1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Zebra kell a Váci útra!
A Váci út WestEnd - Rajk László utca közötti szakasza nem autópálya! A gyalogos forgalom átvezetése két kerület és a város ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrát a Pöttyös utcához
A Pöttyös utca metrómegálló jobb megközelíthetőségéért kellene egy új zebra az Üllői úton keresztül az Üllői út 130. magasságában ...
Helyi - kis ötlet
Lehel tér megújítása
Lehel tér és környékének megújítása, kulturáltabbá tétele, figyelembe véve a több ezer naponta ott áthaladó ember igényeit. Zöld növényzet, ivókút, árnyékolók stb. ...
Nyitott Budapest
éves/havi papír BKV bérlet digitalizációja
a BudapestGO appban legyen lehetoseg a papir alapu havi bkv berletet digitalizalni. Gyakran a ceg vagy onkormanyzat ezt papiron adja oda, ami ...
Zöld Budapest
Megállók eső vagy fény védelme
A busz/villamos/egyéb megállók beállói látszólag igen, valójában nem nyújtanak védelmet eső ellen, és a nyári napsütés ellen sem.
Valahogy meg kéne oldani, hogy ...
Helyi - kis ötlet
Napellenző telepítése a Blaha Lujza téri aluljáró lécsőjéhez
Napellenző telepítése a Blaha Lujza téri aluljáró nyugati fekvésű lépcsőjéhez, amely közvetlenül a térre ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhelyek járdaszintre emelése - ha 30-as zóna van, ennek a határán
Alakítsunk át gyalogátkelőket úgy, hogy a gyalogosok a járdával egy szintben tudjanak átkelni az úton, a kerekesszékesek és rolátorosok akadályát megszüntetve, az ...
Nyitott Budapest
Telediszkó
Legyenek a városban telediszkók német mintára!
Lehetnének magyar számok is! Szuper stresszoldó és nyugtató hatasa van! Imadjak kulfoldon ...
Nyitott Budapest
Legyen látogatható az F4 objektum, azaz a Rákosi-atombunker!
A Budapest felszíne alatt húzódó közel 3800 négyzetkilóméteres hidegháborús Rákosi-bunker megnyitása a nyilvánosság előtt, vezetett túrák ...
Nyitott Budapest
köztéri töltőhelyek
A kisebb és nagyobb közterületeken legyen konektor és akár töltőzsinor is, viszont úgy, hogy az kivehető ne legyen és több fajta zsinor ...
Helyi - nagy ötlet
XVII. kerület, strázsahegyi panoráma park, Vasad utcával határos terület
A strázsahegyi panoráma park fejlesztése természetközeli módon, a helyi közösség tervezésbe való ...
Nyitott Budapest
Nyilvános vécék
Budapestszerte legyenek korszerű, higiénikus, karbantartott, 06-24-óráig nyitva tartó vécék forgalmi csomópontokban, frekventált helyeken. Mert ez ...
Helyi - kis ötlet
A XVII. és X. kerület kerékpáros összekötése
Képtelenség családdal, gyerekkel bringán eljutni a X. kerületből a XVII. kerületbe úgy, hogy aszfalton megyünk és nem megyünk az autók közé a ...
Helyi - kis ötlet
Zebra létesítése az Öv utca Ilosvai Selymes utca sarkára
Zebra létrehozása, amely biztosítja az Óvodából kijövő gyerekek biztonságos átkelését a forgalmas Öv ...
Zöld Budapest
Kiskörúton belüli utcák (döntő részének) forgalomcsillapítása egyirányusítással
A belvárosban növekvő autóforgalom és romló levegőminőség miatt javaslom, hogy a kiskörúton belüli utcák döntő részét egyirányúvá tegyük. Az így felszabaduló sávok ...
Helyi - nagy ötlet
Épüljön két új gyalogos átkelőhely az Örs vezér terére!
Az Örs vezér tere nyugati és északi oldalára (Kerepesi út és Nagy Lajos király útja felé) létesüljön egy-egy gyalogos ...
Helyi - kis ötlet
Zöldsziget a Pannónia utca-Szent István körút kereszteződésébe
Magasabb kerítéssel rendelkező zöldsziget létesítése a Szent István krt.-Pannónia utca kereszteződésében.
Ott nagy üres hely van, már most van ott egy új ...
Zöld Budapest
Segítség a kutyásoknak
A meglévő nyilvános kézzel használható ivókutakat lehetne úgy átalakítani, hogy az alja ahová a víz folyik magától is lehessen egy bizonyos szögben ...
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
Zöld Budapest
Ételpazarlás helyett ételosztás
A Munch alkalmazás mintáját követve létre lehetne hozni egy rendszert, amibe különböző városi éttermek, pékségek, boltok regisztrálnak, és az aznap nem eladott ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720