1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés érdekében ahol lehet el kell különíteni és jól láthatóan illetve folyamatosan fel kell festeni a ...
Esélyteremtő Budapest
Budapesti Tudásösvény Ösztöndíj? Budapesti Álmok, Valóra vált Célok? Duna-parti Diákok?
Középiskolás érettségi előtt álló fiataloknak már szórványosan vannak ösztöndíj programok. Ennek a programnak a célja célja, hogy ösztönözze a Budapesten élő, hátrányos ...
Helyi - nagy ötlet
Új gyalogátkelőhely létesítése a Lajos utcán
Új gyalogátkelőhely létesítése a Lajos utca és a Dereglye utca kereszteződésében közlekedési lámpával és kamerával biztosítva. Ezáltal újabb közvetlen összeköttetés jönne létre ...
Előzetes kategória
Fényvisszaverő sávok
A Fővároshoz tartozó utak fehér sávosztóinak és zebráinak bevonása jó minőségű, tartós fényvisszaverő festékkel, hogy esőben, sötétben is jól láthatóak legyenek a ...
Esélyteremtő Budapest
Telekspekuláció visszaszorítása
A telekspekuláció is közrejátszik az ingatlanárak emelkedésében. Ezt úgy lehetne visszaszorítani, hogy akinek egy milliárd Forintnál értékesebb telek van a birtokában és ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó járda a kőbányai Fertő utcában
A Fertő utca déli oldalán nincs járda a Makk utca és a Hízlaló tér közötti szakaszon. Ezt a hiányt kellene ...
Esélyteremtő Budapest
Legyen még jobb óvodába járni! - Biztonságban, közösségben
A közösség és a gyerekek védelme minden óvodának fontos és egyben nehéz feladata. Az óvodában dolgozó pedagógusok és szakemberek a napi munkájuk ...
Helyi - kis ötlet
Virágos rét a Flóriánon
A Flórián téri park sokkal vonzóbb hellyé válna virágos szegélyek és szigetek kialakításával, valamint padok és egyéb ülőalkalmatosságok elhelyezésével. A gondos tervezéssel ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Nyitott Budapest
Vidàm művèszet az utcàn
Pàlyàzatot kellene kiírni kimondottan vidàm, kedves, jópofa szobrok megvalósítàsàra, amikből a pènzügyi keret függvènyèben megvalósítanànak ...
Nyitott Budapest
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése városszerte a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a gépjárművel közlekedőknek mindenképpen lassítaniuk kelljen, ...
Helyi - nagy ötlet
Nád utca felújítása
Nád utca teljes felújítása, burkolatcseréje faltól-falig, a járdákkal és esetleges zöldterületekkel ...
Helyi - nagy ötlet
Új zebra az Üllői úton a Lőrinci piac felé
Új gyalogos-átkelőhely létesítése az Üllői úton az Üllői út és a Vasvári Pál utca kereszteződésénél a Lőrinci piac ...
Nyitott Budapest
Gyerek vezetőállások kialakítása az M4 metró szerelvényein
Az M4-es metró különleges élményt nyújt az utasoknak, hiszen automata üzemmódjának köszönhetően nincs vezetőfülkéje, így az első és hátsó szélvédőn keresztül szabad ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen körbejárható/akadálymentes zebra által az Örs vezér tere!
Az Kerepesi út zuglói és kőbányai oldalát az Árkád felől összekötő zebra után a Blahához hasonlóan sokak életét megkönnyítené, ha nem csak ...
Nyitott Budapest
Közterületi kukákra matricák elhelyezése
Közterületi kukákra kellene egy matricát tenni, hogy milyen telefonszámon lehet bejelenteni, hogyha a konkrét kuka megtelt, ég, eltört stb. Ideális esetben még ...
Nyitott Budapest
Idősek és fiatalok szabadidő és élményparkja a közös kikapcsolódásért
Egy olyan generációkon átívelő közösségi parkot szeretnénk létrehozni, amely egyszerre nyújt sportolási, kikapcsolódási lehetőséget az idősek, a felnőttek és a gyermekek számára ...
Helyi - kis ötlet
Hegyalja úti járdaszakasz szélesítése
Egy olyan járdaszakasz szélesítéséről beszélünk, amely esetében nagyjából 1-2 méter bővítéssel már lehetőség nyílna arra, hogy rendezzük ezt a szakaszt. Bár valóban ...
Helyi - kis ötlet
Kutyás, nem kutyás, békében egymás mellett
A II. János Pál pápa tér egészén szabad kutyát sétáltatni, de csak pórázon.
Javaslatom a tér kettéosztása, egyik felén szabadon, póráz nélkül ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Nyitott Budapest
Kooperatív térfigyelő rendszer
A városban a közrend (közbiztonság, tisztaság, szabálykövetés) hagy kívánnivalót maga után. Józan, becsületes embert a közterületek bekamerázása nem zavar, sőt, a többségnek ...
1-21 elem, összesen: 720