1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv kialakítása a Váci úton az Dunyov István utca és a Petneházy utca között
A Váci úton a Dunyov István utcától a Petneházy utcáig mindkét irányban pollersorral megerősített kerékpársáv kialakítása, mindkét végén a meglévő szervizúthoz ...
Helyi - kis ötlet
Kerékgyártó utca, hiányzó közösségi funkciók
A Kerékgyártó utca ezen szakasza (útburkolat, járdák, stb.) korábban fel lett újítva, de a fás, füves középső rész fejlesztése elmaradt.
Budapesten kevés olyan ...
Helyi - nagy ötlet
P+R parkoló
p+r parkoló létesítése a 6-os főút bevezető szakaszára minél közelebb a belváros felé, csatlakozással a Szerémi úti kerékpár úthoz és a tömegközlekedési ...
Nyitott Budapest
Vidàm művèszet az utcàn
Pàlyàzatot kellene kiírni kimondottan vidàm, kedves, jópofa szobrok megvalósítàsàra, amikből a pènzügyi keret függvènyèben megvalósítanànak ...
Helyi - nagy ötlet
Bringasztráda az Alkotás utcán
A Széll Kálmán tér és a BAH csomópont között védett kerékpársáv kialakítása az Alkotás utcán az Üllői út mintájára. A Villányi úti ...
Zöld Budapest
Utcai szemetesprogram támogatása
Célkitűzés: Az utcai szemétgyűjtő edények számának növelése és hatékonyabb működtetése oly módon, hogy a társasházak vállalkozások aktívan részt vegyenek azok rendszeres ürítésében. ...
Helyi - kis ötlet
Boráros téri megállók akadálymentesítése
4, 6, 2, 23, 2B villamosok, valamint a buszállomás megállói legyenek könyebben elérhetőek az idősebbeknek, babakocsisoknak és mozgáskorlátozottak számára, szintbeli keresztezések, rámpák ...
Helyi - kis ötlet
Újvidék tér, aszfalt helyett fákat és évelőket
Újvidék téren a tér részévé tett korábbi útszakaszon legyen az aszfalt feltörve és a helyére kerüljenek talajkapcsolatos fák és évelők, valamint a ...
Helyi - kis ötlet
Kültéri osztályterem a Rákos-pataknál
A Rákos-patak Budapest alulértékelt természeti értéke, így is kezeli az önkormányzat. Hogy a fiatalabb generációkat megismertessük a patakkal, élővilágával, múltjával, egy természetközeli, ...
Helyi - kis ötlet
gyalogos járda kialakítása
A Gilice téren körben sok helyen nincs járda. Lehetetlen közlekedni felnőttnek , babakocsival. különösen a Dráva utca Péterhalmi út között. ...
Helyi - nagy ötlet
Örs vezér tere zöldítése
Az Örs vezér terén, az ottani betondzsungel helyén a zöldfelületek mennyiségének és minőségének növelése, talajkapcsolatos fák, cserjék és évelők ...
Zöld Budapest
Megemelt gyalogátkelőhely általános iskolák közelében
Megemelt gyalogátkelőhelyek telepítése olyan budapesti általános iskolák utcáiba, ahol nagy az autós forgalom és a jelenlegi gyalogátkelőhely nem elég látható.
A megemelt gyalogátkelőhelyek ...
Esélyteremtő Budapest
Tisztasági fürdők
Lehetne, mondjuk kerületenként, egy-egy olyan népfürdő, mint amilyet már 1928-ban is elrendelt a Budapest Székesfőváros Közmunka Tanácsa, ahol fertőtlenítésre is lenne lehetőség, ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó zebra és aszfalt, minimális zöldítés
A Madzsar József utca és a Hadrianus utca kereszteződésében aszfaltozás és zebrák pótlása a biztonságosabb közlekedés érdekében. A két utca kereszteződését közrefogó ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelőhely a Lehel utcán a Szent Margit templomnál
A Váci út-Lehel utca által határolt területen (Szent Margit tér) nincsen akadálymentes átkelési lehetőség sem a Váci utat, sem a Lehel utcát ...
Helyi - kis ötlet
Új zebra a Dózsa György úton
Új gyalogos átkelő létrehozása a Dózsa György úton, a Kert sor kereszteződésénél, megkönnyítve ezzel a reggeli és délutáni ...
Nyitott Budapest
ingyenes WC
vandálbiztos ingyenes WC-k telepítése szükséges a forgalmasabb közlekedési csomópontokban a város tisztasága ...
Helyi - kis ötlet
Akadálymentes gyalogátkelők Budapesten, legyen a zebra mindenkié!
Szeretném, ha Józsefvárosban a Népszínház utca végénél a Teleki térnél a gyalogátkelő akadálymentes lenne. Ott van a Lidl, sokan vásárolnak ott idősek, ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - nagy ötlet
Lakossági parkolóházak a belvárosba
Nagyon tetszik az irány, hogy legyen több biciklis út, több fa, több tér a gyalogosoknak. Ezzel óhatatlanul együtt jár, hogy csökkennek a ...
1-21 elem, összesen: 720