1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Szintben kiemelt gyalogátkelőhelyek Vízivárosban
Járdaszintre emelt gyalogátkelőhelyek létesítése Víziváros terein a gyalogosok biztonsága érdekében, a vision zero célkitűzéssel összhangban. Az ötlet célja, hogy a meglévő gyalogátkelőhelyek ...
Helyi - kis ötlet
Utca újragondolása
Az említett szakaszon kevés fa, feltöredezett burkolat, hiányzó macskakövek de annál több vendéglátó hely található. Ezek összesége egyes a környéken élő lakosnak ...
Helyi - kis ötlet
Akadálymentes gyalogátkelők Budapesten, legyen a zebra mindenkié!
Szeretném, ha Józsefvárosban a Népszínház utca végénél a Teleki térnél a gyalogátkelő akadálymentes lenne. Ott van a Lidl, sokan vásárolnak ott idősek, ...
Helyi - nagy ötlet
Városliget kerékpáros elérhetőségének fejlesztése az Erzsébet királyné útja felől
A kialakítandó útvonal az Erzsébet királyné úti vasúti aluljáró és a Városliget között van. Az aluljárónál egy trolivégállomás is van, ami jelenleg ...
Helyi - nagy ötlet
Bringasztráda az Alkotás utcán
A Széll Kálmán tér és a BAH csomópont között védett kerékpársáv kialakítása az Alkotás utcán az Üllői út mintájára. A Villányi úti ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogátkelő - Reitter Ferenc utca - Zsinór utca
A közlekedésbiztonság javítása érdekében fontos lenne gyalogátkelőhely kialakítása a Reitter Ferenc utca - Zsinór utca kereszteződésében ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával szemben
Gyalogátkelő hely a Gyermek tér és a Béke utca kereszteződésbe a Dolmány utcával ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Helyi - kis ötlet
Flórián téri római örökség és gyalog utak rendezése, kiemelése, kivilágítása
A 2017/2022-es közösségi tervezés irányelveit észben tartva, el kéne indulni a tér és az ott fekvő római kori emlékek méltó helyreállításában.
- Elsőként ...
Zöld Budapest
Miként lehetne a park gondozókból energia termelő szakmunkásokat képezni?
Budapesten közterületein, parkjaiban évente cca. 100 000 tonna zöld hulladék keletkezik, amelyet környezet romboló módon a Főkert és annak alvállalkozói a komposztáló ...
Nyitott Budapest
Több ivókút
Igazából tényleg csak több ivókút az ötletem, a víz fogyasztása az egyik legfontosabb az ...
Esélyteremtő Budapest
Lelkisegély telefonszámok és reménykeltő üzenetek a budapesti hidakra
A javaslat célja, hogy Budapest hídjain jól látható helyekre (például a korlátokra, oszlopokra, kis táblákra) éjjel-nappal elérhető lelkisegély-szolgálatok telefonszámai és reményt adó ...
Helyi - nagy ötlet
Jelzőlámpák telepítése a villamos miatt is kiemelten balesetveszély Haller-Gát utca kereszteződésben
Jelzőlámpás forgalomirányítás bevezetése és a jelenlegi forgalmi rend biztonsági felülvizsgálata a Haller utca - Gát utca kereszteződésében, a 23-as,24-es villamos ...
Esélyteremtő Budapest
Babakocsi / kerekesszék rögzítő pántok a BKK járatain
Rögzítő pántok felszerelése a buszokon, villamoson, metrón a biztonság növelése ...
Helyi - nagy ötlet
Lakótelepek zöldterületeinek minőségi javítása közösségi részvétellel
A régebbi típúsú lakótelepek nagy előnye, hogy sok zöldterület található körülöttük. Sajnos azonban leginkább öregedő faállomány jellemzi ezeket és kevés a valóban ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi kert Kőbányán
Legyenek Kőbányán is közösségi kertek. Erre kihasználatlan, leromlott állapotú területeket célszerű felhasználni. Fontos, hogy körülkerített, zárható területen legyenek, olyan helyen, ami gyalog, ...
Helyi - nagy ötlet
Csepel - Gubacsi híd
Felújítása elengedhetetlen. Adjunk teret a biztonságos biciklis közlekedésnek is.
Demszky óta ...
Helyi - kis ötlet
Az Újszász utca átnevezése Újszász úttá
Lecserélni az ősszes Újszász utcán lévő utca táblát Újszász útasra, és esetleg átnevezni a legtöbb fontosabb dokumentumon lévő ...
Nyitott Budapest
Zebránál törtenő átkelés könnyítése( Lámpák ödszehangolása, zöld jelzés meghosszabítása)
A lényeg hogy most a villamos megálló miatt ugye 2 zebrán kell átmenni, e két lámpa abszolút nincs összehangolva , és a ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
Helyi - kis ötlet
Siketvak biztonságos zebra és taktilis sáv kialakítása
A nagyforgalmú Diószegi utcán az átkeléshez hangos jelzőlámpa kell, mert anélkül siket, vak, siketvak számára veszélyes a Sárkány, Korányi és Kőris utcánál. ...
1-21 elem, összesen: 720