1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződés átalakítása
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződésnél a közel lévő HÉV autós átkelőhely miatt gyakran túlzsúfolt, dugónak ad helyet. Javasolnám az átalakítását, ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával szemben
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával ...
Helyi - kis ötlet
Kevesebb kátyú a Rónán
Kátyúk kijavítása a Róna utca Fogarasi út és Bolgárkertész utca közötti szakaszán - ez minden ott elhaladó autós és biciklis ...
Esélyteremtő Budapest
Új fővárosi állatmenhely létrehozása
Budapesten nagyon kevés a menhelyi férőhelyek száma, az elmált időszakban nem történt számöttevő bővülés ezen a téren. Új menhelyet kellene létrehozni, vagy ...
Nyitott Budapest
zenélő sípok
Zenélő sípok a rakpart mentén. Ehhez egy olyan helyszínt kell választani ahol beépíthető síprendszer csővezetéke a partszakaszba és a csővek nyitott végeit ...
Helyi - kis ötlet
Hegyalja úti járdaszakasz szélesítése
Egy olyan járdaszakasz szélesítéséről beszélünk, amely esetében nagyjából 1-2 méter bővítéssel már lehetőség nyílna arra, hogy rendezzük ezt a szakaszt. Bár valóban ...
Helyi - nagy ötlet
Mártonhegyi Kiserdő közösségi és turisztikai fejlesztése
Ezen a területen jelenleg nincs elegendő, illetve megfelelő sétaút, pihenő, valamint biztonságos tűzrakóhely. A környék lakói már így is szívesen látogatják ...
Helyi - nagy ötlet
Thököly út VII. kerületi szakaszának zöldítése: A fenntartható és élhető városi környezetért
A Thököly út VII. kerületi szakasza alulzöldített, ami rontja a környék lakhatóságát, növeli a lég- és zajszennyezést, valamint fokozza a hősziget-hatást. A ...
Helyi - nagy ötlet
A Thököly út erzsébetvárosi szakaszának fásítása
A Thököly út zuglói szakasza egy üde fasor, míg az erzsébetvárosi rész meglehetősen kopár, ahol van is fa, elég ritkán, nincs összefüggő ...
Zöld Budapest
Hazatérés a temetőbe - ýſa pur eſ chomuv uogmuc
Önkéntes módon, a budapesti temetőkben azoknak, akik nyitottak erre biztosítani olyan területet, ahol fa fejfás temetés vagy fa keresztes, egyszerű sírköves temetésre ...
Előzetes kategória
Fedett és védett kerékpártárolók csomópontoknál
Fedett, kamerával védett B+R kerékpártárolók létesítése metróállomásoknál, vagy egyéb fontos közlekedési ...
Helyi - kis ötlet
Emlékezés tere fitt-park,közwécé és világitás betelepíteni.
Emlékezés terén nem csak vágyó sétálás és pihenős park legyen hanem tornázni fitt-park is legyen mert körül ölébe a fák. Több legyen ...
Nyitott Budapest
Közösségi tárolók
Belvárosban sok lakónak kicsi a lakása, és nem tudja hol tárolni a holmijait, mert nincs tárolója a társasházban. II. kerületben találkoztam ...
Nyitott Budapest
Kutya adó
Kutyák után adót kellene fizetni.
Ez régen is volt. Ezáltal kevesebb kutya és ürülék lenne az utcákon, és a bérházak sem a kutya ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Zöld Budapest
kutya wc
A Margit körúton található kutya wc-khez hasonló vagy akár ugyanolyan kialakítású helyeket javasolnék olyan belvárosi utcákba, ahol nincs se fű, se fa. ...
Helyi - kis ötlet
Akadálymentes gyalogátkelők Budapesten, legyen a zebra mindenkié!
Szeretném, ha Józsefvárosban a Népszínház utca végénél a Teleki térnél a gyalogátkelő akadálymentes lenne. Ott van a Lidl, sokan vásárolnak ott idősek, ...
Helyi - kis ötlet
Függőkert Újlipótvárosban
A Thurzó park két éve létesült és igazi színfoltja az újlipótvárosi betonrengetegnek. A helyiek, de a város minden részéről szívesen használják az ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos Thököly út
A Thököly úton maradt használaton kívüli sínpályák balesetveszélyesek, főleg kedvezőtlen időjárási körülmények között, amikor a sínek csúszóssá ...
Helyi - kis ötlet
Kerékgyártó utca, hiányzó közösségi funkciók
A Kerékgyártó utca ezen szakasza (útburkolat, járdák, stb.) korábban fel lett újítva, de a fás, füves középső rész fejlesztése elmaradt.
Budapesten kevés olyan ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720