1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
Etele tér rendbehozatala, parkosítása
Etele tér fásítása, árnyékos helyek kialakítása, ivókút(ak) és nyilvános WC építése
(mivel jelenleg sem metrónál, sem a Kelenföldi pályudvaron nincs). - ...
Nyitott Budapest
Új magyar vidámpark
Egy új vidámpark. Ez segítene a turizmus növekedésében, a budapestiek ...
Helyi - nagy ötlet
Biztonság a föld alatt
A 4-es metró vonalán szeretném ha lenne automata plexi/üvegfal (strapabíró), fotocellás ajtóval. Amikor a metró megérkezik az ajtó érzékeli , majd ...
Helyi - kis ötlet
biciklis közlekedés könnyítése Gyál és Budapest között
lehessen biciklit szállítani az 55,84E,94E,294E buszokon vagy legyen biciklisút amely összeköti Gyált és ...
Helyi - nagy ötlet
Déli pályaudvar kerengő zöldítése
Déli pályaudvar előtti, fővárosi tulajdonban lévő kerengő zöldítése és élettel való megtöltése. Növények ültetése, burkolat cseréje, árnyékolók és ülőfelületek telepítése a Déli ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Szabadság-hídon
A gyalogosok számára az északi (Erzsébet-híd, Vár) felé eső járda kizárólagos kijelölése, itt biciklizés megtiltása. Biciklisek számára a déli járda kijelölése, gyalogosok ...
Helyi - nagy ötlet
Nád utca felújítása
Nád utca teljes felújítása, burkolatcseréje faltól-falig, a járdákkal és esetleges zöldterületekkel ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelőhelyek járdaszintre emelése - ha 30-as zóna van, ennek a határán
Alakítsunk át gyalogátkelőket úgy, hogy a gyalogosok a járdával egy szintben tudjanak átkelni az úton, a kerekesszékesek és rolátorosok akadályát megszüntetve, az ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Nyitott Budapest
Visszaszámláló minden metróra
Rohanó világunkban egész sok rohanás megspórolna, ha lehetne tudni a 4-es metró mintájára a többi metórnál is minden állomásnál, hogy mikor érkezik ...
Helyi - kis ötlet
Zebrát a Rózsák teréhez
A Rózsák terénél kellene legalább egy zebrát létesíteni a Dohány utcán ...
Zöld Budapest
Legyen Budapestnek gyalogosügyi biztosa!
Mindannyian gyalogosnak születünk, ez a legalapvetőbb és legegészségesebb helyváltoztatási mód. Mégis azt látjuk, hogy a keskeny járdák, hiányos és veszélyes átkelési lehetőségek, ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpár támaszokat a Mátyásföld, repülőtér HÉV megállóhoz!
Az önkormányzat telepítsen kerékpártámaszokat a Mátyásföld, repülőtér HÉV megállóhoz, ahol a peron közelében vannak erre alkalmas fővárosi és helyi önkormányzati területek ...
Helyi - kis ötlet
Mester utca megszépítése
A Mester utca csodás fáival Budapest egyik legszebb utcája már most is. A Pozsonyi úthoz hasonló legendás hely lehetne rendszeresebb takarítással, az ...
Helyi - nagy ötlet
Moszkva téri óra
A jelenleg a Budapesti Történet Múzeumban lévő egykori ikónikus nagyméretű kocka formájú 4 számlapos óra helyreállítása úgy, hogy az a jelenlegi ...
Nyitott Budapest
Aktiv Budapest - Mozogj velünk!
Aktiv Budapest - egyedülálló sportprogramokat kínál a városlakók számára, lehetőséget teremtve a különböző korosztályoknak, hogy ikonikus helyszíneken mozoghassanak, közösségi élményeket szerezhessenek, és ...
Helyi - nagy ötlet
gyalogos felüljáró a pesti alsórakpartra
Vigadó tér - Dunaparti gyalogos pihenő terület közötti átjárást - a mostani zebrás megoldások helyett - egy könnyű fémszerkezetes gyalogos felüljáróval kellene ...
Előzetes kategória
Védőfal a metróállomásokra
A metróállomásokon lehetne a peronra építeni védőfalakat, amelyeknek az ajtajai ott lennének, ahol a metrókocsi ajtajai is kifognak ...
Esélyteremtő Budapest
Óra a metró peronján is.
Az M3 metróban a peronokon nincsen óra: a kijelző azt mutatja, mikor jön a következő járat. Az időt (nap, óra perc) semmi ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Helyi - kis ötlet
Településkép- és életminőség javító fejlesztések a budai fonódó villamos Frankel Leó úti szakaszán
Javaslatom a Frankel Leó út ún. "hosszú", Margit körút és Zsigmond tér közötti, nagyjából 1 km-es szakaszához kapcsolódóan tartalmaz, akár önállóan is ...
1-21 elem, összesen: 720