1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Segítség a kutyásoknak
A meglévő nyilvános kézzel használható ivókutakat lehetne úgy átalakítani, hogy az alja ahová a víz folyik magától is lehessen egy bizonyos szögben ...
Helyi - nagy ötlet
A Nagykörút rendbetétele, zöldítése és ennek fenntartása
A nagykörút Budapest szíve, és jelenleg méltatlan állapotban van. Koszos, mocskos, szemetes, mivel a belvárosban van tovább talán nem is kell ezen ...
Helyi - kis ötlet
Zugló vasútállomás- Pólus kerékpár út
A zugló vasútállomás és Pólus közötti vonalon nincs kiépítve elkülönített kerékpárút, csak az úton futó kerékpársáv van ami a Bosnyák térnél ...
Nyitott Budapest
Matricafalakat a közösségi terekre
Olyan falak állítása a város különböző tereire (mint a Deák Ferenc tér, Móricz Zsigmond körtér, Széll Kálmán tér, Blaha Lujza tér, stb...), ...
Helyi - kis ötlet
Bogdánfy utca járdasziget zöldítése
A Bogdánfy utcán a forgalom két irányát elválasztó járdaszigeten legyen végig alacsony ládákban alacsony zöld ...
Nyitott Budapest
Zebránál törtenő átkelés könnyítése( Lámpák ödszehangolása, zöld jelzés meghosszabítása)
A lényeg hogy most a villamos megálló miatt ugye 2 zebrán kell átmenni, e két lámpa abszolút nincs összehangolva , és a ...
Zöld Budapest
Zöld villamosvágányok kialakítása
Villamosvágányok és azok környékén lévő indokolatlanul lebetonozott vagy kővel borított felületek zöldítése olyan szakaszokon, ahol a jelenlegi forgalmi rend szerint nem közlekednek ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra áthelyezés a Szentmiklósi út, Királyerdő út kereszteződésébe
Csepelen a Szentmiklósi út és a Királyerdő út kereszteződése egy veszélyes csomópont a gyalogosok számára. Szükség lenne egy, olyan megoldásra ami biztonságosabbá ...
Helyi - kis ötlet
Mester utca megszépítése
A Mester utca csodás fáival Budapest egyik legszebb utcája már most is. A Pozsonyi úthoz hasonló legendás hely lehetne rendszeresebb takarítással, az ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Helyi - nagy ötlet
Élhetőbb Budafoki utat! (zöldítés, buszsáv, P+R)
Szükségessé váltak a Budafoki út Lágymányosi hídtól kezdődő, a hídtól kifelé eső szakaszát érintő fejlesztések, amik a környéken lakók és közlekedők életminőségét ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca megreformálása
A Városmajor utca gyalogos szempontból egyik oldalról használhatatlan. Több helyen alig 1 méter széles járda, gyorsan haladó autók, kevés zebra. Az ötlet ...
Helyi - kis ötlet
A Szerémi úti kerékpárút és gyalogos járda meghosszabítása a Savoya parkig
A Szerémi úttal párhuzamosan futó kerékpár út és gyalogos járda meghosszabbítása a Mezőkövesd út és a Savoya Park közötti ...
Helyi - nagy ötlet
Közvilágítást az Összekötő utcára!
A 17.kerületben található Összekötő utca közvilágításának kiépítése és ...
Helyi - kis ötlet
Kerékgyártó utca, hiányzó közösségi funkciók
A Kerékgyártó utca ezen szakasza (útburkolat, járdák, stb.) korábban fel lett újítva, de a fás, füves középső rész fejlesztése elmaradt.
Budapesten kevés olyan ...
Zöld Budapest
Kősót tartalmazó (NaCl) útszóró síkosságmentesítő anyagok betiltása kis kiszerelésben
Tönkreteszi a fákat a kősó, mégis tömegesen sózzák az járdát az emberek.
Van alternatívája, akkor miért engedik, hogy árulják kiskereskedők a sót, ráadásul ...
Helyi - kis ötlet
Jegyautomata
Rengeteg busz találkozik a Jahn Ferenc Dél-pesti kórháznál. Sok ember fordul meg itt, de a közelben szinte egyáltalán nincsen jegyautomata. Az egyetlen, ...
Előzetes kategória
Kerékpáros tárolók
Fedett, esetleg zárt kerékpáros tárolókat kellene létrehozni fontosabb csomópontokon, hogy aki több órára otthagyná a kerékpárját, annak 1) ne kelljen utána vizes/hideg/tűzforró ...
Nyitott Budapest
Tematikus budapesti (séta)útvonalak
A mozgás népszerűsítése és a város felfedezése tematikus budapesti útvonalak mentén. Ennek keretrendszerének kialakítása, és kerületi, illetve kerülethatárokon átnyúló gyalogos- és később ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
1-21 elem, összesen: 720