1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Közterületi kukákra matricák elhelyezése
Közterületi kukákra kellene egy matricát tenni, hogy milyen telefonszámon lehet bejelenteni, hogyha a konkrét kuka megtelt, ég, eltört stb. Ideális esetben még ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Nyitott Budapest
Nyilvános vécék
Budapestszerte legyenek korszerű, higiénikus, karbantartott, 06-24-óráig nyitva tartó vécék forgalmi csomópontokban, frekventált helyeken. Mert ez ...
Helyi - nagy ötlet
Szépités
A 18. kerületben lévő Fővárosi Önkormányzat Pszichiátriai Betegek Otthonát szeretném, ha ...
Helyi - kis ötlet
0-24 órás könyvkölcsönző szekrény a FSZEK Üllői úti Könyvtáránál
A FSZEK Üllői úti Könyvtár előterében , olvasójeggyel nyitható ajtóval elzárva, egy könyvkölcsönző szekrény ...
Nyitott Budapest
köztéri töltőhelyek
A kisebb és nagyobb közterületeken legyen konektor és akár töltőzsinor is, viszont úgy, hogy az kivehető ne legyen és több fajta zsinor ...
Nyitott Budapest
Nagyobb villamos megállókba digitális órák kihelyezése
Digitális órák kihelyezése a nagyobb földfelszín feletti közlekedési csomópontokba, villamos ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút/sáv a külső Bécsi út mentén
A Vörösvári út és a Bécsi út kereszteződése után a Bécsi út mentén vagy annak közelében való kerkékpáros közlekedés (kerékpárút/sáv) kialakítása a ...
Helyi - kis ötlet
Kolosy tér - Szépvölgyi út közösségfejlesztő területrendezése
A fejlesztési javaslat a Kolosy tér - Szépvölgyi út találkozásánál lévő buszfordító területének komplett megújítását tartalmazza, a II. és III. kerület közös ...
Helyi - nagy ötlet
Jelzőlámpák telepítése a villamos miatt is kiemelten balesetveszély Haller-Gát utca kereszteződésben
Jelzőlámpás forgalomirányítás bevezetése és a jelenlegi forgalmi rend biztonsági felülvizsgálata a Haller utca - Gát utca kereszteződésében, a 23-as,24-es villamos ...
Helyi - nagy ötlet
Mártonhegyi Kiserdő közösségi és turisztikai fejlesztése
Ezen a területen jelenleg nincs elegendő, illetve megfelelő sétaút, pihenő, valamint biztonságos tűzrakóhely. A környék lakói már így is szívesen látogatják ...
Helyi - kis ötlet
Lámpás zebra az Aranyhegy vonatállomásnál
Az Aranyvölgy vonatállomásnál lévő gyalogátkelőhely közlekedési lámpával való kiegészítése a gyermekek biztonsága ...
Helyi - kis ötlet
Metro M2 utastájékoztató táblák cseréje
Cserélje a fővárosi önkormányzat a 2-es metro utastájékoztató tábláit, beleértve az analóg órákat, illetve a ...
Esélyteremtő Budapest
Nyugdijas gyerek napközi program
Már kirábban volt ilyen kezdeményezés, amely remek alkalmat nyujtott kulonfele programok megvalositasahoz melyek generaciokat kotottek össze.
Rendkivuli elmenyt nyujtott gyerkekenek es idoseknek ...
Nyitott Budapest
Bkk és a kirándulás
Kedves Önkormányzat!
A BKK segítene az általános iskoláknak, hogyha mennek valahova (például: közelben lévő múzeumba vagy színházba) akkor egy-egy buszjátatot indutani számukra. A ...
Helyi - nagy ötlet
Akadálymentes lejutás az aluljáróba
A felszínről 8 lépcsőlejárón lehet fel-le jutni a metróhoz. Az egyik helyett, vagy mellett mozgólépcsőt, vagy liftet kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv a Dózsa György úton
Legyen kerékpársáv a Dózsa György úton a Vágány utca és a Váci út között úgy, hogy mindkét végén csatlakozik a meglévő kerékpáros ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Helyi - kis ötlet
Megvilágítást a játszótereknek a 10. kerületben!
A lakókat nem zavaró módon a játszóterek kivilágítását szeretném, pl. a játszótér 4 sarkában, főbb ...
Helyi - kis ötlet
Jelzőlámpa a 19/17/41-es villamosok Selmeci utcai megállójához
Csak pár hónapja élek az említett megálló közelében, de már kétszer kis híján elütöttek az autósok - holott rendeltetésszerűen használom a zebrát. ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720