1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Párhuzamos korlát telepítése az edzőparkba
Párhuzamos korlát telepítése a már kialakított szabadtéri edzőparkba a többi eszköz ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Fogaskerekű és a vasút
Tudom, hogy a fogaskerekű felújításának kérdése napirenden van. Sok ötlet közül, ami nekem van, most a fogaskerekűt választottam. Alapvetően a Déli Pályaudvart ...
Helyi - nagy ötlet
P+R parkoló
p+r parkoló létesítése a 6-os főút bevezető szakaszára minél közelebb a belváros felé, csatlakozással a Szerémi úti kerékpár úthoz és a tömegközlekedési ...
Helyi - nagy ötlet
Körvasút sori gyalogos-kerékpáros átkötés
Körvasút sor gyalogos, kerékpáros átjárhatósága a XIV. és XV. kerület határán ma még megoldatlan, azonban a Szederkény utca és a Rákospalotai körvasút ...
Zöld Budapest
Gyorsabb átszállások a tömegközlekedésben
A főváros egészítse ki a meglévő közlekedési alkalmazásokat egy olyan funkcióval, amely megmutatja, hogy a tömegközlekedési eszköz melyik részébe érdemes felszállni a ...
Helyi - kis ötlet
133E és 33-as buszjáratok sűrítése
A címben említett járatok induljanak gyakrabban, a Budafoki út felé lakóknak sokszor akár 10-15-20 perceket is kell várni egy ...
Nyitott Budapest
STOP az aluljárókban!
A főváros legforgalmasabb aluljáróiban, pl.: Nyugati pályaudvar, Népligeti aluljáró...stb. .mozgatható paravánok kihelyezése, s ezeken közérdekű és a társadalmi és természeti környezetünket javító ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen az Astoria is felszínen körbejárható úgy mint a Blaha
a fele már elkészült itt az ideje hogy másik két zebra is elkészüljön az ...
Helyi - nagy ötlet
korvin negyed aluljáró
hogy konfortosabb legyen az aluljáró és élhetőbb legyen és tisztább is legyen az ...
Helyi - nagy ötlet
A Thököly út erzsébetvárosi szakaszának fásítása
A Thököly út zuglói szakasza egy üde fasor, míg az erzsébetvárosi rész meglehetősen kopár, ahol van is fa, elég ritkán, nincs összefüggő ...
Helyi - kis ötlet
Közlekedési tükör telepítése gyalogosok számára
Közlekedési tükör telepítése a Frankel Leó út és a Vidra utca kereszteződésében. A tükör a gyalogosok számára létesülne, mérete és elhelyezése a ...
Helyi - nagy ötlet
Játszótereken illemhely kialakítása
A nagyobb látogatottságú játszótereken, alakítsanak ki wc-zési lehetőséget. Persze jó lenne, ha mindegyik játszótér már eleve így épülne, de legalább ennek a ...
Helyi - kis ötlet
Parkolók felfestése
A XV. Erdőkerülő utca lakásaihoz parkolást segítő aszfalt festések a helyes parkolást ...
Helyi - nagy ötlet
gyalogos felüljáró a pesti alsórakpartra
Vigadó tér - Dunaparti gyalogos pihenő terület közötti átjárást - a mostani zebrás megoldások helyett - egy könnyű fémszerkezetes gyalogos felüljáróval kellene ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
Nyitott Budapest
Tegyük vidámabbá Budapestet
A városi mindennapokat könnyen színesebbé tehetjük apró, kreatív beavatkozásokkal. Néhány ötletjavaslatom, amely szerintem feldobhatná a környezetünket és jobb kedvre deríthetné az embereket ...
Esélyteremtő Budapest
Kultúrált, interaktív aluljárók
Legyen az aluljárók üres üzlethelyiségeiben ingyenes dekoratív, interaktív megjelenési lehetőség civil szervezetek számára! A jelenlegi állapot katasztrófális. Nem olyan ötletre gondoltam, ami ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpársáv felfestése a Budaörsi út melletti járdára
Kerékpársáv felfestése a Budaörsi út melletti járdának a Dayka Gábor utca-Sasadi út közötti részén mindkét ...
Esélyteremtő Budapest
A forgalmasabb belvárosi játszóterek wc-vel felszerélése
A gyermekes családok akár órákat is eltöltenek a játszótereken, mégis a legtöbb helyszínen még most sem elérhető mosdó. Ez a felnőtteknek, de ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720