1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mammut-1 és Mammut-2 bejáratai közé a Lövőház utcában!
A Mammut 1 és Mammut 2 között egész nap gyalogosok tömege kel át. A hely már jó ideje gyakorlatilag zebraként működik, de ...
Helyi - nagy ötlet
Új gyalogátkelőhely létesítése a Lajos utcán
Új gyalogátkelőhely létesítése a Lajos utca és a Dereglye utca kereszteződésében közlekedési lámpával és kamerával biztosítva. Ezáltal újabb közvetlen összeköttetés jönne létre ...
Helyi - nagy ötlet
A BUBI kiterjesztése a Sasad Ligetig és Gazdagrétig
A BUBI 3.0 tervezett kiterjesztése során létesüljenek BUBI állomások a Sasad Liget lakópark környékén és Gazdagrét déli részén (Nagyszeben tér/Eleven Center) ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra kell a Váci útra!
A Váci út WestEnd - Rajk László utca közötti szakasza nem autópálya! A gyalogos forgalom átvezetése két kerület és a város ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos, szabályos kerékpár-, gyalogos- és autóforgalom a Szabadság hídon
A Szabadság híd egyik gyalogos járdája legyen csak a sétálóké a másik oldali pedig a ...
Helyi - nagy ötlet
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése úgy gondolom összekapcsolódó ötlet.
A Vérmező fejlesztése kukákkal, padokkal már megkezdődött, ám abbamaradt, elfogyott a pénz, és ...
Helyi - kis ötlet
0-24 órás könyvkölcsönző szekrény a FSZEK Üllői úti Könyvtáránál
A FSZEK Üllői úti Könyvtár előterében , olvasójeggyel nyitható ajtóval elzárva, egy könyvkölcsönző szekrény ...
Nyitott Budapest
Zökkenőmentes átkelés - Gyalogos lámpák szinkronizálása
Sok gyalogos átkelőnél a lámpák nincsenek optimálisan összehangolva, így sietni kell, vagy a járdaszigeten ragadunk. Például a Széll Kálmán téren gyakran pirosra ...
Esélyteremtő Budapest
Óra a metró peronján is.
Az M3 metróban a peronokon nincsen óra: a kijelző azt mutatja, mikor jön a következő járat. Az időt (nap, óra perc) semmi ...
Helyi - kis ötlet
BUBIt és akadálymentes átkelést a Marczira
Telepítsünk a Marczibányi téri Művház közelébe BUBI állomást úgy, hogy az útpálya kialakítása mindeközben lehetővé teszi a kerekesszékes átkelést a MEREK és ...
Zöld Budapest
kerékpárszállítás lehetővé tétele a CAF villamosokon
A rövid és hosszú CAF villamosok többcélú terének kerékpár befogadására alkalmassá ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mester utca / Dandár utca sarokra
A Mester utca és a Dandár utca kereszteződéséhez is kellene egy zebra az itteni iskola ...
Helyi - nagy ötlet
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása, renoválása, vagy teljes ...
Nyitott Budapest
Helyi gyümölcs a flaszteron
Szezonális átadópontok létesítése a városi tereken, ahol az 50-60 km-en belüli őstermelők egy-egy napon át tudnák adni az előre megrendelt szezonális gyümölcseiket ...
Nyitott Budapest
Legyen látogatható az F4 objektum, azaz a Rákosi-atombunker!
A Budapest felszíne alatt húzódó közel 3800 négyzetkilóméteres hidegháborús Rákosi-bunker megnyitása a nyilvánosság előtt, vezetett túrák ...
Zöld Budapest
Dunavirágok védelme kék fényű fénysorompók telepítésével a budapesti hidakon
Javaslom, hogy Budapest dunai hídjain, különösen azokon, ahol a dunavirág (Ephoron virgo) rajzása során tömegesen gyűlnek össze a kérészek, telepítsünk kék fényű ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogosátkelő - Pannónia utca-Balzac utca
A Balzac utca és Pannónia utca találkozásánál kiemelkedő fontosságú egy új gyalogosátkelő létrehozása, amely hozzájárulhat a közlekedésbiztonság javításához, valamint a gyalogosok és ...
Nyitott Budapest
Utcazene pont egy forgalmas helyen
Hivatalos szervezésű és fenntartású utcazene pont a városban, ahol online időpontot foglalva bárki felléphet pl. egy ...
Helyi - nagy ötlet
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződés átalakítása
Madzsar József utca / Pünkösdfürdő utca kereszteződésnél a közel lévő HÉV autós átkelőhely miatt gyakran túlzsúfolt, dugónak ad helyet. Javasolnám az átalakítását, ...
Helyi - kis ötlet
Rövid távú parkolás az iskola körül
Rövid időre, max 30p használható autós parkoló kialakítása a Krúdy Gyula általános iskola közvetlen ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720