1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Napközi
Bővíteni a nyugdíjas klubok számát ill. a kamaszok találkozó helyét. A kamaszoknak játszóteret is lehetne építeni, ahol tudnak beszélgetni, játszani, együtt ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett
Kerékpárút építése az Aranyhegyi út-Pusztakúti út mellett, a Határ út és az Aranyvölgy utca (meglévő kerékpárút) ...
Helyi - nagy ötlet
Autóbuszöblök a Pesti úton
A Pesti út Kucorgó tértől a Sáránd utcáig terjedő szakaszán autóbusz-megállóöblök ...
Helyi - nagy ötlet
Fogas XII.: kultúra-természet tanösvény és a Regözczy tér betonközepe by the way
Elöször csak a XII. kerületi cuki kis Regöcyz István térröl akartam irni, egyik oldalán mini rendhagyó templomka, másik oldalán Makovecz múzeum, ...
Előzetes kategória
kelenföld-albertfalva
Én nap mint nap ingázok albertfalva és kelenföld közöt és elég sokkat átt kell szálni ha villamosal vagy ha busszal megyek. Szerintem ...
Helyi - nagy ötlet
Funkcióbővítés
A méltatlanul elhanyagolt köztéri parkot szeretném fejleszteni, hogy vonzóbbá váljon a budapesti lakosok számára. Igényes park kialakítása/planetárium/sörkert/szórakozóhely/vidámparki játékok/egyéb ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen sétálóutca a teljes Madách Imre út
Néhány évvel ezelőtt a Madách Imre út egy része sétálóutcává lett alakítva, de nem a teljes szakasz. Ezt a folyamatot kellene ...
Helyi - kis ötlet
sport
szép napot! Az előző ötletem helyszínén a Népliget körül lehetne esetleg egy futó utat készíteni ahol a szabadidejüket töltő emberek futhatnak majd ...
Helyi - nagy ötlet
Járdaszigetek Nagykörút
A Nagykörúton több villamos peronnál lehetséges visszaállítani a gyalogosok elsőbbségét a villamos peron- járdasziget és a járda ...
Helyi - kis ötlet
Dél Buda Tömegközlekedési történeti emlékhely
Budapest XI. és XXII. kerülete fontos történelmi jelentőséggel bír közlekedés szempontjából. Egykoron Helyi Érdekű Vasút számos villamos és vasútvonal és autóbusz vonal ...
Helyi - nagy ötlet
Fák ültetése árnyékolás céljából
A Városmajor u. és Maros utca közötti útszakasz mentén fákat kellene ültetni. Ez egy délre néző gyalogos forgalmas járda és parkoló rész ...
Helyi - kis ötlet
Margit-sziget északi részén kültéri fitness pálya fejlesztése
A Margit-sziget északi részén egy fitness pálya került kijelölésre (a Google mapson is ilyen néven szerepel, az"Öko-játszótér"-hez közel), sőt a terület ...
Helyi - nagy ötlet
Második Esély Hajléktalan Ellátó
A volt általános iskola, óvoda újragondolása, hajléktalan szálló építése. A hajléktalaság kisegítésére a már meglévő termekből kicsi, 3-4 fős zárható szobákat ...
Helyi - nagy ötlet
Nyilvános WC az M4 metró kelenföldi végállomására
Naponta több százezer ember is megfordulhat az egyik legnagyobb közlekedési csomóponton a 4-es metró végállomásán, mégsincs egy nyilvános WC az aluljáróban. ...
Helyi - nagy ötlet
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása
Az Agyaghegyi dűlő útburkolatának felújítása, renoválása, vagy teljes ...
Zöld Budapest
Extrém hangos gépjárművek mérése és büntetése (?)
A városi közlekedésben nem csak a gyorshajtás okoz problémát - talán kevésbé veszélyes, de zavaróbb a leggyakrabban szándékosan tuningolt és bőgetett motorhang ...
Helyi - kis ötlet
Free Street art a falon
A XIII. Thurzó utca és park határán van egy mélygarázs, a kerület tulajdona. A lejáró fala ocsmány, koszos és ijesztő. Legyen Street ...
Helyi - nagy ötlet
Szob-Budapest kerékár út hiányzó szakaszának megvalósítása Újpesten
Váci út-Tomori utca sarok és Váci út- Árpád sarok között kerékpár út létesítése. Amíg a hely lehetővé teszi a Váci út mentén. ...
Helyi - kis ötlet
A Szilágyi Erzsébet fasoron futó kerékpárút oktató jellegű, gyerekbarát átalakítása
A Szilágyi Erzsébet fasoron futó kerékpárút végig az autóktól elzárt kerékpárút, de a Budagyöngye és a Városmajor között sok olyan dolog történik ...
Helyi - kis ötlet
Hiányzó kerékpársáv az Óhegy utcában
Kőbányán, az Óhegy utca Kőér utca és Kápolna tér közti szakaszán egy elavult, járdára festett, egyoldali kétirányú kerékpárút van. Sokkal jobb lenne, ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720