1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Második Esély Hajléktalan Ellátó
A volt általános iskola, óvoda újragondolása, hajléktalan szálló építése. A hajléktalaság kisegítésére a már meglévő termekből kicsi, 3-4 fős zárható szobákat ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasoron futó kerékpárút oktató jellegű, gyerekbarát átalakítása
A Szilágyi Erzsébet fasoron futó kerékpárút végig az autóktól elzárt kerékpárút, de a Budagyöngye és a Városmajor között sok olyan dolog történik ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút János kórház előtti szakaszának rendbetétele
A Szilágyi Erzsébet fasori kerékpárút biztonságosabbá és jobban kerékpározhatóvá tétele a János kórház - Városmajor szakaszon, a kereszteződésen való átvezetésnél kb a ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó kerékpársáv az Óhegy utcában
Kőbányán, az Óhegy utca Kőér utca és Kápolna tér közti szakaszán egy elavult, járdára festett, egyoldali kétirányú kerékpárút van. Sokkal jobb lenne, ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC létesítése az Ilosvai Selymes térre
Nyilvános WC létesítése az Ilosvai Selymes térre. Ez egy olyan közösségi tér, játszótérrel, felnőtt fitness parkkal, sportpályával, ping pong asztalokal, ahol a ...
Helyi - nagy ötlet
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása, renoválása, vagy teljes ...
Helyi - kis ötlet
Kihasználatlan terület közparkká alakítása
A xvii kerületi Pesti úti Tesco és az 512-es, az 517-es és az 513-as utcák által határolt terület átalakítását kéne véghezvinni egy ...
Helyi - kis ötlet
PatakParty Projekt
A projekt célja egy jelenleg kevésbé használt patakparti területen olyan közösségi tér kialakítása, amely főként fiatalok számára piknikezési és sportolási lehetőségeket biztosít. ...
Helyi - kis ötlet
Emlékezet - Angyalföld bombatalálatai a II. világháborúban
A második világháború során Budapest XIII. (és a IX.) kerületét érte a legtöbb bombatalálat. A becsapódások térképi alapon való jelölésével, a bombaikonokhoz ...
Helyi - kis ötlet
A XVII. és X. kerület kerékpáros összekötése
Képtelenség családdal, gyerekkel bringán eljutni a X. kerületből a XVII. kerületbe úgy, hogy aszfalton megyünk és nem megyünk az autók közé a ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Golfpàlyàk életrekeltése a 18.kerületben
Golfpàlya létrehozàsàra szeretnék tàmogatàst a 18.kerületben 4helyszínen!
1)Szac-pàlya kispàlyàjàn,ami télen lefedhető (ma is lefedetten van)
2)Ferihegyi gyorsforgalmi úton az eladó telken
3)Pestszentimrén ,valahol a Szélső ...
Helyi - kis ötlet
Esővíz gyűjtő tartály biztosítása a lakosság számára
Az ötlet keretén belül 1 db 300 literes tartály, tartályfedéllel, talppal és csappal kerülne biztosításra a kerületi lakosság - udvarral rendelkező szervezetek, ...
Helyi - nagy ötlet
rákos pataki vízisport
Egyik legjobb szabadtéren végezhető rekreációs foglalkozás, az evezés. Erre nagy lehetőség nyílna ha Budapest legnagyobb kerületében végig folyó Rákos patak 1km es ...
Nyitott Budapest
Szabad gyerekszállítást a szülőknek!
Bölcsödék, óvodák, általánosiskolák és középiskolák bejáratai környékén parkolóhelyek fenntartása szülők ...
Helyi - kis ötlet
Flórián tér Aluljáró bejárat újragondolása (Food Corner és Római Grafiti)
A Flórián tér aluljáró bejáratát szeretnénk a szürke hétköznapokból egy üde kis sarkot alakítani pár lépésben.
Az aluljáró előtti téren 2-3 kisebb food ...
Helyi - nagy ötlet
Járda a bicajút mellé a parkba az Árpád fejedelem útján a Margit híd - Komjádi Uszoda között
Szükség lenne egy plusz 1,5 m széles járdára a parkon át menő vadiúj szuper bicajút oldalába az Árpád fejedelem útján Margit híd ...
Helyi - nagy ötlet
Városliget kerékpáros elérhetőségének fejlesztése az Erzsébet királyné útja felől
A kialakítandó útvonal az Erzsébet királyné úti vasúti aluljáró és a Városliget között van. Az aluljárónál egy trolivégállomás is van, ami jelenleg ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Nyitott Budapest
Órát a FUTÁR-nak
Mindenki zsebében telefon, karján hagyományos vagy okosóra, de mégis egész érthetetlen, hogy a FUTÁR tábláira felnézve nem látni azonnal a pontos időt. ...
1-21 elem, összesen: 720