1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Fedett buszmegállók létesítése a Gergely utcában
A kőbányai Gergely utcában több buszmegálló is található, de szinte mindegyik csak egy táblából áll, fedett esőbeálló, és leülési lehetőség nélkül. A ...
Helyi - nagy ötlet
Patakparti Sárkányos játszótér kivilágítása
A Patakparti Sárkányos játszótér kivilágítása nincs megoldva, így sötétedés után veszélyessé válik a használata. Vezessék be ide a közvilágítást, hogy a családok ...
Nyitott Budapest
zenélő sípok
Zenélő sípok a rakpart mentén. Ehhez egy olyan helyszínt kell választani ahol beépíthető síprendszer csővezetéke a partszakaszba és a csővek nyitott végeit ...
Helyi - nagy ötlet
Bringás útvonal - Villányi út - Győri út - Déli pu.
Ahogy a cím is sugallja, a Villányi úti bringás sávhoz kapcsolódóan kellene egy kijelölt útvonal a Déli pu-ig. Én a Győri utat ...
Helyi - kis ötlet
útjavítás
útjavítás, rendszeresen karban tartani az utakat, a hibákat megszüntetni, egy szintbe ...
Helyi - kis ötlet
Szent Lőrinc-kápolna előtti sétány esti világítása
Közvilágítás létrehozása a Turul Parkon átmenő gyalogos sétány mellett, hogy esténként is biztosítható legyen a biztonságos ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Helyi - kis ötlet
Rövid távú parkolás az iskola körül
Rövid időre, max 30p használható autós parkoló kialakítása a Krúdy Gyula általános iskola közvetlen ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadság tér kerékpározhatóvá tétele az Október 6. utca és Vécsey utca felé
Az Október 6. utca végétől kerékpárút kialakítását javaslom a TV székház előtt kétirányban kerékpározható úthoz. Az utca felől a térre érkezve a ...
Előzetes kategória
MCDONAL'S kötelezése a környezete tisztán tartására 500m belül .
MCDONAL'S kötelezése a környezete tisztán tartására 500m belül.
Mert a villamos megállók, és az utca tele van kaja ...
Nyitott Budapest
Idősek és fiatalok szabadidő és élményparkja a közös kikapcsolódásért
Egy olyan generációkon átívelő közösségi parkot szeretnénk létrehozni, amely egyszerre nyújt sportolási, kikapcsolódási lehetőséget az idősek, a felnőttek és a gyermekek számára ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert a Budafoki kísérleti lakótelepen
A budafoki József Attila utcai kísérleti lakótelepen több ezer ember él, akik közül sokan szeretnek kertészkedni, akár idősek, akár fiatalok. A lakótelep ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra áthelyezés a Szentmiklósi út, Királyerdő út kereszteződésébe
Csepelen a Szentmiklósi út és a Királyerdő út kereszteződése egy veszélyes csomópont a gyalogosok számára. Szükség lenne egy, olyan megoldásra ami biztonságosabbá ...
Helyi - kis ötlet
Tátra téri történeti tábla
Történeti tábla kihelyezése a Tátra téri környékén ami Pesterzsébeten tekinteni ...
Helyi - kis ötlet
pihenőpadok
az utóbbi időben már elindult, de jó lenne több pihenöpad városszerte, különösen a parkokban, zöld ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpársáv a kőbányai Mádi utcában
Kőbányán a Mádi utcában nincs kerékpáros infrastruktúra - egy kerékpársáv orvosolni tudná ezt a ...
Helyi - nagy ötlet
Dupla buszmegálló a Mártírok útján
A 99-es és a 123-as busznak négy közös megállója is van a Mártírok útján. Sokszor szorosan egymás mögött haladnak, de a hátsóról ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Reitter Ferenc utca - Kerekes utca sarkán
A Reitter Ferenc utca egy nagyforgalmú, 2x2 sávos út a 13. kerületben. Néhány kereszteződésében már vannak gyalogátkelőhelyek, de néhány fontos és balesetveszélyes ...
Helyi - nagy ötlet
A légkábeleket kiváltani földkábelekkel
Az áramszolgáltatóval karöltve a városi légkábeleket ki kellene váltani földkábelekkel (lehetõség szerint akár napkitörés hatásai elleni árnyékolással is - a földkábelre sokkal ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldülő megállók
Kőbánya alsó vasút- és buszmegállók környékének alacsony költségvetésű fejlesztése érdekében több praktikus és közösségi megoldás is megvalósítható. Alapvető tisztasági és karbantartási munkálatok, ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720