1-21 elem, összesen: 720
Helyi - nagy ötlet
BKV Forgalom irányító épület (Gomba) hasznosítása, Nemzeti dohánybolt és Pékáru bolt lebontása
Tavaly átadták az Örsön Kőbányát és Zuglót összekötő gyalogosátkelőt a Kerepesi úton. Sajnos az ott elhelyezkedő Nemzeti dohánybolt és Pékáru bolt teljesen ...
Előzetes kategória
busz sáv kialakítása az Újpest-Újpalota/Rákospalota között
A reggeli és délutáni/esti csúcsokban a bkk-s buszok (196, 196A) együtt araszolnak az autókkal buszsáv hiányában. Buszsáv kialakítása a szélső ...
Zöld Budapest
Közösségi kertek a belvárosi gangokon
Az ötletem szerint a gangokon kerteket kellene kialakítani, amik fel lesznek osztva parcellákra, amiket szét kell osztani az ottani lakások között. Ezzel ...
Helyi - nagy ötlet
Fedett és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása a Kelenföldi pályaudvarnál
A Kelenföldi pályaudvar régi aluljáróban zárt és őrzött B+R kerékpártároló kialakítása. A B+R kerékpártároló területe a korábbi üzletek helyén, külföldi mintára kerülne ...
Nyitott Budapest
Parkolási opciók növelése
El kell indítani, hogy a főváros egyeztetéseket kezdeményezzen a nagy parkolóházakkal, plázákkal, amelyek parkolóhelyekkel bírnak.
Ennek hála lehetőség nyílna, hogy az esti ...
Helyi - nagy ötlet
Rákos-patak tavak
Duzzasztott tavak kialakítása a Rákos-patak lakóterülettekkel övezett ...
Helyi - kis ötlet
Sándy Gyula köz Kerékpár tároló "Barlang"
A címben említett helyen a Pénzmúzeumnak van egy dísz vonata. Ezzel szembeni falrész megbontásával ki lehetne alakítani ott egy helységet ahol fedett ...
Zöld Budapest
P+R PARKOLÓK
Legyetek szívesek nekilátni a P+R parkolók fejlesztésének.
Ez a probléma vagy 30 éve elakadva látszik.
Ezek nélkül lehetetlen csökkenteni a nem vágyott szgk forgalmat, ...
Helyi - nagy ötlet
Tímár utca - Árpád fejedelm útja park felújítása, rendezése
Az említett helyszínen lévő park elhanyagolt, a gyalogutak sárosak, és sokszor nem követik a kitaposott gyaloglási irányokat. Az utak felújítása, és néhány ...
Esélyteremtő Budapest
befogadó jatszotér egyszerűen
Kedemenyezesem lenyege, hogy minel több ( akár minden) jatszoteren legyen olyan hinta, amivel atlagos kepessegű es speciális igényű, akár súlyos mozgássérült gyerekek ...
Helyi - kis ötlet
Hűsítő zöld szigetek - Árnyékolás és zöldítés a Százház parkban
Probléma: A Százház park a környék egyik fontos közösségi tere, azonban a nyári hőségben szinte használhatatlan, mivel alig található benne árnyék. A ...
Helyi - nagy ötlet
Gyalogos és biciklis forgalom szétválasztása a Szabadság-hídon
A gyalogosok számára az északi (Erzsébet-híd, Vár) felé eső járda kizárólagos kijelölése, itt biciklizés megtiltása. Biciklisek számára a déli járda kijelölése, gyalogosok ...
Helyi - kis ötlet
Gyalogos átkelőhely a Bártfai utca-Fejér Lipót utca sarkánál
Nagy szükség lenne egy biztonságos gyalogos átkelőhelyre ezen a sarkon, mert sokan megyünk itt át kisgyerekekkel az óvodába, játszótérre és hiába jobbkezesek ...
Helyi - kis ötlet
Zebra létesítése az Öv utca Ilosvai Selymes utca sarkára
Zebra létrehozása, amely biztosítja az Óvodából kijövő gyerekek biztonságos átkelését a forgalmas Öv ...
Helyi - kis ötlet
Utastájékozatató a János u - Rákosi út kereszteződéshez
A János utca és a Rákosi út kereszteződéshez úgy kellene kitenni egy BKK utastájékoztatót, ami mutatja a buszok érkezéseit, hogy mind a ...
Helyi - nagy ötlet
M4 metró tovább fejlesztésének tervezése
A Thököly úton közlekedő buszokat válthatná a 4 es metró, így egy olcsóbb és zöldebb megoldást kapnánk. Tudom, hogy a 120 millió ...
Helyi - kis ötlet
Kerékpárral Soroksáron - az ,,ófalu" és Újtelep összekötése
A Szentlőrinci út mentén, annak északi oldalán lenne szükség egy kb. 900 m hosszú kerékpár- és gyalogútra, ami a Mészáros Ferenc Sportcsarnoktól ...
Helyi - kis ötlet
Hirdetőoszlop pusztuló fák helyett
Legyen hirdetőoszlop a harmadszor is kipusztuló fa helyén a Shark2-nél az Aránnal ...
Nyitott Budapest
Nyilvános vécék
Budapestszerte legyenek korszerű, higiénikus, karbantartott, 06-24-óráig nyitva tartó vécék forgalmi csomópontokban, frekventált helyeken. Mert ez ...
Helyi - kis ötlet
Kétoldali kerékpársáv a Dózsa György úton
A Dózsa György út Váci út és Hősök tere közötti szakaszon a kerékpáros közlekedés nem megoldott, pedig ez egy nagyon fontos útvonal ...
Helyi - nagy ötlet
231-es busz végállomásának kialakítása Rákospalotán
A 231-es busz végállomásának kialakítása indokolt Rákospalotán az Epres sor és Széchenyi tér találkozásánál, amihez a szükséges hely is rendelkezésre áll csak ...
1-21 elem, összesen: 720