1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Tisztább levegő apró odafigyeléssel
A budapesti tömegközlekedés működtetése nagyon fontos, de egyben borzasztóan környezetterhelő és forráspazarló is. A környező országokban, de pl. az Egyesült Államokban is ...
Nyitott Budapest
Gyerek vezetőállások kialakítása az M4 metró szerelvényein
Az M4-es metró különleges élményt nyújt az utasoknak, hiszen automata üzemmódjának köszönhetően nincs vezetőfülkéje, így az első és hátsó szélvédőn keresztül szabad ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Helyi - kis ötlet
Óhegy park zebra
Az Óhegy parkot sokan látogatják. Az autóval érkezők a Kőér utca mindkét oldalán parkolnak. Zebra csak a park két szélén van kialakítva, ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca megreformálása
A Városmajor utca gyalogos szempontból egyik oldalról használhatatlan. Több helyen alig 1 méter széles járda, gyorsan haladó autók, kevés zebra. Az ötlet ...
Helyi - kis ötlet
Dél Buda Tömegközlekedési történeti emlékhely
Budapest XI. és XXII. kerülete fontos történelmi jelentőséggel bír közlekedés szempontjából. Egykoron Helyi Érdekű Vasút számos villamos és vasútvonal és autóbusz vonal ...
Helyi - kis ötlet
Útmenti klímaadaptív cserjesáv
A Soroksári út Haller utca és Pápay utca közötti szakaszán a páros oldalon keskeny járdaszéli földsáv van, ahol a fák közé őshonos ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert Kőbányán
Legyenek Kőbányán is közösségi kertek. Erre kihasználatlan, leromlott állapotú területeket célszerű felhasználni. Fontos, hogy körülkerített, zárható területen legyenek, olyan helyen, ami gyalog, ...
Helyi - nagy ötlet
A Garay utca közösségi térré alakítása
A Garay utca a főváros építészetileg egyik legszebb, mégis szürke utcája, ahol az aszfalt, a beton és a parkolók uralják a közterületet. ...
Helyi - nagy ötlet
Fák ültetése árnyékolás céljából
A Városmajor u. és Maros utca közötti útszakasz mentén fákat kellene ültetni. Ez egy délre néző gyalogos forgalmas járda és parkoló rész ...
Helyi - nagy ötlet
Diákbarát közlekedés a Kiscelli utcában
A Kiscelli utca és a San Marco utca kereszteződésében, mind a Kiscelli utcában, mind a San Marco utcában felfestett gyalogos átkelő megvalósítása, ...
Helyi - nagy ötlet
Akadálymentes átkelés biztosítása a Dayka Gábor utcánál
Legyen valamilyen formában (vagy egy szintbeli, lámpás gyalogátkelő kialakításával vagy a gyalogos felüljáróhoz liftek kiépítésével) akadálymentes az átkelés a Budaörsi úton a ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpársáv a kőbányai Mádi utcában
Kőbányán a Mádi utcában nincs kerékpáros infrastruktúra - egy kerékpársáv orvosolni tudná ezt a ...
Zöld Budapest
Dunavirágok védelme kék fényű fénysorompók telepítésével a budapesti hidakon
Javaslom, hogy Budapest dunai hídjain, különösen azokon, ahol a dunavirág (Ephoron virgo) rajzása során tömegesen gyűlnek össze a kérészek, telepítsünk kék fényű ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen gazdája a Mátyásföldi Repülőtérnek! Stop az autóknak!
A volt mátyásföldi repülőtér ma egy hatalmas zöld mező, melynek látszólag nincs gazdája, így egyre romlik az állapota. Miközben egyrészt a repülés ...
Helyi - kis ötlet
Ördög-árok tanösvény a Hadapródiskolától a Dunáig
Tanösvény az Ördög-árok nyomvonalán, táblákon bemutatva a patak és egyes szakaszainak történetét és sok ...
Helyi - nagy ötlet
Fedett és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása a Kelenföldi pályaudvarnál
A Kelenföldi pályaudvar régi aluljáróban zárt és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása. A B+R kerékpártároló területe a korábbi üzletek helyén, külföldi mintára kerülne ...
Helyi - nagy ötlet
Kulturált WC létesítése a Flórián téri aluljáróban
Az aluljáró egyik régóta üresen álló üzlethelyiségéből kulturált, kis alapterületű illemhelyet lehetne csinálni, ami a teljes áthaladó közönséget kiszolgálhatná. Ideálisan az 1-es ...
Nyitott Budapest
LMBTQI Közösségi Ház
Az LMBTQI Közösségi Ház egy biztonságos, befogadó és hozzáférhető tér lenne, ahol a közösség tagjai találkozhatnak egymással, támogató szolgáltatásokat vehetnek igénybe, és ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos híd a Szilas patakon
Gyalogos (babakocsi, kerékpár, roller) híd létesítése a Szilas Patak felett, két közúti híd között, mely összeköti a patak bal partján található újpesti ...
1-21 elem, összesen: 720