1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Elektromos rolleresek és biciklisek kitiltása a járdáról
Tiltsuk ki a fővárosban a rollereseket és a bicikliseket vagy legalább a 20km/h-val közlekedni tudó járműveket a járdáról, mert baleset ...
Helyi - nagy ötlet
Szabadság tér kerékpározhatóvá tétele az Október 6. utca és Vécsey utca felé
Az Október 6. utca végétől kerékpárút kialakítását javaslom a TV székház előtt kétirányban kerékpározható úthoz. Az utca felől a térre érkezve a ...
Helyi - kis ötlet
Bogdánfy utca járdasziget zöldítése
A Bogdánfy utcán a forgalom két irányát elválasztó járdaszigeten legyen végig alacsony ládákban alacsony zöld ...
Helyi - nagy ötlet
Akadálymentes átkelés biztosítása a Dayka Gábor utcánál
Legyen valamilyen formában (vagy egy szintbeli, lámpás gyalogátkelő kialakításával vagy a gyalogos felüljáróhoz liftek kiépítésével) akadálymentes az átkelés a Budaörsi úton a ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kerékpáros átvezetés az Andrássy út és kiskörút csomópontjában
A kerékpárosoknak jelenleg az Andrássy út felől a József Attila út (Lánchíd) irányába az autókkal közös sávban kell átkelniük a csomóponton. Ehelyett ...
Helyi - nagy ötlet
Környezetbarát közlekedés a Városligetbe
Javaslom egy közvetlen, környezetbarát közlekedési kapcsolat létrehozását az Örs vezér tere és a Városliget között. Ez a megoldás csökkentené a Városligetbe irányuló ...
Esélyteremtő Budapest
Tisztasági fürdők
Lehetne, mondjuk kerületenként, egy-egy olyan népfürdő, mint amilyet már 1928-ban is elrendelt a Budapest Székesfőváros Közmunka Tanácsa, ahol fertőtlenítésre is lenne lehetőség, ...
Helyi - nagy ötlet
Baross utcai zöldfolyosó
Baross utcai fasor pótlása, új és összefüggő zöldfelületek kialakítása, az egykor leburkolt fahelyek újrafásítása betonfeltöréssel.
Az ötlet a Baross utca Nagykörúton kívül eső ...
Helyi - kis ötlet
Napvitorlák a Hollán Ernő utcában
Az újlipótvárosi Hollán Ernő utca sétálószakán, a Szent István körút és a Budai Nagy Antal utca között, színes napvitorlákat lehetne telepíteni, melyek ...
Nyitott Budapest
Parkolási opciók növelése
El kell indítani, hogy a főváros egyeztetéseket kezdeményezzen a nagy parkolóházakkal, plázákkal, amelyek parkolóhelyekkel bírnak.
Ennek hála lehetőség nyílna, hogy az esti ...
Helyi - nagy ötlet
231-es busz végállomásának kialakítása Rákospalotán
A 231-es busz végállomásának kialakítása indokolt Rákospalotán az Epres sor és Széchenyi tér találkozásánál, amihez a szükséges hely is rendelkezésre áll csak ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelők az Örs vezér téri kereszteződésbe
Legyenek gyalogátkelők minden irányban az Örs vezér téri kereszteződésben, vagyis annak ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Reitter Ferenc utca - Kerekes utca sarkán
A Reitter Ferenc utca egy nagyforgalmú, 2x2 sávos út a 13. kerületben. Néhány kereszteződésében már vannak gyalogátkelőhelyek, de néhány fontos és balesetveszélyes ...
Nyitott Budapest
Főváros a 21-ik században
Látványelképzelések és rövid leírások a föváros 21-ik századi élhetőségére vonatkozólag, amit Vitézy Dávid Tákosrendezőről szóló videója inspirált, és mintája az ottani helyszín ...
Helyi - kis ötlet
A XVII. és X. kerület kerékpáros összekötése
Képtelenség családdal, gyerekkel bringán eljutni a X. kerületből a XVII. kerületbe úgy, hogy aszfalton megyünk és nem megyünk az autók közé a ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos trolimegállót
Trolimegállóban a szabálytalan parkolás ellehetetlenítése parkolásgátló oszlopok telepítésével és a megálló járdájának szélesítését ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpársáv kialakítása a Váci úton az Dunyov István utca és a Petneházy utca között
A Váci úton a Dunyov István utcától a Petneházy utcáig mindkét irányban pollersorral megerősített kerékpársáv kialakítása, mindkét végén a meglévő szervizúthoz ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpár sáv megszűntetése, karók eltávolítása, másodk autó forgalmi sáv visszaállítása
A létrehozottt kerékpársáv folymatos dugókat, elviselhetetlen várakozási időt okoz. Szükség van újra a második gépkocsi forgalmi sávra az Erzsébet körúton! A parkolási ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Zöld Budapest
Bemutatókert a városi vízmegtartás lehetőségeiről
Egy önkormányzati (lehetőleg belvárosi) parkban, - ahol esetleg van épület és parkoló is-, alakítsunk ki egy olyan környezetet, ami bemutatja a városi ...
Helyi - kis ötlet
A Varsányi udvar zöldítése
A II. kerületi Varsányi udvar jelenleg közterületi parkolóként üzemel, a négy ház által közrefogott, aszfaltozott utcabővület az ott parkoló 12 autót ...
1-21 elem, összesen: 720