1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Védjük meg a kosárlabda és foci pályát!
Takarítsák a kosár/foci pályát a Csertő utca trolimegállónál!
Ne hagyjuk, hogy tönkremenjen és valami őrült ide is parkolót akarjon építeni!
A pálya remek adottságokkal ...
Előzetes kategória
Utasszám becslés mérleggel a buszok tengelyeire építve
Az lenne az ötletem, hogy a buszok tengelyei és a kocsiszekrény találkozásához építsenek be mérlegeket.
Minden megállóban, amikor az autóbusz becsukja az ajtajait, ...
Zöld Budapest
KukUPdate - szeméttudatosság új szintre emelve
Helyezzük a szemét tudatosságunkat magasabb szintre. A meglévő kukák mellé pontosabban azok tartóoszlopaira kerüljenek a visszaváltható fémdobozok ideiglenes tárolására kis doboztartó ...
Helyi - nagy ötlet
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása, renoválása, vagy teljes ...
Helyi - kis ötlet
több villamosérkezésjelző tábla
Több villamosérkezésjelző táblát szeretnék Budára, a 11. és a 22. kerületbe. Különösen a Budafok kocsiszín villamos és ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Helyi - kis ötlet
Ivókút kialakítása a Kósa Pál sétánynál lévő sportpályák közelében
A nemrégiben felújított kosárlabda és focipálya közelében szükséges lenne egy ivókút kialakítása ...
Helyi - kis ötlet
Soroksári út - Haller utca kereszteződés szagmentesítése
Soroksári út - Haller utca kereszteződésben sajnos állandó jelleggel csatornaszag terjed. Ha valaki csak keresztül halad ezen a csomóponton, vagy a környéken ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert létesítési a keresztúri lakótelepen
A keresztúri lakótelepen sok belső udvarrész lelakott és nincs jelenleg funkciója. Egy ilyen belső udvaron épülhetne ki egy elkerített közösségi kert magaságyások ...
Helyi - kis ötlet
kerékpár sav kibővítése a Rákos patak és a Nagy Lajos Király út között a Mogyoródi úton
Fantasztikusan sok kerékpár út lett kialakítva az elmúlt évek során Zuglóban de egy szerintem nagyon rövid szakaszon ez hiányzik, amely képes lenne ...
Zöld Budapest
Megállók eső vagy fény védelme
A busz/villamos/egyéb megállók beállói látszólag igen, valójában nem nyújtanak védelmet eső ellen, és a nyári napsütés ellen sem.
Valahogy meg kéne oldani, hogy ...
Helyi - kis ötlet
Soroksári út melletti járda áttervezése
Kerékpáros nyomvonal kialakítása útburkolati festéssel, kereszteződésben süllyesztett szegélykő beépítéssel, akadályok felszámolása.
Fasor és cserjeültetés az út és a járda között, ahol a terület ...
Zöld Budapest
Segítség a kutyásoknak
A meglévő nyilvános kézzel használható ivókutakat lehetne úgy átalakítani, hogy az alja ahová a víz folyik magától is lehessen egy bizonyos szögben ...
Zöld Budapest
Szelektív hulladékgyűjtést segítő alkalmazás (FKF)
Önnel is előfordult már, hogy nem tudja, melyik kukába dobja a szemetét?
A papírcsomagolás műanyagot rejt, így végül is mindegy? Hát nem!
Az ...
Helyi - kis ötlet
Okos zebra
A Remetei út és Hidegkúti út találkozásától Solymárig nincs hivatalos ...
Zöld Budapest
Szelektív szemetesek közterületekre.
Legyenek szelektívek a szemetesek Budapest közterületein ahogy metrók területén! Papír, Műanyag-Fém és ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros összeköttetés Budakeszi és Budapest között
Budakeszi úttal párhuzamosan futó erdei út rendbe tétele, hogy több közlekedő számára nyújtson reális közlekedési alternatívát a gépjármű és a busz mellett ...
Helyi - nagy ötlet
Fa-utánpótlást
Parkjainkban ill. az utak mentén vannak szép nagy fák. Viszont ezek közelében nem nagyon látni fiatal fákat. Ha egy vihar vagy egyéb ...
Nyitott Budapest
STOP az aluljárókban!
A főváros legforgalmasabb aluljáróiban, pl.: Nyugati pályaudvar, Népligeti aluljáró...stb. .mozgatható paravánok kihelyezése, s ezeken közérdekű és a társadalmi és természeti környezetünket javító ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720