1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC az M4 metró kelenföldi végállomására
Naponta több százezer ember is megfordulhat az egyik legnagyobb közlekedési csomóponton a 4-es metró végállomásán, mégsincs egy nyilvános WC az aluljáróban. ...
Helyi - kis ötlet
Újvidék tér, Miyawaki minierdő telepítése
Az Újvidék téren pár évvel ezelőtt egy vihar során kidőlt a játszótér melletti hatalmas fa, A Miyawaki-módszer szerint telepített 'minierdő' ideális megoldás ...
Helyi - kis ötlet
Apáczai Csere János utca kerékpáros közlekedés kétirányúsítása teljes hosszon
Apáczai Csere János utca kerékpáros közlekedés kétirányúsítása teljes hosszon felfestve illetve ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Gellért rakpart járdán
Biciklisáv kialakítása a hegy felőli járdán, átvezetések kialakítása a Rudas-fürdőnél és a Gellért ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mester utca / Dandár utca sarokra
A Mester utca és a Dandár utca kereszteződéséhez is kellene egy zebra az itteni iskola ...
Helyi - kis ötlet
PatakParty Projekt
A projekt célja egy jelenleg kevésbé használt patakparti területen olyan közösségi tér kialakítása, amely főként fiatalok számára piknikezési és sportolási lehetőségeket biztosít. ...
Nyitott Budapest
zenélő sípok
Zenélő sípok a rakpart mentén. Ehhez egy olyan helyszínt kell választani ahol beépíthető síprendszer csővezetéke a partszakaszba és a csővek nyitott végeit ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros fejlesztés Budán a Mészáros utca - Márvány utca tengelyen
Kerékpárosbarát Mészáros utca és Márvány utca kialakítása a cél az Attila úttól az Alkotás utcáig. A Mészáros utca lefelé tartó pesti iránya ...
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
Helyi - kis ötlet
A Rákos-patakmenti bicikli út nyomvonalának ésszerűsítése
A Rákos-patak és a Füredi utca találkozásánál, a Kerepesi út felé haladva a bicikli út egyszercsak elfordul és nem a patakmentén halad ...
Nyitott Budapest
Fővárosi Mozgás- és Művészetterápiás Központ
Fővárosi Mozgás- és Művészetterápiás Központ (FMMK) létrehozása, hogy a mozgás és a művészet erejét felhasználva aktívan támogassa a budapestiek mentális és fizikai ...
Helyi - kis ötlet
Madárbarát Sasad
Készüljön egy komplex intézkedési terv arra, hogy miként lehet egy teljes városrészt madárbaráttá alakítani. Lakossági szemléletformáló programok, iskolai és óvodai foglalkozások, madárbarát ...
Helyi - kis ötlet
Érkezésjelző tábla
A villamosok indulását mutató elektronikus tábla a Tas Vezér utcai megállóban (Nagy gyermek forgalom ...
Helyi - nagy ötlet
Automata működésű közmosdó
A szentlélek téren nagyon nagy szükség lenne egy autonata működésű mosdóra, aminek a környéke kamerákkal meg is van figyelve, hogy a vandállok ...
Esélyteremtő Budapest
Budapesti Tudásösvény Ösztöndíj? Budapesti Álmok, Valóra vált Célok? Duna-parti Diákok?
Középiskolás érettségi előtt álló fiataloknak már szórványosan vannak ösztöndíj programok. Ennek a programnak a célja célja, hogy ösztönözze a Budapesten élő, hátrányos ...
Zöld Budapest
Legyen a 40 az új 50
Vigyük le általánosan az egész város területén a sebességhatárt 40-re (következő lépésben pedig akár 30-ra ...
Nyitott Budapest
BUBI bérlet integrálása a BKK bérletbe
Nem életszerű 2025-ben, hogy egy város közösségi közlekedéséhez két bérletet és két applickációt kelljen használni. Jó lenne a BUBI app-ot integrálni a ...
Helyi - nagy ötlet
Rákos-patak tavak
Duzzasztott tavak kialakítása a Rákos-patak lakóterülettekkel övezett ...
Nyitott Budapest
Garázsvásárok hétvégéje
Az önkormányzat szervezzen garázsvásár hétvégéket: egy hétvége - egy kerület. A kiválasztott kerületben lakók jelentkezhetnek, hogy saját házukban az adott hétvégén garázsvásárt ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720