1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Rövid távú parkolás az iskola körül
Rövid időre, max 30p használható autós parkoló kialakítása a Krúdy Gyula általános iskola közvetlen ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadság tér kerékpározhatóvá tétele az Október 6. utca és Vécsey utca felé
Az Október 6. utca végétől kerékpárút kialakítását javaslom a TV székház előtt kétirányban kerékpározható úthoz. Az utca felől a térre érkezve a ...
Helyi - kis ötlet
Boráros téri megállók akadálymentesítése
4, 6, 2, 23, 2B villamosok, valamint a buszállomás megállói legyenek könyebben elérhetőek az idősebbeknek, babakocsisoknak és mozgáskorlátozottak számára, szintbeli keresztezések, rámpák ...
Előzetes kategória
P+R gyarapodás
A P+R parkolóhelyek számának a növelése a városba érkező forgalom számára fontosabb csomópontok ...
Nyitott Budapest
STOP az aluljárókban!
A főváros legforgalmasabb aluljáróiban, pl.: Nyugati pályaudvar, Népligeti aluljáró...stb. .mozgatható paravánok kihelyezése, s ezeken közérdekű és a társadalmi és természeti környezetünket javító ...
Helyi - nagy ötlet
Új Köztemető megnyitása aktív mobilitást használók részére
Budapest legnagyobb alulértékelt, többfunkciós területei a temetők, amelyekben olyan funkciókat is lehetne engedélyezni, amely nem sért kegyeletet.
Ilyen lenne az átmenő forgalom aktív ...
Helyi - kis ötlet
Jegyautomata
Rengeteg busz találkozik a Jahn Ferenc Dél-pesti kórháznál. Sok ember fordul meg itt, de a közelben szinte egyáltalán nincsen jegyautomata. Az egyetlen, ...
Helyi - nagy ötlet
Boráros mozgó lépcső
A csepeli hév és a Boros téri gyalogos tömegközlekedést 60 lépcsőfok nehezíti. A napi több tízezres (lehet a becslésem nem is elég) ...
Helyi - kis ötlet
Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasút zarándok út.
1899-ben átadták Budapest-Budafoki Helyi Érdekű Villamos Vasútat. Történelme során Nagytétényig és Törökbálintig közlekedett. Késöbb aztán villamos üzemként került átalakításra. A nagytétényi ága ...
Előzetes kategória
Kerékpáros komfort a Lánchídon
A Lánchídra érvényes forgalomkorlátozásnak szükséges érvényt szerezni, mert az ott áthaladó gépjárművek 99%-a nem tartja be a sebességkorlátozásra és előzésre vonatkozó szabályokat. ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert létesítési a keresztúri lakótelepen
A keresztúri lakótelepen sok belső udvarrész lelakott és nincs jelenleg funkciója. Egy ilyen belső udvaron épülhetne ki egy elkerített közösségi kert magaságyások ...
Helyi - nagy ötlet
Segítség az evezősöknek a Rómain
A Római-parton, a horgászok által kőtömbökből épített "mólók/gátak" felszámolása, mert bizonyos vízállás alatt a benyúló építmények nehezítik az evezést a part ...
Helyi - kis ötlet
Talajtakaró növények a Bartók Béla út fáihoz
Jó lenne szebbé változtatni a lakókörnyezetünket a Bartók Béla úti fák törzse mellé talajtakaró növények vagy pl. mulcs ...
Helyi - kis ötlet
pihenőpadok
az utóbbi időben már elindult, de jó lenne több pihenöpad városszerte, különösen a parkokban, zöld ...
Előzetes kategória
Fővárosi épületterv a Szigetre
A jelenlegi főpolgármesteri hivatali épület elavult, fűtése korszerűtlen, széles, vastag falak és tetőzete évtizedes karbantartások hiánya miatt napelemek elhelyezésére nem megfelelő. ...
Előzetes kategória
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Ne szüntessék meg az ÉnBudapestem applikációt és kedvezményeit!
Alig tudtuk megszokni és a kedvezményeit ...
Helyi - kis ötlet
133E és 33-as buszjáratok sűrítése
A címben említett járatok induljanak gyakrabban, a Budafoki út felé lakóknak sokszor akár 10-15-20 perceket is kell várni egy ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kerékpáros átvezetés az Andrássy út és kiskörút csomópontjában
A kerékpárosoknak jelenleg az Andrássy út felől a József Attila út (Lánchíd) irányába az autókkal közös sávban kell átkelniük a csomóponton. Ehelyett ...
Nyitott Budapest
Tematikus budapesti (séta)útvonalak
A mozgás népszerűsítése és a város felfedezése tematikus budapesti útvonalak mentén. Ennek keretrendszerének kialakítása, és kerületi, illetve kerülethatárokon átnyúló gyalogos- és később ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Előzetes kategória
Védőfal a metróállomásokra
A metróállomásokon lehetne a peronra építeni védőfalakat, amelyeknek az ajtajai ott lennének, ahol a metrókocsi ajtajai is kifognak ...
1-21 elem, összesen: 720