1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Élhetőbb Kapy utca
Jelenleg két sáv halad felfele a Törökvész út irányában, amely a jelenlegi forgalmi viszonyok mellett nem indokolt. A külső sáv felhasználásával biztonságos ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a VIII. kerületi Szűz utca gyalogosbarát!
A Szűz utca (35262/2 hrsz.) - Tavaszmező utca és Magdolna utca közötti szakaszának - átalakítása gyalogosbarát utcarésszé. A járda- és útburkolatok korszerűsítésével, ...
Helyi - kis ötlet
Akadálymentes és Kerékpár út átkelőhely létesítése
A Közrakárt utca - Boráros tér és Nehru park közti zebra átkelőhely akadálymentesítése és a körútról érkező kerékpár forgalom bekötése a a ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra az Üllői út Mednyánszky utca kereszteződéséhez
Zebra létesítése az Üllői út Mednyánszky utca sarkához, a 236-os buszmegálló ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpársáv felfestése a Budaörsi út melletti járdára
Kerékpársáv felfestése a Budaörsi út melletti járdának a Dayka Gábor utca-Sasadi út közötti részén mindkét ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával szemben
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárút létesítése a Pongrácz út mentén
Kerékpárút létesítése a Pongrácz út mentén, annak teljes hosszában. A Salgótarjáni utca-Kerepesi út között elég a járdát rendbetenni, kis részen létrehozni a ...
Helyi - kis ötlet
Mester utca megszépítése
A Mester utca csodás fáival Budapest egyik legszebb utcája már most is. A Pozsonyi úthoz hasonló legendás hely lehetne rendszeresebb takarítással, az ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés a Szent Gellért rakparton
A biztonságosabb gyalogos és kerékpáros közlekedés érdekében ahol lehet el kell különíteni és jól láthatóan illetve folyamatosan fel kell festeni a ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Rózsák teréhez
A Rózsák terénél kellene legalább egy zebrát létesíteni a Dohány utcán ...
Nyitott Budapest
Társas társasozás
Üres, de használható üzlethelyiségek átalakítása vagy kihasználása olyan formában, hogy társasklubot létesítsünk ...
Nyitott Budapest
Főváros a 21-ik században
Látványelképzelések és rövid leírások a föváros 21-ik századi élhetőségére vonatkozólag, amit Vitézy Dávid Tákosrendezőről szóló videója inspirált, és mintája az ottani helyszín ...
Helyi - kis ötlet
Zebra a Rákosrendezőnél
Biztonságosan és szabályosan szinte lehetetlenség megközelíteni Rákosrendező vasútállomást a XIII. kerület irányából, ezért szükséges lenne a kerékpárút Dévényi utcai átvezetésével párhuzamosan egy ...
Zöld Budapest
Extrém hangos gépjárművek mérése és büntetése (?)
A városi közlekedésben nem csak a gyorshajtás okoz problémát - talán kevésbé veszélyes, de zavaróbb a leggyakrabban szándékosan tuningolt és bőgetett motorhang ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák Újpest-központban
A IV. kerületi Újpest-központnál két zebra kialakítása a villamost keresztezve az István ...
Nyitott Budapest
köztéri töltőhelyek
A kisebb és nagyobb közterületeken legyen konektor és akár töltőzsinor is, viszont úgy, hogy az kivehető ne legyen és több fajta zsinor ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Nyitott Budapest
Flórián tér futókör kialakítása
Javaslom, hogy a III. kerület Flórián téren építsenek ki egy rekortán futópályát. A Flórián park méretei lehetővé teszik egy hosszabb, folyamatos futókör ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720