1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Elektromos rolleresek és biciklisek kitiltása a járdáról
Tiltsuk ki a fővárosban a rollereseket és a bicikliseket vagy legalább a 20km/h-val közlekedni tudó járműveket a járdáról, mert baleset ...
Helyi - nagy ötlet
Kőérkör
Elég sok baleset történik a Kőér utca - Gergely utca kereszteződésében. Elég széles kereszteződésről beszélünk, ahol egy körforgalommal le lehetne lassítani a ...
Esélyteremtő Budapest
Normális magasságban legyenek a padok a négyeshatos megállóiban!
A 4-es és a 6-os villamos megállóiban jellemzően lényegesen magasabbra szerelték a padokat annál, ami a legtöbb ember számára kényelmes lenne. Olyan ...
Helyi - kis ötlet
Lépcsővilágítás a Keleti pályaudvar főbejáratához vezető aluljáró lépcsőjére
A Keleti pályaudvar felszíni főbejáratához legközelebb eső aluljáró lépcsőn nincs világítás, illetve nincs semmilyen közvilágítás a közelben, ami megvilágítaná a lépcsőt. Így ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpár sáv megszűntetése, karók eltávolítása, másodk autó forgalmi sáv visszaállítása
A létrehozottt kerékpársáv folymatos dugókat, elviselhetetlen várakozási időt okoz. Szükség van újra a második gépkocsi forgalmi sávra az Erzsébet körúton! A parkolási ...
Helyi - kis ötlet
Kutyás, nem kutyás, békében egymás mellett
A II. János Pál pápa tér egészén szabad kutyát sétáltatni, de csak pórázon.
Javaslatom a tér kettéosztása, egyik felén szabadon, póráz nélkül ...
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Nyitott Budapest
Gyerek vezetőállások kialakítása az M4 metró szerelvényein
Az M4-es metró különleges élményt nyújt az utasoknak, hiszen automata üzemmódjának köszönhetően nincs vezetőfülkéje, így az első és hátsó szélvédőn keresztül szabad ...
Helyi - nagy ötlet
Diákbarát közlekedés a Kiscelli utcában
A Kiscelli utca és a San Marco utca kereszteződésében, mind a Kiscelli utcában, mind a San Marco utcában felfestett gyalogos átkelő megvalósítása, ...
Nyitott Budapest
ÉnBudapestem app kiegészítése Hibabejelentő funkcióval
Olyan applikációra lenne szükség, ami integráltan biztosít lehetőséget a fővárosi problémák bejelentésére, lásd Újbuda App 11. ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Helyi - kis ötlet
Zebra Békásmegyeren a Hímző utcánál
Régóta nagy szükség lenne a Hímző utcánál egy zebrás átkelési pontra, mivel jelenleg se járda se zebra ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút János kórház előtti szakaszának rendbetétele
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút biztonságosabbá és jobban kerékpározhatóvá tétele a János kórház - Városmajor szakaszon, a kereszteződésen való átvezetésnél kb a ...
Helyi - nagy ötlet
Szob-Budapest kerékár út hiányzó szakaszának megvalósítása Újpesten
Váci út-Tomori utca sarok és Váci út- Árpád sarok között kerékpár út létesítése. Amíg a hely lehetővé teszi a Váci út mentén. ...
Helyi - kis ötlet
Kutyapiszoár telepítése Külső-erzsébetvárosban
Kutyapiszoárok telepítése Erzsébetváros külső részén. Nagyjából 10 db
Szakmai szempontból, olyan terhelt övezetekben, ahol nagy mennyiségű vizelet termelődik napi ...
Helyi - kis ötlet
Újpest Burger Fal
Javaslom, hogy az újpest-központi Burger King épületének tűzfalára kerüljön fel valamilyen újpestiekről vagy újpestieknek szóló művészeti alkotás, méghozzá úgy, hogy legyen nyílt ...
Helyi - kis ötlet
Soroksári út melletti járda áttervezése
Kerékpáros nyomvonal kialakítása útburkolati festéssel, kereszteződésben süllyesztett szegélykő beépítéssel, akadályok felszámolása.
Fasor és cserjeültetés az út és a járda között, ahol a terület ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Előzetes kategória
Védőfal a metróállomásokra
A metróállomásokon lehetne a peronra építeni védőfalakat, amelyeknek az ajtajai ott lennének, ahol a metrókocsi ajtajai is kifognak ...
Helyi - nagy ötlet
M4 metró tovább fejlesztésének tervezése
A Thököly úton közlekedő buszokat válthatná a 4 es metró, így egy olcsóbb és zöldebb megoldást kapnánk. Tudom, hogy a 120 millió ...
1-21 elem, összesen: 720