált helyeken. Mert ez ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mester utca / Dandár utca sarokra
A Mester utca és a Dandár utca kereszteződéséhez is kellene egy zebra az itteni iskola ...
Helyi - kis ötlet
Fedett kerékpártárolók a Fogaskerekű vonalán
A kerékpártárolók legalább 10 kerékpár tárolására legyenek alkalmasak, valamint ahol még nincs fedett utasvárót is érdemes lenne ...
Helyi - kis ötlet
Zebra Békásmegyeren a Hímző utcánál
Régóta nagy szükség lenne a Hímző utcánál egy zebrás átkelési pontra, mivel jelenleg se járda se zebra ...
Nyitott Budapest
Láthatatlan tömegközlekedő postások
A mindennapos tömegközlekedők sok szállítást végző ember munkáját kiválthatják. Az elv szerint, amikor valaki útra kel, megnézi egy alkalmazásban, hogy van-e a ...
Nyitott Budapest
köztéri töltőhelyek
A kisebb és nagyobb közterületeken legyen konektor és akár töltőzsinor is, viszont úgy, hogy az kivehető ne legyen és több fajta zsinor ...
Nyitott Budapest
Szabadstrandok Budapest területén belül feszítettvíztükrös nagy medencével
Budapesten ahol igénylik a lakóközösségek,fejlesztésképpen,szabadstrandot lehetne létesíteni egy-egy nagyméretű,feszítettvíztükrös medencével,amit professzionàlisan kiviteleznének az abban jàrtas szakemberek!
Fenntartàsi költségeket is beleszàmítanàm a 120milliós tàmogatàsba ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca megreformálása
A Városmajor utca gyalogos szempontból egyik oldalról használhatatlan. Több helyen alig 1 méter széles járda, gyorsan haladó autók, kevés zebra. Az ötlet ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos trolimegállót
Trolimegállóban a szabálytalan parkolás ellehetetlenítése parkolásgátló oszlopok telepítésével és a megálló járdájának szélesítését ...
Helyi - kis ötlet
Kis lépések nagy távolságok - Egészséges Takarítás
Legyen a Nagy Diófa és Klauzál utca a legegészségesebb Belső - Erzsébetvárosban!
Alakuljon külön fővárosi munkacsoport erre, hogy legyen egészségesebb az eléggé elhanyagolt ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720