1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Tegyük színesebbé a békásmegyeri aluljárót
A békásmegyeri, HÉV-hez kapcsolódó aluljárót naponta sokezer ember használja, főként úticéljának elérésére. Az aluljáró falai áznak, a mennyezeti burkolat omladozik, a lépcsők ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen végre a Városmajori park játszóterén mosdó, pelenkázó a gyerekeknek/szülőknek!
A Városmajori park játszótere népszerű az itt lakó családok, a közeli iskolába és óvodába járó gyerekek között. Szeretnénk elérni, hogy itt is ...
Helyi - kis ötlet
Déli pályaudvar és környékének zöldítése
Déli pályaudvar és környékének zöldítése, magaságyásokkal, meglévő kihasználatlan területek zöldítése évelő növényekkel, ...
Helyi - kis ötlet
Több fát a Berzenczey utcába (lehetőleg a Mester utca és a Ferenc tér közé)
Jelenleg a Berzenczey utcában van fa, de az csak egy rövid szakaszon egy beugróban (Ferenc tér - Tűzoltó utca). A többi ...
Helyi - kis ötlet
Zajvédő plexi falak telepítése a Budaörsi úton
A Budaörsi út mellett kifelé a jobb oldalon a Dayka Gábor úttól a Sasadi útig letesitett lakóházak zajterhelése -főleg nyáron ...
Nyitott Budapest
Pályacsengőt a CAF villamosokra
A CAF villamosok kapjanak olyan villamosokra jellemző, összetéveszthetetlen csörgő-csengő jelzőhangot, mint pl. a Tátrák, Hannoveriek vagy a Ganz ...
Helyi - nagy ötlet
Fogaskerekű és a vasút
Tudom, hogy a fogaskerekű felújításának kérdése napirenden van. Sok ötlet közül, ami nekem van, most a fogaskerekűt választottam. Alapvetően a Déli Pályaudvart ...
Helyi - kis ötlet
Jegyautomata
Rengeteg busz találkozik a Jahn Ferenc Dél-pesti kórháznál. Sok ember fordul meg itt, de a közelben szinte egyáltalán nincsen jegyautomata. Az egyetlen, ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC az M4 metró kelenföldi végállomására
Naponta több százezer ember is megfordulhat az egyik legnagyobb közlekedési csomóponton a 4-es metró végállomásán, mégsincs egy nyilvános WC az aluljáróban. ...
Helyi - kis ötlet
Közlekedési tükör telepítése gyalogosok számára
Közlekedési tükör telepítése a Frankel Leó út és a Vidra utca kereszteződésében. A tükör a gyalogosok számára létesülne, mérete és elhelyezése a ...
Helyi - kis ötlet
Útmenti klímaadaptív cserjesáv
A Soroksári út Haller utca és Pápay utca közötti szakaszán a páros oldalon keskeny járdaszéli földsáv van, ahol a fák közé őshonos ...
Nyitott Budapest
Budapest GO X BUBI / bérlet és alkalmazás integrálása
Olvasszák be a BUBI alkalmazást a Budapest GO-ba és tegyék lehetővé, hogy a havi/féléves/éves Budapest/Pest vármegye/ország bérletekkel kombinálható utazási forma lehessen a ...
Helyi - nagy ötlet
Gyerek- és családbarát (védett) kerékpárút a Kopaszi gátig
Az Etele tér és a Kopaszi gát között már most is van egy kerékpárút, ami az Etele úton, illetve a Hengermalom úton ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Rózsák teréhez
A Rózsák terénél kellene legalább egy zebrát létesíteni a Dohány utcán ...
Helyi - kis ötlet
Metro M2 utastájékoztató táblák cseréje
Cserélje a fővárosi önkormányzat a 2-es metro utastájékoztató tábláit, beleértve az analóg órákat, illetve a ...
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Helyi - kis ötlet
Pöttyös zebra
Az Oktogon villamos peron és a két végén lévő túlterhelt zebra között az úttestre pöttyök felfestésével - figyelmeztető felület kialakításával ...
Helyi - nagy ötlet
Városliget kerékpáros elérhetőségének fejlesztése az Erzsébet királyné útja felől
A kialakítandó útvonal az Erzsébet királyné úti vasúti aluljáró és a Városliget között van. Az aluljárónál egy trolivégállomás is van, ami jelenleg ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra a Kassák Lajos és Dunyov István utcák keresztezésében
Zebra kialakítása a Kassák Lajos utca és Dunyov István utca kereszteződésében a Spár felőli ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720