1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Hirdetőoszlop pusztuló fák helyett
Legyen hirdetőoszlop a harmadszor is kipusztuló fa helyén a Shark2-nél az Aránnal ...
Zöld Budapest
Neveljünk, ültessünk fákat!
Már az óvodás, iskolás kortól tegyük lehetővé, hogy a csoportok, osztályok fákat, örökzöldeket nevelnek önkormányzat által kiosztott, és/vagy, velük egyeztetett fajokból. Ez ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Gellért rakpart járdán
Biciklisáv kialakítása a hegy felőli járdán, átvezetések kialakítása a Rudas-fürdőnél és a Gellért ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kerékpáros átvezetés az Andrássy út és kiskörút csomópontjában
A kerékpárosoknak jelenleg az Andrássy út felől a József Attila út (Lánchíd) irányába az autókkal közös sávban kell átkelniük a csomóponton. Ehelyett ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos trolimegállót
Trolimegállóban a szabálytalan parkolás ellehetetlenítése parkolásgátló oszlopok telepítésével és a megálló járdájának szélesítését ...
Helyi - nagy ötlet
A légkábeleket kiváltani földkábelekkel
Az áramszolgáltatóval karöltve a városi légkábeleket ki kellene váltani földkábelekkel (lehetõség szerint akár napkitörés hatásai elleni árnyékolással is - a földkábelre sokkal ...
Helyi - kis ötlet
Margit hídról az Elvis Presley park illetve a Duna felé levezető bicajút kiszélesítése.
Kiszélesíteni mindkét oldalon 60-80 cm -vel a Margit híd budai északi hídfőjét az Árpád fejedelem útjai zebrával összekötő kacskaringós kb 75 ...
Előzetes kategória
178-as autóbusz járat körjárattá alakításával a tabániak közlekedésének javítása.
A 178-as autóbusz - lakossági kérések ellenére - nem közlekedik az Erzsébet hídon át a Kossuth Lajos utca, Rákóczi út nyomvonalon, ezáltal ...
Helyi - kis ötlet
Átlagsebességmérőt a Lánchídra
Átlagsebességmérők elhelyezése a Lánchídon mindkét irányú forgalom ...
Helyi - kis ötlet
Ördög-árok tanösvény a Hadapródiskolától a Dunáig
Tanösvény az Ördög-árok nyomvonalán, táblákon bemutatva a patak és egyes szakaszainak történetét és sok ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Helyi - kis ötlet
Kihasználatlan terület közparkká alakítása
A xvii kerületi Pesti úti Tesco és az 512-es, az 517-es és az 513-as utcák által határolt terület átalakítását kéne véghezvinni egy ...
Helyi - nagy ötlet
Automata működésű közmosdó
A szentlélek téren nagyon nagy szükség lenne egy autonata működésű mosdóra, aminek a környéke kamerákkal meg is van figyelve, hogy a vandállok ...
Nyitott Budapest
ÉnBudapestem app kiegészítése Hibabejelentő funkcióval
Olyan applikációra lenne szükség, ami integráltan biztosít lehetőséget a fővárosi problémák bejelentésére, lásd Újbuda App 11. ...
Zöld Budapest
Budapesti zöld utak fejlesztése
Budapesten számtalan, a lakosság által akár tömegesen használt zöldút alakult ki. Ezek gyakran csak egy-egy népszerű ösvényt jelentenek, néhol földutakat, vagy kisebb ...
Helyi - kis ötlet
Lámpás zebra az Aranyhegy vonatállomásnál
Az Aranyvölgy vonatállomásnál lévő gyalogátkelőhely közlekedési lámpával való kiegészítése a gyermekek biztonsága ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelőhely a Lehel utcán a Szent Margit templomnál
A Váci út-Lehel utca által határolt területen (Szent Margit tér) nincsen akadálymentes átkelési lehetőség sem a Váci utat, sem a Lehel utcát ...
Előzetes kategória
Pesti Harmónia Centrum
Belső-Erzsébetváros elhíresült.
Tegyük egészségessé Belső - Erzsébetvárost, legyünk híresek egészségturizmusról!
Nagyon sok nem használt vagy alig használt irodaépület vagy üres, többszáz négyzetmérteres üzlet ...
Előzetes kategória
Ennek az alkalmazásnak a fejlesztése?
Legyen látható a profilom alatt, a beküldött ötletem
Így sem nem riportálható, sem nem ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos közvetlen eljutás a körzetes iskolába 65-ös és 165-ös busz útvonalának bővítése
A 65-ös és 165-ös buszok jelenleg a Kolozsy térig közlekednek, ám az általuk lefedett III. kerületi területek többsége az Óbuda Nagy László ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720