1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Helyi - nagy ötlet
P+R parkoló
p+r parkoló létesítése a 6-os főút bevezető szakaszára minél közelebb a belváros felé, csatlakozással a Szerémi úti kerékpár úthoz és a tömegközlekedési ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Zöld Budapest
Közösségi kertek a belvárosi gangokon
Az ötletem szerint a gangokon kerteket kellene kialakítani, amik fel lesznek osztva parcellákra, amiket szét kell osztani az ottani lakások között. Ezzel ...
Zöld Budapest
Városi hűsítő oázisok a kánikula ellen
A városi hőszigethatás miatt a sűrűn beépített területek jelentősen melegebbek lehetnek a külvárosoknál, ami a nyári hőhullámokkal együtt súlyos egészségügyi kockázatokat jelent. ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros összeköttetés Budakeszi és Budapest között
Budakeszi úttal párhuzamosan futó erdei út rendbe tétele, hogy több közlekedő számára nyújtson reális közlekedési alternatívát a gépjármű és a busz mellett ...
Helyi - kis ötlet
pihenőpadok
az utóbbi időben már elindult, de jó lenne több pihenöpad városszerte, különösen a parkokban, zöld ...
Helyi - kis ötlet
Párhuzamos korlát telepítése az edzőparkba
Párhuzamos korlát telepítése a már kialakított szabadtéri edzőparkba a többi eszköz ...
Helyi - kis ötlet
Jelzőlámpa a 19/17/41-es villamosok Selmeci utcai megállójához
Csak pár hónapja élek az említett megálló közelében, de már kétszer kis híján elütöttek az autósok - holott rendeltetésszerűen használom a zebrát. ...
Helyi - nagy ötlet
Dupla buszmegálló a Mártírok útján
A 99-es és a 123-as busznak négy közös megállója is van a Mártírok útján. Sokszor szorosan egymás mögött haladnak, de a hátsóról ...
Helyi - kis ötlet
Kihasználatlan terület közparkká alakítása
A xvii kerületi Pesti úti Tesco és az 512-es, az 517-es és az 513-as utcák által határolt terület átalakítását kéne véghezvinni egy ...
Zöld Budapest
Tisztaság, Rend
Szeretnék egy tiszta, élhető belvárost. A jelenlegi állapotok híven tükrözik a város vezetésének hozzáállását. Jó lenne egy kosz, bűz és hajléktalan mentes ...
Helyi - nagy ötlet
Örs vezér tere zöldítése
Az Örs vezér terén, az ottani betondzsungel helyén a zöldfelületek mennyiségének és minőségének növelése, talajkapcsolatos fák, cserjék és évelők ...
Helyi - kis ötlet
BKK kijelzőt a Flórián téri aluljáróba!
Szerintem nagyon jó lenne, ha a Flórián téri aluljáróból - akár több helyről - látnánk, hogy mikor mennek a környező buszok/villamosok. Nem ...
Zöld Budapest
Légszennyezettségi mérőhálózat játszótereken
A fejlesztés keretében egy tucat budapesti játszótéren telepítenénk légszennyezettség-mérő állomásokat kísérleti jelleggel. Az eszközök célja a szállópor koncentráció (PM2.5 és PM10) mérése, ...
Esélyteremtő Budapest
Telekspekuláció visszaszorítása
A telekspekuláció is közrejátszik az ingatlanárak emelkedésében. Ezt úgy lehetne visszaszorítani, hogy akinek egy milliárd Forintnál értékesebb telek van a birtokában és ...
Nyitott Budapest
emléktábla müemlékeken
egységes, jól megjelölt, az épület ről lerással ellátott emléktáblák a műemlékeken, mint pl ...
Helyi - kis ötlet
Halász utcai kereszteződés biztonságosabbá tétele
A Halász utcai kereszteződés autóval szinte minden irányból bonyolult, egyszerre kell átlátni a lassan mozgó gyalogosok, a gyorsabban mozgó biciklisek, a megállóból ...
Zöld Budapest
Zöldsávokban talaj lehordása, hogy a csapadék hasznosuljon
Sok út menti keskeny sávban, fahelyen, túl magas szinten van a talaj. Így ha jön egy zivatar, nem tud hasznosulni a víz, ...
Helyi - kis ötlet
Balázs Béla utcai villamosmegállók biztonságosabbá és kényelmesebbé tétele
A 23-as és 24-es villamosok vonalán a Balázs Béla utcai megállóba szereljenek végig korlát ot az autóút mellé, alakítsanak ki fedett várakozó ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720