1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Virágos rét a Flóriánon
A Flórián téri park sokkal vonzóbb hellyé válna virágos szegélyek és szigetek kialakításával, valamint padok és egyéb ülőalkalmatosságok elhelyezésével. A gondos tervezéssel ...
Esélyteremtő Budapest
Fővárosi ruhacsere
Egy ruhacsere program, amelynek két eleme lenne: a tokenes, amely azt jelentené, hogy aki hoz ruhát, az kap tokent és a tokent ...
Helyi - kis ötlet
Közvilgáítás kiépítése egy felújított úton egy nyugdíjasotthon előtt
A Batthány utcánál jelenleg nincsen közvilágítás, ami egy aktív buszvonal (134) ...
Helyi - kis ötlet
Kolosy tér - Szépvölgyi út közösségfejlesztő területrendezése
A fejlesztési javaslat a Kolosy tér - Szépvölgyi út találkozásánál lévő buszfordító területének komplett megújítását tartalmazza, a II. és III. kerület közös ...
Helyi - nagy ötlet
Átkelőhely az Andrássy úton a Szív utcánál
Jelzőlámpás gyalogos és kerékpáros átkelőhely létesítése az Andrássy úton a Szív ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett, a Határ út és az Aranyvölgy utca (meglévő kerékpárút) ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldebben a Kőéren
Zöld sáv kialakítása a Kőér utca jelenleg kitaposott terültein. Vaspálya és Cserkesz utca közötti részen és a Szállás utca - Basa utca ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrát a Pöttyös utcához
A Pöttyös utca metrómegálló jobb megközelíthetőségéért kellene egy új zebra az Üllői úton keresztül az Üllői út 130. magasságában ...
Helyi - kis ötlet
Esővíz gyűjtő tartály biztosítása a lakosság számára
Az ötlet keretén belül 1 db 300 literes tartály, tartályfedéllel, talppal és csappal kerülne biztosításra a kerületi lakosság - udvarral rendelkező szervezetek, ...
Helyi - nagy ötlet
231-es busz végállomásának kialakítása Rákospalotán
A 231-es busz végállomásának kialakítása indokolt Rákospalotán az Epres sor és Széchenyi tér találkozásánál, amihez a szükséges hely is rendelkezésre áll csak ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpáros fejlesztés Budán a Mészáros utca - Márvány utca tengelyen
Kerékpárosbarát Mészáros utca és Márvány utca kialakítása a cél az Attila úttól az Alkotás utcáig. A Mészáros utca lefelé tartó pesti iránya ...
Esélyteremtő Budapest
Új fővárosi állatmenhely létrehozása
Budapesten nagyon kevés a menhelyi férőhelyek száma, az elmált időszakban nem történt számöttevő bővülés ezen a téren. Új menhelyet kellene létrehozni, vagy ...
Helyi - kis ötlet
Plusz egy zebra, majd egy emberléptékű csomópont Albertfalván
Mintaprojekt: szabadítsuk ki a Fehérvári út villamosmegállóit a korlátlabirintusból!
Valójában itt a gyalogosáramlás javítása és a kapcsolódó esetleges közúti forgalomcsillapítás egymást segítve ...
Helyi - kis ötlet
Függőkert Újlipótvárosban
A Thurzó park két éve létesült és igazi színfoltja az újlipótvárosi betonrengetegnek. A helyiek, de a város minden részéről szívesen használják az ...
Előzetes kategória
Kerékpáros tárolók
Fedett, esetleg zárt kerékpáros tárolókat kellene létrehozni fontosabb csomópontokon, hogy aki több órára otthagyná a kerékpárját, annak 1) ne kelljen utána vizes/hideg/tűzforró ...
Helyi - nagy ötlet
Baross utcai zöldfolyosó
Baross utcai fasor pótlása, új és összefüggő zöldfelületek kialakítása, az egykor leburkolt fahelyek újrafásítása betonfeltöréssel.
Az ötlet a Baross utca Nagykörúton kívül eső ...
Helyi - kis ötlet
Utastájékozatató a János u - Rákosi út kereszteződéshez
A János utca és a Rákosi út kereszteződéshez úgy kellene kitenni egy BKK utastájékoztatót, ami mutatja a buszok érkezéseit, hogy mind a ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát az Illés utca déli szakaszára!
Létesüljön új gyalogátkelőhely az Illés utcában a Kőris és a Korányi utca közti ...
Nyitott Budapest
Csoportos szabadtéri aerobik fitness edzések
Csoportos szabadtéri aerobik fitness edzéseket lehetne tartani hetente háromszor a tavaszi-nyári időszakban (április 1.-szeptember 30.) Budapest nagy zöld füves területekkel rendelkező ...
Előzetes kategória
Védőfal a metróállomásokra
A metróállomásokon lehetne a peronra építeni védőfalakat, amelyeknek az ajtajai ott lennének, ahol a metrókocsi ajtajai is kifognak ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720