1-21 elem, összesen: 720
Helyi - kis ötlet
Zebra Békásmegyeren a Hímző utcánál
Régóta nagy szükség lenne a Hímző utcánál egy zebrás átkelési pontra, mivel jelenleg se járda se zebra ...
Helyi - nagy ötlet
Fasorpótlás a Fogarasi úton
A Fogarasi úton a Róna utca és Padlizsán utca között a páratlan oldalon fák ültetése (a parkolóhelyek ...
Helyi - nagy ötlet
Hiányzó kerékpársáv a kőbányai Mádi utcában
Kőbányán a Mádi utcában nincs kerékpáros infrastruktúra - egy kerékpársáv orvosolni tudná ezt a ...
Helyi - kis ötlet
Zsigmond téri szobor és környezetének rehabilitációja
A fejlesztési ötlet a Zsigmond téri (újlaki), történelmi jelentőségű Szentháromság szobor (fogadalmi oszlop, egykor.hu/budapest-ii--kerulet/ujlaki-szentharomsag-szobor/2472) restaurálására, és környezetének (forrás függvényében: a szobor parkjának ...
Helyi - kis ötlet
Kolosy tér - Szépvölgyi út közösségfejlesztő területrendezése
A fejlesztési javaslat a Kolosy tér - Szépvölgyi út találkozásánál lévő buszfordító területének komplett megújítását tartalmazza, a II. és III. kerület közös ...
Helyi - nagy ötlet
Legyen a VIII. kerületi Szűz utca gyalogosbarát!
A Szűz utca (35262/2 hrsz.) - Tavaszmező utca és Magdolna utca közötti szakaszának - átalakítása gyalogosbarát utcarésszé. A járda- és útburkolatok korszerűsítésével, ...
Helyi - kis ötlet
Közvilgáítás kiépítése egy felújított úton egy nyugdíjasotthon előtt
A Batthány utcánál jelenleg nincsen közvilágítás, ami egy aktív buszvonal (134) ...
Helyi - nagy ötlet
Zebrák Újpest-központban
A IV. kerületi Újpest-központnál két zebra kialakítása a villamost keresztezve az István ...
Helyi - kis ötlet
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra
Biztonságos kihajtó a Balatoni útra a szervíz utakról (pl.körforgalom, lámpa, más ...
Helyi - kis ötlet
Madárbarát Sasad
Készüljön egy komplex intézkedési terv arra, hogy miként lehet egy teljes városrészt madárbaráttá alakítani. Lakossági szemléletformáló programok, iskolai és óvodai foglalkozások, madárbarát ...
Helyi - kis ötlet
Új zebra a Dózsa György úton
Új gyalogos átkelő létrehozása a Dózsa György úton, a Kert sor kereszteződésénél, megkönnyítve ezzel a reggeli és délutáni ...
Helyi - nagy ötlet
XVII. kerület, strázsahegyi panoráma park, Vasad utcával határos terület
A strázsahegyi panoráma park fejlesztése természetközeli módon, a helyi közösség tervezésbe való ...
Helyi - nagy ötlet
Városmajor utca zöldítése, járdák szélesítése
Városmajor utca felosztásának és forgalmi rendjének módosítása a taktikai urbanizmus eszközeivel. Járdák szélesítése, parkolási rend módosítása, növények ültetése, ellenirányú kerékpársáv kialakítása a ...
Helyi - kis ötlet
Lámpával védett gyalogos-átkelőhely kialakítása a XVIII. kerületi Kondor Béla sétánynál
A Havanna ltp-en található Barta Lajos utca - Kondor Béla sétány zebrás kereszteződése, az egyik legforgalmasabb és talán a legveszélyesebb gyalogos-átkelőhely a ...
Zöld Budapest
Kutya WC-k kialakítása
Más országok mintájára kialakítani kutya WC-ket, hogy ne legyen az utca köz WC. Egy erre alkalmas területen lehetne kezdeni az ötlet alkalmazását.
Itt ...
Nyitott Budapest
Órát a FUTÁR-nak
Mindenki zsebében telefon, karján hagyományos vagy okosóra, de mégis egész érthetetlen, hogy a FUTÁR tábláira felnézve nem látni azonnal a pontos időt. ...
Helyi - nagy ötlet
Zöldebben a Kőéren
Zöld sáv kialakítása a Kőér utca jelenleg kitaposott terültein. Vaspálya és Cserkesz utca közötti részen és a Szállás utca - Basa utca ...
Előzetes kategória
P+R gyarapodás
A P+R parkolóhelyek számának a növelése a városba érkező forgalom számára fontosabb csomópontok ...
Helyi - nagy ötlet
Fizikailag elválaszott kerékpár út Soroksár és a Boráros tér között
Az Üllői útihoz hasonló védett kerékpár út kiépítése Soroksár Hősök terétől a Boráros térig új ...
Helyi - kis ötlet
Közösségi illemhelyek Zuglóban
Kerületi vendéglátóhelyeken fogyasztás nélkül a WC-be bárkit beengednek, amit a bejáratnál matricával hirdetnek. Cserébe a program keretében a vendéglátóhelyek támogatást kapnának. Ezzel ...
Zöld Budapest
Egészségesebb és biztonságosabb külvárosi főútvonalak
Maximális sebességcsökkentés külső kerületi főutakon az ott élők biztonsága és életminősége javítása érdekében 30, illetve 40 km/h-ra.
Számos külső kerületi főúton már csökkentettékmaximálisan ...
1-21 elem, összesen: 720