1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Hengermalom utca és Öböl utca találkozásának rendezése
A BudaParti Öböl utca sétányról a Hengermalom útra kiérve nem megoldott aszfaltozott talajon a járdára jutás. Az ötlet az, hogy kerüljön rendezésre ...
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos közvetlen eljutás a körzetes iskolába 65-ös és 165-ös busz útvonalának bővítése
A 65-ös és 165-ös buszok jelenleg a Kolozsy térig közlekednek, ám az általuk lefedett III. kerületi területek többsége az Óbuda Nagy László ...
Nyitott Budapest
Szabadstrandok Budapest területén belül feszítettvíztükrös nagy medencével
Budapesten ahol igénylik a lakóközösségek,fejlesztésképpen,szabadstrandot lehetne létesíteni egy-egy nagyméretű,feszítettvíztükrös medencével,amit professzionàlisan kiviteleznének az abban jàrtas szakemberek!
Fenntartàsi költségeket is beleszàmítanàm a 120milliós tàmogatàsba ...
Nyitott Budapest
Színes szőnyeggel a szürkesèg ellen
A Törökorszàgi Mandrinhoz hasonlóan lehetne nèhàny utcàban szőnyegmintàs a ...
Helyi - nagy ötlet
Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele
A Csömöri úti felüljáró alatti terület rendbetétele, P+R parkoló és rendezett zöldterület ...
Esélyteremtő Budapest
Élő könyvtár hajléktalan centrumokban
Lehetne a budapesti iskolás csoportoknak a hajléktalan centrumokban élőkönyvtárakat szervezni. Ennek az a lényege, hogy különböző mesélésre nyitott hajléktalan embereket leültetünk egy ...
Előzetes kategória
Kerékpáros komfort a Lánchídon
A Lánchídra érvényes forgalomkorlátozásnak szükséges érvényt szerezni, mert az ott áthaladó gépjárművek 99%-a nem tartja be a sebességkorlátozásra és előzésre vonatkozó szabályokat. ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó gyalogátkelő a Gergely utca és a Szlávy utca kereszteződésénél
A Gergely utcában a Szlávy utcánál nincs gyalogátkelő, így veszélyes a buszmegállók megközelítése. A legközelebbi zebrák messze vannak, már az előző/következő buszmegállónál. ...
Helyi - nagy ötlet
Dupla buszmegálló a Mártírok útján
A 99-es és a 123-as busznak négy közös megállója is van a Mártírok útján. Sokszor szorosan egymás mögött haladnak, de a hátsóról ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút János kórház előtti szakaszának rendbetétele
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút biztonságosabbá és jobban kerékpározhatóvá tétele a János kórház - Városmajor szakaszon, a kereszteződésen való átvezetésnél kb a ...
Nyitott Budapest
Elektromos rolleresek és biciklisek kitiltása a járdáról
Tiltsuk ki a fővárosban a rollereseket és a bicikliseket vagy legalább a 20km/h-val közlekedni tudó járműveket a járdáról, mert baleset ...
Előzetes kategória
kelenföld-albertfalva
Én nap mint nap ingázok albertfalva és kelenföld közöt és elég sokkat átt kell szálni ha villamosal vagy ha busszal megyek. Szerintem ...
Esélyteremtő Budapest
befogadó jatszotér egyszerűen
Kedemenyezesem lenyege, hogy minel több ( akár minden) jatszoteren legyen olyan hinta, amivel atlagos kepessegű es speciális igényű, akár súlyos mozgássérült gyerekek ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpárút a Kerepesi úton
A Kerepesi úton a Keleti pályaudvartól kerékpárút vezet, ami azonban egy idő után (kb. a Dózsa György úttal szemben) eltűnik és a ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegálló a Maros utcai megállónál (123,35,135,124 buszok)
A jelzett helyen nincs hová beállni az eső elől, pedig igen tágas hely állna rendelkezésre egy fedett megálló ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó zebra és aszfalt, minimális zöldítés
A Madzsar József utca és a Hadrianus utca kereszteződésében aszfaltozás és zebrák pótlása a biztonságosabb közlekedés érdekében. A két utca kereszteződését közrefogó ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Zöld Budapest
A budapesti patakok természetesebbé tétele
Apró beavatkozásokkal a kiegyenesített, lemélyített betonteknőben folyó patakok is változatosabbá, sokszínűbbé tehetők, amelyek sokat jelenthetnek az élővilág, az azon keresztül nekünk, emberek ...
Nyitott Budapest
interaktív vasüt modell kiállítás a pályaudvar történetéről
A nyugati pályaudvarról szóló terepasztalon, 6 különböző korszakon be lehetne mutattni, a vasút történelmét!
A gyerekek, irányíthatják a különböző modelleket, és átélhetik ...
1-21 elem, összesen: 720