1-21 elem, összesen: 450
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Mártírok útja és a Magyar utca kereszteződésében
Gyalogátkelőhely létesítése a XX. kerületi Mártírok útja és Magyar utca kereszteződésében, lehetőleg a kereszteződés ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely létesítése a Kalász utca végén a Királyok útján
A Kalász utca végződésében, ami a Nánási út és a Királyok útjának határát képezi, gyalogos átkelőhely létesítése a Királyok ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely a Bártfai utca-Fejér Lipót utca sarkánál
Nagy szükség lenne egy biztonságos gyalogos átkelőhelyre ezen a sarkon, mert sokan megyünk itt át kisgyerekekkel az óvodába, játszótérre és hiába jobbkezesek ...
Helyi - nagy ötlet
korvin negyed aluljáró
hogy konfortosabb legyen az aluljáró és élhetőbb legyen és tisztább is legyen az ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonságos bringás és gyalogos közlekedés az Alagútban egyirányú autós forgalommal
Az Alagútban a keskeny járda és a kétsávos úttest helyett alakítsunk ki egy szélesebb járdát, egy kétirányú bringás infrastruktúrát és egy egysávos ...
Helyi - nagy ötlet
közpark
Deés utca, Öv utca sarkán lévő Önkormányzati telek pihenő park létrehozása.Nincs a közelben ilyen ...
Helyi - nagy ötlet
Akadálymentes lejutás az aluljáróba
A felszínről 8 lépcsőlejárón lehet fel-le jutni a metróhoz. Az egyik helyett, vagy mellett mozgólépcsőt, vagy liftet kellene ...
Zöld Budapest
Zöld villamosvágányok kialakítása
Villamosvágányok és azok környékén lévő indokolatlanul lebetonozott vagy kővel borított felületek zöldítése olyan szakaszokon, ahol a jelenlegi forgalmi rend szerint nem közlekednek ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca zöldítése, járdák szélesítése
Városmajor utca felosztásának és forgalmi rendjének módosítása a taktikai urbanizmus eszközeivel. Járdák szélesítése, parkolási rend módosítása, növények ültetése, ellenirányú kerékpársáv kialakítása a ...
Nyitott Budapest
Belvárosi üres üzletek hasznosítása
Többször végigsétáltunk a Rákóczi úton, Nagy körúton (és kisebb belvárosi utcákon), és sajnálatos módon igen lehangoló a sok üres üzlet, letakart kirakat... ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Csepel - Gubacsi híd
Felújítása elengedhetetlen. Adjunk teret a biztonságos biciklis közlekedésnek is.
Demszky óta ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelő - Reitter Ferenc utca - Zsinór utca
A közlekedésbiztonság javítása érdekében fontos lenne gyalogátkelőhely kialakítása a Reitter Ferenc utca - Zsinór utca kereszteződésében ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos, szabályos kerékpár-, gyalogos- és autóforgalom a Szabadság hídon
A Szabadság híd egyik gyalogos járdája legyen csak a sétálóké a másik oldali pedig a ...
Helyi - nagy ötlet
Diákbarát közlekedés a Kiscelli utcában
A Kiscelli utca és a San Marco utca kereszteződésében, mind a Kiscelli utcában, mind a San Marco utcában felfestett gyalogos átkelő megvalósítása, ...
Nyitott Budapest
Flórián tér futókör kialakítása
Javaslom, hogy a III. kerület Flórián téren építsenek ki egy rekortán futópályát. A Flórián park méretei lehetővé teszik egy hosszabb, folyamatos futókör ...
Esélyteremtő Budapest
Találjanak egymásra a lakhatást keresők és az egyedülálló idősek
Az önkormányzat közreműködhetne abban, hogy közvetítsen a lakhatást kereső fiatalok és az egyedülálló idősek között. Ehhez létre lehetne hozni egy honlapot, call ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhely a Lehel utcán a Lőportár utca kereszteződésében
Létesüljön gyalogátkelőhely a XIIi. kerületi Lehel utcán a Lőportár utca ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Helyi - nagy ötlet
Budai alsó rakpart fásítása
A budai alsó rakpart jelenleg ingyenes P+R parkolóként működik, miközben a város egyik legértékesebb közterületéről van szó. Az ötlet megvalósítása során a ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
1-21 elem, összesen: 450