1-21 elem, összesen: 720
Előzetes kategória
Utasszám becslés mérleggel a buszok tengelyeire építve
Az lenne az ötletem, hogy a buszok tengelyei és a kocsiszekrény találkozásához építsenek be mérlegeket.
Minden megállóban, amikor az autóbusz becsukja az ajtajait, ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpárút Váci út és Hősök tere között (Dózsa Gy. úton)
Kerékpárút kialakítása a Dózsa György úton a Dráva utcai szakasz meghosszabbításaként, egészen a Hősök teréig, becsatlakozva az ott már meglévő szakaszokhoz. A ...
Helyi - kis ötlet
útjavítás
útjavítás, rendszeresen karban tartani az utakat, a hibákat megszüntetni, egy szintbe ...
Helyi - kis ötlet
A Szerémi úti kerékpárút és gyalogos járda meghosszabítása a Savoya parkig
A Szerémi úttal párhuzamosan futó kerékpár út és gyalogos járda meghosszabbítása a Mezőkövesd út és a Savoya Park közötti ...
Zöld Budapest
Segítség a kutyásoknak
A meglévő nyilvános kézzel használható ivókutakat lehetne úgy átalakítani, hogy az alja ahová a víz folyik magától is lehessen egy bizonyos szögben ...
Helyi - kis ötlet
Szerelem-lakat gyűjtő fém szívek a Szabadság hídra
Több db kb. ember nagyságú, teherbíró, masszív, fémből készült szívet kéne elhelyezni a Szabadság híd zöld fém szerkezetének oszlopai között a járdán, ...
Helyi - kis ötlet
Zöldítés
A XV. kerületi Rákos út Arany János utca és Wesselényi utca közötti szakaszán évelők, cserjék, fák telepítése és esővízmegtartó módszerek alkalmazása, figyelembe ...
Helyi - kis ötlet
Forgalomcsillapítás a Haller utcán
Forgalomcsillapító szigetek, fekvőrendőrök elhelyezése a Haller utcán a Nagyvárad tér és a Mester utca közötti ...
Helyi - nagy ötlet
Zöld gyöngysor
Jó lenne városszerte kialakítani olyan összefüggõ sávokat/területeket, ahol autóforgalom-mentesen (fák alatt) lehet sétálni/futni/bringázni és így jutni el egyik helyrõl a másikra (pl. ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárral Soroksáron - az ,,ófalu" és Újtelep összekötése
A Szentlőrinci út mentén, annak északi oldalán lenne szükség egy kb. 900 m hosszú kerékpár- és gyalogútra, ami a Mészáros Ferenc Sportcsarnoktól ...
Nyitott Budapest
Budapest pay&gom az összes bkk járműn
Most csak az m1 metrón és a 100E buszon van, de azt szeretnénk, hogy összes buszon, villamoson, metrón, és trolibuszon lehegyen pay&gom ...
Helyi - kis ötlet
BKK kijelzőt a Flórián téri aluljáróba!
Szerintem nagyon jó lenne, ha a Flórián téri aluljáróból - akár több helyről - látnánk, hogy mikor mennek a környező buszok/villamosok. Nem ...
Helyi - nagy ötlet
Lánchídon kerkpározás biztonságosabbá tétele
A záróvonalat valamilyen fizikai korláttal, vagy bütykökkel meg kellen erősíteni, hogy a taxisok ne előzgessenek (közelről, mert utál) kerékpárokat a hídon.
Én a ...
Helyi - kis ötlet
Kültéri osztályterem a Rákos-pataknál
A Rákos-patak Budapest alulértékelt természeti értéke, így is kezeli az önkormányzat. Hogy a fiatalabb generációkat megismertessük a patakkal, élővilágával, múltjával, egy természetközeli, ...
Helyi - nagy ötlet
Növény- és oxigéndús megállók
A villamos megállók fásítása, nagyon fontos lenne. Pl Lehel utca/ Róbert Károly körút (1 es villamos, legbüdösebb megálló) megállónál borzasztó nap, mint ...
Helyi - kis ötlet
Apáczai Csere János utca kerékpáros közlekedés kétirányúsítása teljes hosszon
Apáczai Csere János utca kerékpáros közlekedés kétirányúsítása teljes hosszon felfestve illetve ...
Zöld Budapest
Extrém hangos gépjárművek mérése és büntetése (?)
A városi közlekedésben nem csak a gyorshajtás okoz problémát - talán kevésbé veszélyes, de zavaróbb a leggyakrabban szándékosan tuningolt és bőgetett motorhang ...
Helyi - nagy ötlet
gyalogos felüljáró a pesti alsórakpartra
Vigadó tér - Dunaparti gyalogos pihenő terület közötti átjárást - a mostani zebrás megoldások helyett - egy könnyű fémszerkezetes gyalogos felüljáróval kellene ...
Előzetes kategória
Füstmentes megállók (nem MÁV)
A főváros fordíthatna több erőforrást arra, hogy bűntesse a megállókban (nem MÁV) dohányzókat. Így csökkenne a dohányzók száma a megállókban, ami forradalmian ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720