1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Zöld Budapest
Minden kerület tömegközlekedési csomópontjában évelő őshonos vadvirágágyások létrehozása
Javaslom, hogy Budapest minden kerületében, különösen a forgalmas és látogatott helyszíneken, alakítsanak ki évelő, őshonos vadvirágokból álló "bemutatóágyásokat". Ezek az ágyások hozzájárulnának ...
Helyi - nagy ötlet
Szob-Budapest kerékár út hiányzó szakaszának megvalósítása Újpesten
Váci út-Tomori utca sarok és Váci út- Árpád sarok között kerékpár út létesítése. Amíg a hely lehetővé teszi a Váci út mentén. ...
Helyi - nagy ötlet
Átkelőhely az Andrássy úton a Szív utcánál
Jelzőlámpás gyalogos és kerékpáros átkelőhely létesítése az Andrássy úton a Szív ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Mammut-1 és Mammut-2 bejáratai közé a Lövőház utcában!
A Mammut 1 és Mammut 2 között egész nap gyalogosok tömege kel át. A hely már jó ideje gyakorlatilag zebraként működik, de ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó zebra és aszfalt, minimális zöldítés
A Madzsar József utca és a Hadrianus utca kereszteződésében aszfaltozás és zebrák pótlása a biztonságosabb közlekedés érdekében. A két utca kereszteződését közrefogó ...
Helyi - kis ötlet
133E és 33-as buszjáratok sűrítése
A címben említett járatok induljanak gyakrabban, a Budafoki út felé lakóknak sokszor akár 10-15-20 perceket is kell várni egy ...
Helyi - kis ötlet
Sándy Gyula köz Kerékpár tároló "Barlang"
A címben említett helyen a Pénzmúzeumnak van egy dísz vonata. Ezzel szembeni falrész megbontásával ki lehetne alakítani ott egy helységet ahol fedett ...
Előzetes kategória
kelenföld-albertfalva
Én nap mint nap ingázok albertfalva és kelenföld közöt és elég sokkat átt kell szálni ha villamosal vagy ha busszal megyek. Szerintem ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld villamospálya a 3-as vonalán
A 3-as villamos vonalán a Mexikói út végállomás és az Örs vezér tere között - a Kőbányán a Liget tér és a ...
Nyitott Budapest
A budapesti bérlet árát vissza kéne állítani a korábbira
Budapesten vissza kéne állítani a bérlet árát, mivel az árcsökkentés járatritkítással járt, és ettől naponta szenvedünk! Az 5-ös buszjárat nagyon ritka, 16-17.30 ...
Nyitott Budapest
Lépcsőkre matricák felhelyezése
Jó lenne a lépcsőink szürkeségét tompítani és matricákkal, festéssel a tér élőbb részeivé tenni ...
Helyi - nagy ötlet
Metró-HÉV összekötés helyett buszok meghosszabbítása
Mivel nem valósult meg a HÉV és a Metró összekötése (szerintem nem is fog), egy alternatív megoldásként a 44-es, 45-ös, 276E buszok ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó járda a kőbányai Fertő utcában
A Fertő utca déli oldalán nincs járda a Makk utca és a Hízlaló tér közötti szakaszon. Ezt a hiányt kellene ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert létesítési a keresztúri lakótelepen
A keresztúri lakótelepen sok belső udvarrész lelakott és nincs jelenleg funkciója. Egy ilyen belső udvaron épülhetne ki egy elkerített közösségi kert magaságyások ...
Helyi - nagy ötlet
Segítség az evezősöknek a Rómain
A Római-parton, a horgászok által kőtömbökből épített "mólók/gátak" felszámolása, mert bizonyos vízállás alatt a benyúló építmények nehezítik az evezést a part ...
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
Helyi - kis ötlet
Kutyás, nem kutyás, békében egymás mellett
A II. János Pál pápa tér egészén szabad kutyát sétáltatni, de csak pórázon.
Javaslatom a tér kettéosztása, egyik felén szabadon, póráz nélkül ...
Nyitott Budapest
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése városszerte a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a gépjárművel közlekedőknek mindenképpen lassítaniuk kelljen, ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
1-21 elem, összesen: 720