1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Legyen óra a Déli pályaudvarnál!
Egy négyoldalas órát szeretnénk a Déli pályaudvarnál lévő 61-es villamos megállójának zebra felöli végén lévő sárga oszlopra. Mutatós órát szeretnénk óra, ...
Helyi - kis ötlet
Tiszta utcák, kulturált megoldás - Kültéri piszoárok Erzsébetvárosban
Probléma: Erzsébetváros belső része a turizmus és pezsgő éjszakai élet miatt különösen érintett az utcai vizelés problémájában. A házak falai, kapualjak és ...
Helyi - kis ötlet
Pöttyös zebra
Az Oktogon villamos peron és a két végén lévő túlterhelt zebra között az úttestre pöttyök felfestésével - figyelmeztető felület kialakításával ...
Helyi - nagy ötlet
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése
A Vérmező és a Horváth-kert fejlesztése úgy gondolom összekapcsolódó ötlet.
A Vérmező fejlesztése kukákkal, padokkal már megkezdődött, ám abbamaradt, elfogyott a pénz, és ...
Helyi - kis ötlet
A XVII. és X. kerület kerékpáros összekötése
Képtelenség családdal, gyerekkel bringán eljutni a X. kerületből a XVII. kerületbe úgy, hogy aszfalton megyünk és nem megyünk az autók közé a ...
Nyitott Budapest
Zökkenőmentes átkelés - Gyalogos lámpák szinkronizálása
Sok gyalogos átkelőnél a lámpák nincsenek optimálisan összehangolva, így sietni kell, vagy a járdaszigeten ragadunk. Például a Széll Kálmán téren gyakran pirosra ...
Nyitott Budapest
Matricafalakat a közösségi terekre
Olyan falak állítása a város különböző tereire (mint a Deák Ferenc tér, Móricz Zsigmond körtér, Széll Kálmán tér, Blaha Lujza tér, stb...), ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó gyalogátkelő a Gergely utca és a Szlávy utca kereszteződésénél
A Gergely utcában a Szlávy utcánál nincs gyalogátkelő, így veszélyes a buszmegállók megközelítése. A legközelebbi zebrák messze vannak, már az előző/következő buszmegállónál. ...
Helyi - kis ötlet
Sávjelzések felfestése utakon, parkolókban
Sajnos a városban több helyen is nem vagy csak alig látszódnak a sávjelzések az autóutakon, főleg több sávos utakon, ami balesetveszély forrása ...
Zöld Budapest
Alkosd újra!
Kidobásra szánt, megunt, elavult tárgyak újjá építése, felújítása, új funkcióra használása. Bárki, által, talált, kidobott, megunt haszontalan bármi újra gondolása. Egy mindenki ...
Helyi - kis ötlet
BKK kijelzőt a Flórián téri aluljáróba!
Szerintem nagyon jó lenne, ha a Flórián téri aluljáróból - akár több helyről - látnánk, hogy mikor mennek a környező buszok/villamosok. Nem ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Helyi - kis ötlet
500 méter mini dzsungel a szürke beton ellen
Az Illyés Gyula egy 2x2 sávos nagy forgalmú útszakasz, amit mindkét oldalon lakóházak szegélyeznek. nagy a gyalogos forgalom is minden napszakban. A ...
Nyitott Budapest
Tegyük vidámabbá Budapestet
A városi mindennapokat könnyen színesebbé tehetjük apró, kreatív beavatkozásokkal. Néhány ötletjavaslatom, amely szerintem feldobhatná a környezetünket és jobb kedvre deríthetné az embereket ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Nyitott Budapest
A tánc mindenkié, szabadtéri közösségi táncterek kialakítása
A tánc mindenkié kezdeményezés célja, hogy Budapest különböző kerületeiben olyan, tánchoz alkalmas szabadtéri helyszínek jöjjenek létre, ahol mind a profi, mind az ...
Helyi - nagy ötlet
3 az 1-ben funkciójú röplabda pályát a Rákos-patak mellé!
A Tahi utca és a Rákos-patak közötti kihasználatlan zöld területre egy a városligetihez hasonló gumiborítású pálya létesítése volna a cél.
Ez a multifunkcionális ...
Helyi - nagy ötlet
100E busz megálló a Corvin negyednél
Az ötlet senmilyen pénzügyi forrást nem igényel, csak menetrend módosítást, mivel a megálló az éjszakai buszoknak már rendelkezésre áll a Corvin negyednél.
A ...
Helyi - nagy ötlet
M4 metró tovább fejlesztésének tervezése
A Thököly úton közlekedő buszokat válthatná a 4 es metró, így egy olcsóbb és zöldebb megoldást kapnánk. Tudom, hogy a 120 millió ...
Esélyteremtő Budapest
Normális magasságban legyenek a padok a négyeshatos megállóiban!
A 4-es és a 6-os villamos megállóiban jellemzően lényegesen magasabbra szerelték a padokat annál, ami a legtöbb ember számára kényelmes lenne. Olyan ...
1-21 elem, összesen: 720