1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
virágosítás
Szép napot ! Szerintem a Népliget szívében lehetne egy gyönyörű rózsa parkot alakítani, egy kicsi szökőkúttal a közepén. Hangulatos ...
Helyi - nagy ötlet
Csepel - Gubacsi híd
Felújítása elengedhetetlen. Adjunk teret a biztonságos biciklis közlekedésnek is.
Demszky óta ...
Helyi - nagy ötlet
Fák ültetése árnyékolás céljából
A Városmajor u. és Maros utca közötti útszakasz mentén fákat kellene ültetni. Ez egy délre néző gyalogos forgalmas járda és parkoló rész ...
Helyi - nagy ötlet
pop up park a Szépvölgyi út-rakpart torkolatában
A Szépvölgyi út és a budai alsó rakpart torkolata jelenleg kihasználatlan területe a városnak. Az ötletem alapján pop-up parkot, kerékpáros pihenőpontot hoznánk ...
Nyitott Budapest
I. Csepeli Téli Sport Nap
Az esemény célja a téli sportok bemutatása, és a közösség összekovácsolása, mozgás örömének a népszerűsítése a helyi egyesületeket, oktatási intézmények, és családokat ...
Zöld Budapest
Bemutatókert a városi vízmegtartás lehetőségeiről
Egy önkormányzati (lehetőleg belvárosi) parkban, - ahol esetleg van épület és parkoló is-, alakítsunk ki egy olyan környezetet, ami bemutatja a városi ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhelyek járdaszintre emelése - ha 30-as zóna van, ennek a határán
Alakítsunk át gyalogátkelőket úgy, hogy a gyalogosok a járdával egy szintben tudjanak átkelni az úton, a kerekesszékesek és rolátorosok akadályát megszüntetve, az ...
Előzetes kategória
Védőfal a metróállomásokra
A metróállomásokon lehetne a peronra építeni védőfalakat, amelyeknek az ajtajai ott lennének, ahol a metrókocsi ajtajai is kifognak ...
Helyi - kis ötlet
pihenőpadok
az utóbbi időben már elindult, de jó lenne több pihenöpad városszerte, különösen a parkokban, zöld ...
Zöld Budapest
Élő falak - Zöld megoldás a graffitik helyett
A városban sétálva gyakran találkozhatunk sivár, sokszor graffitivel borított falfelületekkel. Ezekre a futónövények telepítése és futtatása egy egyszerű, fenntartható megoldás a városi ...
Helyi - nagy ötlet
madzsar józsef utca / hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése
Madzsar József utca / Hadrianus utca gyalogos átkelőhely létesítése, hogy könnyebben elérhető legyen a Budakalász felé menő ...
Helyi - kis ötlet
Járdaszigetek zöldítése a 17-es villamos Bécsi úti szakaszán
Bécsi út/Vörösvári út és Szent Margit Kórház megállók között több nem használt aszfaltos járdasziget van a villamossínek mellett. Ezek zöldítését javaslom az ...
Zöld Budapest
Extrém hangos gépjárművek mérése és büntetése (?)
A városi közlekedésben nem csak a gyorshajtás okoz problémát - talán kevésbé veszélyes, de zavaróbb a leggyakrabban szándékosan tuningolt és bőgetett motorhang ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárral Soroksáron - az ,,ófalu" és Újtelep összekötése
A Szentlőrinci út mentén, annak északi oldalán lenne szükség egy kb. 900 m hosszú kerékpár- és gyalogútra, ami a Mészáros Ferenc Sportcsarnoktól ...
Zöld Budapest
Közösségi kertek a belvárosi gangokon
Az ötletem szerint a gangokon kerteket kellene kialakítani, amik fel lesznek osztva parcellákra, amiket szét kell osztani az ottani lakások között. Ezzel ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a VIII. kerületi Szűz utca gyalogosbarát!
A Szűz utca (35262/2 hrsz.) - Tavaszmező utca és Magdolna utca közötti szakaszának - átalakítása gyalogosbarát utcarésszé. A járda- és útburkolatok korszerűsítésével, ...
Esélyteremtő Budapest
Óra a metró peronján is.
Az M3 metróban a peronokon nincsen óra: a kijelző azt mutatja, mikor jön a következő járat. Az időt (nap, óra perc) semmi ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi Könyvszekrény
"Hozz egy könyvet, vigyél egy könyvet" alapon működő könyvszekrény kihelyezése a Wein János ...
Nyitott Budapest
Kutya adó
Kutyák után adót kellene fizetni.
Ez régen is volt. Ezáltal kevesebb kutya és ürülék lenne az utcákon, és a bérházak sem a kutya ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra Pozsonyi utcára a buszmegálló és a villamos átjáró közé
Lámpás vagy legalább egyszerű festett zebra kialakítása a Shell kút felől érkező járda és az Angyalföld kocsiszín buszmegálló felöli járda ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720