1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
A Nagykörút rendbetétele, zöldítése és ennek fenntartása
A nagykörút Budapest szíve, és jelenleg méltatlan állapotban van. Koszos, mocskos, szemetes, mivel a belvárosban van tovább talán nem is kell ezen ...
Helyi - kis ötlet
Alkotás utca betonszigeteinek zöldítésének folytatása a Déli pályaudvar és a Királyhágó utca között
Az Alkotás utca Déli pályaudvar környékét a beton uralja, rendkívül intenzív járműforgalom mellett alig található zöldfelület, ami ezt ellensúlyozhatná. Az Alkotás ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Nyitott Budapest
Társkereső rendezvények magányos férfiak és nők számára
Társkereső rendezvényeket lehetne szervezni magányos férfiak és nők számára minden hétvégén kulturális központokban, közösségi házakban, ifjúsági házakban.
A rendezvények azoknak a magányos ...
Helyi - nagy ötlet
Kálvin téri Metró aluljáró automata WC
Kálvin téri Metró aluljáróban automata WC kialakítása és a környezet ...
Nyitott Budapest
Hol sportoljak? Hol játsszak?
Térképen megjeleníteni, minimális alapvető információval és/vagy kereshető módon, hogy Budapesten hol lehet alkalomszerűen sportklubban sportolni vagy játszani.
Hol tudok jógázni? Bridzsezni? Billiárdozni? Társasjátékozni? ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld 3-as villamos
A 3-as villamos vonalának zöldítése füvesített sínpályával és a sínek valamint a lakóházak közötti szakaszon fasor és bokrok ültetése. Kiemelten a zuglói,Bosnyák ...
Helyi - kis ötlet
Közvetlen gyalogátkelőhely a Szerémi úton (Barázda utca kereszteződés)
Az elmúlt években a Barázda utca és Alíz utca térségében jelentős lakónegyedek létesültek, melyekből a gyalogos közlekedés egy része a Fehérvári úti ...
Zöld Budapest
Zöld villamosvágányok kialakítása
Villamosvágányok és azok környékén lévő indokolatlanul lebetonozott vagy kővel borított felületek zöldítése olyan szakaszokon, ahol a jelenlegi forgalmi rend szerint nem közlekednek ...
Zöld Budapest
Minden kerület tömegközlekedési csomópontjában évelő őshonos vadvirágágyások létrehozása
Javaslom, hogy Budapest minden kerületében, különösen a forgalmas és látogatott helyszíneken, alakítsanak ki évelő, őshonos vadvirágokból álló "bemutatóágyásokat". Ezek az ágyások hozzájárulnának ...
Helyi - nagy ötlet
Élhetőbb Kapy utca
Jelenleg két sáv halad felfele a Törökvész út irányában, amely a jelenlegi forgalmi viszonyok mellett nem indokolt. A külső sáv felhasználásával biztonságos ...
Zöld Budapest
Gyorsabb átszállások a tömegközlekedésben
A főváros egészítse ki a meglévő közlekedési alkalmazásokat egy olyan funkcióval, amely megmutatja, hogy a tömegközlekedési eszköz melyik részébe érdemes felszállni a ...
Előzetes kategória
Ennek az alkalmazásnak a fejlesztése?
Legyen látható a profilom alatt, a beküldött ötletem
Így sem nem riportálható, sem nem ...
Zöld Budapest
Esővíz ne a csatornába folyjon, helyben hasznosuljon
Fontosnak tartom, hogy az emberek elszikkasszák az esővizet az ingatlanjukon.
Luxus a csatornába engedni.
A csatornába kötött ereszcsatornákról elvileg van adatbázisa a Csatornázási műveknek(?). ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárosok, rolleresek részére pumpapálya, akadálypálya, skatepark létrehozása
Kerékpárosok, rolleresek részére pumpapálya, akadálypálya, skatepark létrehozása a XIII. kerületben a Rákos-patak mentén a Madarász Viktor utca és Göncöl utca közötti szakaszon.
A ...
Helyi - kis ötlet
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart felé
Hadrianus utcán a közvilágítás és az utca végén gyalogátkelőhely kialakítása a Dunapart ...
Esélyteremtő Budapest
Közterületi lépcsők akadálymentesítése tolósínekkel és rámpákkal
Babakocsik és kerékpárok (esetleg kísérővel kerekesszékek) lépcsőkön történő fel- és letolására alkalmas tolósínek és rámpák telepítése az összes budapesti Duna híd hídfőinél, ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Nyitott Budapest
Kárpitos ülések cseréje műanyagra a BKK járművein
A jelenlegi, kárpitozott ülések cseréje műanyag ülésekre a BKK járművein higiéniai ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Helyi - nagy ötlet
gyalogos felüljáró a pesti alsórakpartra
Vigadó tér - Dunaparti gyalogos pihenő terület közötti átjárást - a mostani zebrás megoldások helyett - egy könnyű fémszerkezetes gyalogos felüljáróval kellene ...
1-21 elem, összesen: 720