1-21 elem, összesen: 450
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Helyi - nagy ötlet
Etele tér rendbehozatala, parkosítása
Etele tér fásítása, árnyékos helyek kialakítása, ivókút(ak) és nyilvános WC építése
(mivel jelenleg sem metrónál, sem a Kelenföldi pályudvaron nincs). - ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárral Soroksáron - az ,,ófalu" és Újtelep összekötése
A Szentlőrinci út mentén, annak északi oldalán lenne szükség egy kb. 900 m hosszú kerékpár- és gyalogútra, ami a Mészáros Ferenc Sportcsarnoktól ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelőhely a Lehel utcán a Szent Margit templomnál
A Váci út-Lehel utca által határolt területen (Szent Margit tér) nincsen akadálymentes átkelési lehetőség sem a Váci utat, sem a Lehel utcát ...
Nyitott Budapest
Fővárosi vagy kerületi tulajdonokról nyilvános online térkép
Fővárosi vagy kerületi tulajdonokról, közterületekről nyilvános online térkép megvalósítása, aminek segítségével a polgárok meg tudják állapítani minimális erőfeszítéssel, hogy adott terület alkalmas-e ...
Helyi - nagy ötlet
Fasorpótlás a Fogarasi úton
A Fogarasi úton a Róna utca és Padlizsán utca között a páratlan oldalon fák ültetése (a parkolóhelyek ...
Nyitott Budapest
Zsebkendőbe köhögj, tüsszents!
Ez nem fejlesztés. A javaslatom az, hogy felhívjuk embertársaink figyelmét a közlekedési eszközökön, illetve bármely fővárosi önkormányzat hatáskörébe, tulajdonosi joggyakorlása alatt álló ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Kassák Lajos és Dunyov István utcák keresztezésében
Zebra kialakítása a Kassák Lajos utca és Dunyov István utca kereszteződésében a Spár felőli ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák a pesterzsébeti Ady Endre utcában
Gyalogátkelőhelyek létesítése a XX. kerületi Pöltenberg utca és az Ady Endre utca ...
Nyitott Budapest
Aktiv Budapest - Mozogj velünk!
Aktiv Budapest - egyedülálló sportprogramokat kínál a városlakók számára, lehetőséget teremtve a különböző korosztályoknak, hogy ikonikus helyszíneken mozoghassanak, közösségi élményeket szerezhessenek, és ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelők az Örs vezér téri kereszteződésbe
Legyenek gyalogátkelők minden irányban az Örs vezér téri kereszteződésben, vagyis annak ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Helyi - nagy ötlet
Környezetbarát közlekedés a Városligetbe
Javaslom egy közvetlen, környezetbarát közlekedési kapcsolat létrehozását az Örs vezér tere és a Városliget között. Ez a megoldás csökkentené a Városligetbe irányuló ...
Nyitott Budapest
Olvasó parkok
Jó időben kiülni a kertbe és ott olvasni: biztos sokan szeretik/szeretnék. És akinek nincs kertje? Irány a park(?). Legyenek olvasó parkok, azok ...
Helyi - kis ötlet
BKK kijelzőt a Flórián téri aluljáróba!
Szerintem nagyon jó lenne, ha a Flórián téri aluljáróból - akár több helyről - látnánk, hogy mikor mennek a környező buszok/villamosok. Nem ...
Helyi - kis ötlet
Könyvmegálló a Kodály köröndre
Könyvmegálló telepítése az Andrássy út Kodály köröndhöz közeli szakaszára a metrómegálló közelébe (a gyalogos szigetre két fa közé úgy, hogy a vitrin ...
Zöld Budapest
Közösségi kertek a belvárosi gangokon
Az ötletem szerint a gangokon kerteket kellene kialakítani, amik fel lesznek osztva parcellákra, amiket szét kell osztani az ottani lakások között. Ezzel ...
Esélyteremtő Budapest
Háziorvos helyett egészségbusz
Tudomásom szerint Budapesten már jelenleg is működnek szűrővizsgálatokat végző buszok. Ezekhez hasonlóan működhetnének olyan buszok, amelyek a háziorvossal nem rendelkező körzetekben heti ...
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
1-21 elem, összesen: 450