1-21 elem, összesen: 720
Zöld Budapest
Zöldhomlokzat program Pilotprogram
Budapest Belvárosában kevés a zöldfelület ezért alternatív lehetőségekkel kell nővelni a zöldfelület ...
Nyitott Budapest
emléktábla müemlékeken
egységes, jól megjelölt, az épület ről lerással ellátott emléktáblák a műemlékeken, mint pl ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák a pesterzsébeti Ady Endre utcában
Gyalogátkelőhelyek létesítése a XX. kerületi Pöltenberg utca és az Ady Endre utca ...
Helyi - nagy ötlet
Kőérkör
Elég sok baleset történik a Kőér utca - Gergely utca kereszteződésében. Elég széles kereszteződésről beszélünk, ahol egy körforgalommal le lehetne lassítani a ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra kell a Váci útra!
A Váci út WestEnd - Rajk László utca közötti szakasza nem autópálya! A gyalogos forgalom átvezetése két kerület és a város ...
Nyitott Budapest
Tematikus játszóterek és parkok
Budapesten a városligeti nagyjátszótéren kívül nincs több nagy tematikus játszótér, emiatt rendkívül zsúfolt és élvezhetetlen, ráadásul messzebb lakó családosoknak sok utazással is ...
Helyi - kis ötlet
Bringaút járhatóvá tétel az óbudai főtéren
A kijelölt bringás átvezetés hiányzó kockaköveinek pótlása és a teljes felület síkba ...
Helyi - kis ötlet
Kolosy tér - Szépvölgyi út közösségfejlesztő területrendezése
A fejlesztési javaslat a Kolosy tér - Szépvölgyi út találkozásánál lévő buszfordító területének komplett megújítását tartalmazza, a II. és III. kerület közös ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a VIII. kerületi Szűz utca gyalogosbarát!
A Szűz utca (35262/2 hrsz.) - Tavaszmező utca és Magdolna utca közötti szakaszának - átalakítása gyalogosbarát utcarésszé. A járda- és útburkolatok korszerűsítésével, ...
Helyi - nagy ötlet
rákos pataki vízisport
Egyik legjobb szabadtéren végezhető rekreációs foglalkozás, az evezés. Erre nagy lehetőség nyílna ha Budapest legnagyobb kerületében végig folyó Rákos patak 1km es ...
Helyi - kis ötlet
sport
szép napot! Az előző ötletem helyszínén a Népliget körül lehetne esetleg egy futó utat készíteni ahol a szabadidejüket töltő emberek futhatnak majd ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút/sáv a külső Bécsi út mentén
A Vörösvári út és a Bécsi út kereszteződése után a Bécsi út mentén vagy annak közelében való kerkékpáros közlekedés (kerékpárút/sáv) kialakítása a ...
Helyi - kis ötlet
parkosítás az Üllői és Ecseri úti csomópontnál
Az Ecseri úti és Üllői úti kereszteződésnél található zöld terület jelenleg csak részben növényesített.
az ötlet a következőket tartalmazza:
- fák és más növények ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos fasort!
A Városligeti fasor járdára való parkolás megakadályozása, a gyalogosok védelme érdekében. A járdák szélén parkolásgátló oszlopok, kövek, esetleg virágládák vagy planténerek telepítését ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó kerékpársáv az Óhegy utcában
Kőbányán, az Óhegy utca Kőér utca és Kápolna tér közti szakaszán egy elavult, járdára festett, egyoldali kétirányú kerékpárút van. Sokkal jobb lenne, ...
Helyi - kis ötlet
Minőségi szabadtéri edzőpark
Szinte minden lakótelepnek van már egy használható (klasszikusan zöld) szabadtéri edzőparkja, az Alacskain még nincs, pedig tele van a lakótelep fiatalokkal és ...
Zöld Budapest
Budapest szennyezetebb levegőjű területein levegő minőség monitorizálására eszközök telepítése.
Mivel ezen mérőeszközök kisméretűek, akár arra vállalkozó budapesti polgárok erkélyein, ablakain is elhelyezhetők lennének. A piacon számos olyan eszköz beszerezhető különböző áron, ...
Nyitott Budapest
Tematikus budapesti (séta)útvonalak
A mozgás népszerűsítése és a város felfedezése tematikus budapesti útvonalak mentén. Ennek keretrendszerének kialakítása, és kerületi, illetve kerülethatárokon átnyúló gyalogos- és később ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Helyi - kis ötlet
Közvilgáítás kiépítése egy felújított úton egy nyugdíjasotthon előtt
A Batthány utcánál jelenleg nincsen közvilágítás, ami egy aktív buszvonal (134) ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720