1-21 elem, összesen: 720
Nyitott Budapest
Elektromos rolleresek és biciklisek kitiltása a járdáról
Tiltsuk ki a fővárosban a rollereseket és a bicikliseket vagy legalább a 20km/h-val közlekedni tudó járműveket a járdáról, mert baleset ...
Helyi - kis ötlet
Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten ("Leafy Lounge: Shady Stops in green Budapest")
A "Ligeti Váró: Hűs megállók a zöld Budapesten" célja, hogy Budapest egyik legkedveltebb parkja, a Városliget körül található buszmegállókat zöld növényzettel borítsuk ...
Nyitott Budapest
Hol sportoljak? Hol játsszak?
Térképen megjeleníteni, minimális alapvető információval és/vagy kereshető módon, hogy Budapesten hol lehet alkalomszerűen sportklubban sportolni vagy játszani.
Hol tudok jógázni? Bridzsezni? Billiárdozni? Társasjátékozni? ...
Helyi - nagy ötlet
A 99-es busz megállóinak árnyékolása és zöldítése
A 99-es busz több megállójában hiányzik a fedett buszváró, máshol a kietlen, faltól falig aszfaltozott környezet, a zöld hiánya problémás. Fontos lenne ...
Előzetes kategória
Védjük meg a kosárlabda és foci pályát!
Takarítsák a kosár/foci pályát a Csertő utca trolimegállónál!
Ne hagyjuk, hogy tönkremenjen és valami őrült ide is parkolót akarjon építeni!
A pálya remek adottságokkal ...
Helyi - kis ötlet
Óhegy park zebra
Az Óhegy parkot sokan látogatják. Az autóval érkezők a Kőér utca mindkét oldalán parkolnak. Zebra csak a park két szélén van kialakítva, ...
Helyi - nagy ötlet
nyilvános WC
nyilvános WCaz aluljáróban. sokan járnak itt, nem csak vonatra várva. esetleg még hírlapárusító ...
Helyi - nagy ötlet
100E busz megálló a Corvin negyednél
Az ötlet senmilyen pénzügyi forrást nem igényel, csak menetrend módosítást, mivel a megálló az éjszakai buszoknak már rendelkezésre áll a Corvin negyednél.
A ...
Helyi - nagy ötlet
Zebra kell a Váci útra!
A Váci út WestEnd - Rajk László utca közötti szakasza nem autópálya! A gyalogos forgalom átvezetése két kerület és a város ...
Helyi - kis ötlet
Az üllői út végének zöldesítése.
Az 50-es villamos nyomvonalán a szarvas csárda tértől kifele több zöldterület létrehozása, például a szelvényközbe füvet ültetni, vagy a béke téren a ...
Helyi - kis ötlet
Halász utcai kereszteződés biztonságosabbá tétele
A Halász utcai kereszteződés autóval szinte minden irányból bonyolult, egyszerre kell átlátni a lassan mozgó gyalogosok, a gyorsabban mozgó biciklisek, a megállóból ...
Nyitott Budapest
Tematikus budapesti (séta)útvonalak
A mozgás népszerűsítése és a város felfedezése tematikus budapesti útvonalak mentén. Ennek keretrendszerének kialakítása, és kerületi, illetve kerülethatárokon átnyúló gyalogos- és később ...
Nyitott Budapest
Csomag, kisebb cucc, kulcs átadási pontok forgalmas, parkolással jól ellátott környéken
A rohanó világban nehéz össze egyeztetni 2 ember személyes találkozását, de lehet, hogy 1 napon belül elmennek egy adott ponton a városban ...
Helyi - kis ötlet
Lámpás zebra az Aranyhegy vonatállomásnál
Az Aranyvölgy vonatállomásnál lévő gyalogátkelőhely közlekedési lámpával való kiegészítése a gyermekek biztonsága ...
Helyi - nagy ötlet
Hegyi telebusz
A Látó-hegyen élők számára a közösségi közlekedés nem opció a távolság és a domborzat miatt. Számunkra a legközelebbi BKV-megálló 800m-ra és 80m ...
Helyi - nagy ötlet
Kerékpáros/Akadálymentes fel/lehajtó a Budafoki vasúti felüljáróra
A felüljáró gyalogos részét meg tudják közelíteni kerékpárral, rollerrel és kerekesszékkel ...
Helyi - nagy ötlet
Rákos-patak tavak
Duzzasztott tavak kialakítása a Rákos-patak lakóterülettekkel övezett ...
Helyi - nagy ötlet
Tanösvényt a Halmierdőbe
Tematikus tanösvény létrehozása a Halmierdőben. Témája lehet az ott élő állatok és növények, nevezetes helyek bemutatása. Ezzel együtt madáretetők és itatók, pihenő- ...
Helyi - kis ötlet
Drótszamárral keresztül a Vaspályán
Kerékpáros átkelési lehetőség kialakítása a Vaspálya utcán keresztül a Kőér utca ...
Helyi - nagy ötlet
Bringasztráda az Alkotás utcán
A Széll Kálmán tér és a BAH csomópont között védett kerékpársáv kialakítása az Alkotás utcán az Üllői út mintájára. A Villányi úti ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720