1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Drótszamárral keresztül a Vaspályán
Kerékpáros átkelési lehetőség kialakítása a Vaspálya utcán keresztül a Kőér utca ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca megreformálása
A Városmajor utca gyalogos szempontból egyik oldalról használhatatlan. Több helyen alig 1 méter széles járda, gyorsan haladó autók, kevés zebra. Az ötlet ...
Helyi - nagy ötlet
közpark
Deés utca, Öv utca sarkán lévő Önkormányzati telek pihenő park létrehozása.Nincs a közelben ilyen ...
Előzetes kategória
Mol bubi
A MOL bubi tárolóhelyeket a széles járdákra át/visszahelyezni. Az autóktól elvett parkolóhelyek ...
Zöld Budapest
Gyorsabb átszállások a tömegközlekedésben
A főváros egészítse ki a meglévő közlekedési alkalmazásokat egy olyan funkcióval, amely megmutatja, hogy a tömegközlekedési eszköz melyik részébe érdemes felszállni a ...
Nyitott Budapest
Elektromos rolleresek és biciklisek kitiltása a járdáról
Tiltsuk ki a fővárosban a rollereseket és a bicikliseket vagy legalább a 20km/h-val közlekedni tudó járműveket a járdáról, mert baleset ...
Helyi - kis ötlet
több villamosérkezésjelző tábla
Több villamosérkezésjelző táblát szeretnék Budára, a 11. és a 22. kerületbe. Különösen a Budafok kocsiszín villamos és ...
Helyi - kis ötlet
Kutyás rész a Pálfi téren
A XVI. kerületi Pálfi János téren kutyafuttató létesítése, a tér egy részének elkerítése a kutyák ...
Nyitott Budapest
Idősek és fiatalok szabadidő és élményparkja a közös kikapcsolódásért
Egy olyan generációkon átívelő közösségi parkot szeretnénk létrehozni, amely egyszerre nyújt sportolási, kikapcsolódási lehetőséget az idősek, a felnőttek és a gyermekek számára ...
Helyi - nagy ötlet
Talajkapcsolatos fák létesítése
A Baross utca elején az utca lezárásával és felújításával dézsás fák kerültek kialakításra. Ennek már legalább jó 10 éve. Azóta a fák ...
Helyi - nagy ötlet
Jelzőlámpák telepítése a villamos miatt is kiemelten balesetveszély Haller-Gát utca kereszteződésben
Jelzőlámpás forgalomirányítás bevezetése és a jelenlegi forgalmi rend biztonsági felülvizsgálata a Haller utca - Gát utca kereszteződésében, a 23-as,24-es villamos ...
Helyi - nagy ötlet
Élhetőbb Kapy utca
Jelenleg két sáv halad felfele a Törökvész út irányában, amely a jelenlegi forgalmi viszonyok mellett nem indokolt. A külső sáv felhasználásával biztonságos ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Helyi - nagy ötlet
Tegyük színesebbé a békásmegyeri aluljárót
A békásmegyeri, HÉV-hez kapcsolódó aluljárót naponta sokezer ember használja, főként úticéljának elérésére. Az aluljáró falai áznak, a mennyezeti burkolat omladozik, a lépcsők ...
Helyi - nagy ötlet
A légkábeleket kiváltani földkábelekkel
Az áramszolgáltatóval karöltve a városi légkábeleket ki kellene váltani földkábelekkel (lehetõség szerint akár napkitörés hatásai elleni árnyékolással is - a földkábelre sokkal ...
Nyitott Budapest
Nyilvános vécék
Budapestszerte legyenek korszerű, higiénikus, karbantartott, 06-24-óráig nyitva tartó vécék forgalmi csomópontokban, frekventált helyeken. Mert ez ...
Nyitott Budapest
Ismerd meg Budapestet Séták a város szívében
Az "Ismerd meg Budapestet" kezdeményezés célja közösségépítő városi séták szervezése, amelyek során a résztvevők megismerhetik Budapest gazdag történelmét, rejtett titkait és kulturális ...
Helyi - nagy ötlet
A gyalogátkelőhelyek figyelemfelkeltő kialakítása
Betelepíthető meglévő oszlopokra és tartószerkezetekre, és szükség esetén egy lámpatestben megoldható a közvilágítás és a zebra világítása is. Hogy sötétben is látható ...
Helyi - kis ötlet
sport
szép napot! Az előző ötletem helyszínén a Népliget körül lehetne esetleg egy futó utat készíteni ahol a szabadidejüket töltő emberek futhatnak majd ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720