1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Órát a FUTÁR-nak
Mindenki zsebében telefon, karján hagyományos vagy okosóra, de mégis egész érthetetlen, hogy a FUTÁR tábláira felnézve nem látni azonnal a pontos időt. ...
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
Helyi - kis ötlet
A Vaspálya utcára kanyarodás fejlesztése
A Kőbányai és Pongrác útról, valamint a Mázsa térről érkezők, akik a Vaspálya utca felé mennének, bár kanyarodhatnának több sávon, mégis csak ...
Előzetes kategória
Védjük meg a kosárlabda és foci pályát!
Takarítsák a kosár/foci pályát a Csertő utca trolimegállónál!
Ne hagyjuk, hogy tönkremenjen és valami őrült ide is parkolót akarjon építeni!
A pálya remek adottságokkal ...
Helyi - kis ötlet
árnyékolás, parkosítás
legyen igazi park jellege, fákkal, zöld növénnyel, barátságosabb környezetet ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros fejlesztés Budán a Mészáros utca - Márvány utca tengelyen
Kerékpárosbarát Mészáros utca és Márvány utca kialakítása a cél az Attila úttól az Alkotás utcáig. A Mészáros utca lefelé tartó pesti iránya ...
Helyi - kis ötlet
Plusz egy zebra, majd egy emberléptékű csomópont Albertfalván
Mintaprojekt: szabadítsuk ki a Fehérvári út villamosmegállóit a korlátlabirintusból!
Valójában itt a gyalogosáramlás javítása és a kapcsolódó esetleges közúti forgalomcsillapítás egymást segítve ...
Előzetes kategória
Felhőkarcoló
Háromszáz emeletes felhőkarcoló a lánchíd mellett közvetlenül a dunába szerertnem ha megvalósulna ez az épület amire ki lehet majd vetíteni különböző dolgokat, ...
Helyi - nagy ötlet
akadálymentes lejutás az aluljáróba a Blahán és az Astoriánál
A Blaha Lujza téri metróhoz minden sarkon 2 lépcső /összesen 8/ vezet a felszínről az aluljáróba. Legalább az egyiknél legyen mozgólépcső, vagy ...
Helyi - kis ötlet
Stopplámpa: Közösségi Utazás Támogatása a Budakeszi úton
A Budakeszi út reggeli csúcsforgalmának enyhítése egy innovatív stoppolást segítő rendszer kiépítésével, amely lehetővé teszi a buszmegállókban várakozók számára, hogy jelezzék az ...
Nyitott Budapest
Elektromos BBQ parkokban
Budapesti parkokba helyezzünk el elektromos BBQ-kat, amelyeket mindenki szabadon ...
Helyi - kis ötlet
Móricz Zsigmond körtér - Villányi út zöldítése és árnyékolása
A Villányi útnál, a 27-es és 240-es buszmegálló közelében szeretném javasolni árnyékolók telepítését vagy fák ültetését, hogy árnyékos várakozóhelyeket biztosíthassunk a BKK ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a belső Király utca sétálóutca
A Király utca Károly körút és Nagymező utca közötti szakasza legyen átalakítva a Váci utcához hasonlóan ...
Helyi - nagy ötlet
Kálvin téri Metró aluljáró automata WC
Kálvin téri Metró aluljáróban automata WC kialakítása és a környezet ...
Zöld Budapest
KukUPdate - szeméttudatosság új szintre emelve
Helyezzük a szemét tudatosságunkat magasabb szintre. A meglévő kukák mellé pontosabban azok tartóoszlopaira kerüljenek a visszaváltható fémdobozok ideiglenes tárolására kis doboztartó ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Helyi - nagy ötlet
Lakossági parkolóházak a belvárosba
Nagyon tetszik az irány, hogy legyen több biciklis út, több fa, több tér a gyalogosoknak. Ezzel óhatatlanul együtt jár, hogy csökkennek a ...
Helyi - kis ötlet
Zebra a Thököly úton a Mexikói útnál
Zugló vasútállomás hazánk hatodik legforgalmasabb vasúti megállóhelye. Az állomást sokan közelítik meg a Mexikói út felől gyalogosan, akiknek a legegyszerűbb útvonal az ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos+kerékpáros átkelő a Béke utca - Rákos-patak találkozásánál
A Rákos-patak mentén a Béke utcától észak-nyugatra és dél-keletre is kiépített kerékpárút van, viszont a Béke utcánál 2x2 forgalmi sávon + 2x1 ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Zöld Budapest
Járdán történő biciklizés akadályozása fizikai akadályok elhelyezésével
Az ötletem szerint fizikai akadályokat kell elhelyezni a járdák végén abból az irányból, ahol átkelési lehetőség van a gyalogosoknak a járda meghosszabbításának ...
1-21 elem, összesen: 720